شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41375 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش اقساط بدون بهره کولرگازی بوش در کرج
    12 دی 1401 - 12:49
    شناسه : 214363
    0

    فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش در کرج

    پ
    پ

    برند بوش را می توان یکی از برندهای مطرح در تولید لوازم خانگی و برقی دانست که در جهان شهرت بسیار دارد. این محصول نیازمند تعریف و تمجید نیست و خود نام بوش تنها برای بیان کیفیت محصولات این شرکت کفایت می کند. خوشبختانه در در طرح فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش می توان اقدام به خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش کرده و  محصولات این شرکت را به صورت اقساط بدون بهره کولرگازی در کرج و تهران فقط با یک تماس حضوری و غیر حضوری تهیه و خریداری کرد . برای خرید اقساط کولر گازی در تهران کرج فقط با یک تماس اقدام کرده باید به سایت ما برای خرید مراجعه کنید. در زیر در مورد تنظیمات و ریموت کنترل کولرهای گازی این برند توضیحاتی برای شما عزیزان بیان شده است که می توانید از آن بهره مند شوید.

    آموزش استفاده از ریموت کنترل کولر گازی بوش

    بعد از این که با فروش کولر گازی در تهران کرج اقدام به خرید کولر گازی بوش اقساط بدون بهره در کرج و تهران  با تماس با ما یا خرید در سایت ما کرده ، برای استفاده از ریموت کنترل کولرهای گازی این مارک شاید اندکی سوال برای شما پیش بیاید که در این جا به این موضوع پرداخته و شما را در استفاده از این دستگاه راهنمایی می کنیم.

    ریموت این دستگاه دارای قسمت‌های که در ادامه به توضیح هر کدام می‌پردازیم:

    images 1672327040 - فروش اقساط بدون بهره کولرگازی بوش در کرج -

    1-نمایشگر یا SCREEN LCD

    در این قسمت از ریموت کنترل ، نمایشگری قرار دارد که وضعیت دستگاه و فرامین دستور داده شده در این قسمت نمایش داده می‌شود و  می توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در اطراف صفحه نمایشگر قسمت های مختلفی وجود دارد که هر کدام وضعیت و حالت‌هایی را که دستگاه در آن قرار دارد را به نمایش در می آورد.

    2-حالت (MODE) های تغییر حالت عملکرد دستگاه

    با استفاده از این دکمه می‌توان وضعیت و حالت دستگاه را مشخص و تغییر داد. با خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش می توانید از این 4 حالت کلی استفاده کرده که با هر بار فشردن دکمه مود می‌توان وضعیت دستگاه را میان این 4 حالت تغییر داد. با هر بار فشردن دکمه مود تغییرات اعمال شده در دستگاه با استفاده از نشانه و یا تصویری که مربوط به آن حالت است در صفحه نمایش نشان داده می‌شود تا شما بتوانید از وضعیت آن آگاهی پیدا کنید.

    این 4 حالت در دستگاه عبارت اند از :

    • باد زدن (FAN) : در این حالت کولر گازی در حالت فن قرار گرفته و دپرس و سرد کردن هوا از مدار خارج می شود و دستگاه تنها مانند یک پنکه عمل کرده و هوای محیط را به گردش در می آورد.
    • سرد(COOL) : در این حالت که مخصوص هوای گرم و تابستان است کولر گازی بوش با استفاده از کندانسور و کمپرس کردن گاز تولید هوای سرد کرده و دمای محیط را کاهش می‌دهند، معمولا این مود با نمایش دانه برف در نمایشگر ریموت نمایش داده می‌شود.
    • گرم(HEAT) : در این حالت که مخصوص فصل‌های سرد است کولر گازی در نقش بخاری عمل می‌کند و تولید هوای گرم برای محیط می‌کند.
    • خودکار (AUTO) : با انتخاب کردن این حالت کولر گازی بوش روی حالت اتوماتیک قرار گرفته و به صورت خودکار دمای محیط را با توجه به دمای انتخابی شما تنظیم می‌کند.
    • خشک (DRY) : با  انتخاب این حالت در دستگاه کولر گازی فرایند تهویه مطبوع و از بین بردن آلودگی را از محیط با استفاده از  فیلترهای تصفیه هوا آغاز می‌کند.  همچنین در این حالت دستگاه رطوبت بیشتری را از هوای محیط گرفته و هوا را خشک‌تر می‌کند. این حالت برای شهرهای شرجی که رطوبت بالایی در هوا وجود دارد بسیار مناسب تر بوده  و کاربرد بیشتری دارد.

    3-دکمه تنظیم دما (TEM)

    با استفاده از این دو دکمه می‌توان وقتی کولر گازی در حالت خودکار قرار دارد ، دمای مد نظر خود را تنظیم کرده تا دستگاه به صورت خودکار دمای مورد نظر را در محیط برای شما ایجاد کند. با تهیه کولر گازی بوش در طرح فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش و اقدام برای خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش می‌توان از توانایی خودکار این کولر گازی ها برای تنظیم خودکار دما بهره برد . با استفاده از این دکمه‌ها در صفحه نمایش دمای انتخابی که به صورت عدد نمایش داده می شود ، تنظیم شده و می‌توان از آن اطلاع پیدا کرد.

    4-دکمه خاموش / روشن (ON / OFF)  :

    همان طور که از نام این دکمه مشخص است برای خاموش و روشن کردن دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    5-دکمه انتخاب سرعت فن (FAN SPEED) :

    با استفاده از این دکمه می‌توان سرعت فن اپراتور را تنظیم کرده تا شدت باد پرتابی دستگاه طبق نیاز تنظیم شود. با شرکت در طرح فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش و خرید کولر گازی بوش می‌‌توانید از کولر گازی با پرتاب باد بالا بهره مند شوید.  انتخاب‌های این ویژگی و قابلیت بر اساس موارد زیر است:

    • حالت کم
    • حالت متوسط
    • حالت زیاد
    • حالت نامنظم (کوهستانی)

    6-دکمه هدایت باد :(SWING)

    با استفاده از این دکمه می‌توان جهت پرتاب باد را در کولرهای گازی بوش تنظیم کرد. این تنظیم جهت باد توسط پرده‌هایی که در داخل پنل‌های خروجی اپراتور قرار دارد تنظیم می‌شود.

    7-دکمه تغییر جریان باد (AIR FLOW) :

    با استفاده از این دکمه می‌توان جریان باد کولر گازی را در سه جهت متفاوت انتخاب و هدایت کرد.

    8-دکمه تایمر (TIMER) :

    با استفاده از این دکمه می‌توان در کولرهای گازی بوش که می توان آن را به صورت اقساط بدون بهره در فروش کولر گازی در تهران کرج تهیه کرد و اقدام به خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش کرد ، دستگاه را برای مدت زمان مشخصی که مد نظر ماست تنظیم کرد که در این مدت زمان مشخص دستگاه روشن و خاموش گردد.

    9- دکمه قفل کودک (HOLD)  :

    همانطور که از نام این دکمه مشخص است برای زمانی است که ممکن است ریموت دستگاه به دست کودکان بیفتد. در این زمان برای اینکه دستگاه خاموش نشده یا تنظیمات دستگاه دچار تغییر نگردد ، با استفاده از این دکمه می‌توان این امکان را از بین برد و خیالمان برای بروز این مشکل راحت باشد. با خرید کولر گازی بوش در طرح خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش می توان از این امکان کولر گازی بوش بهره و استفاده لازم را برد.

    10-دکمه خواب (SLEEP)  :

    با فعال کردن این حالت در کولرهای گازی بوش خریداری شده در فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش ، زمانی شما در حالت استراحت و یا خواب هستید ، دستگاه با استفاده از ترموستات خود دمای محیط را ثابت نگه می‌دارد و از سرد و گرم شدن ناگهانی دمای هوا جلوگیری می‌کند. در این حالت دور فن دستگاه نیز کاهش پیدا می‌کند.

    11-دکمه قدرت حداکثر (TURBO) :

    یا انتخاب این حالت کولر گازی با قدرت کامل خود فعالیت می‌کند.

    12-دکمه روشن کردن نمایشگر (LAMP) :

    با فعال کردن این دکمه چراغ موجود در نمایشگر روشن می‌شود تا شما بهتر بتوانید در شب نمایشگر ریموت را مشاهده کنید.

    13-دکمه تمیز کردن فیلتر (CLEAN)  :

    با خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش  و انتخاب این دکمه دستگاه به صورت خودکار اقدام به تمیز کردن فیلتر تصفیه هوای خود می کند.

    کلام آخر

    فروش کولرگازی کرج گوهردشت

    شما مشتریان عزیز می‌تواندی در فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش ، با خرید کولر گازی بوش و سایر محصولات آن که دارای کیفیت مثال زدنی هست  در طرح فروش کولر گازی در تهران کرج به صورت اقساط بدون بهرهی و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه تنها با تماس یا مراجعه به سایت ما تهیه و خریداری کرده  و از امکانات این محصول ارزشمند استفاده کنید.

    آدرس فروشگاه : آدرس کرج، گوهردشت ، مطهری ، بعد از شیرینی امیر علی فروشگاه پاسارگاد

    تلفن تماس : 02634453348

    برچسب ها : فروش کولرگازی کرج گوهردشت,کولر گازی بوش,ریموت کنترل کولر گازی بوش,خرید اقساط کولر گازی کرج

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.