پنجشنبه, ۲۳ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 11 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41257 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2366×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ایران تمز; آموزش کامل و جامع ساخت سایت با وردپرس
    12 دی 1401 - 16:39
    شناسه : 214379
    0

    سیستم مدیریت محتوا به مجموعه ابزارهایی اطلاق می‌گردد که امکان راه‌اندازی یک سایت و مدیریت همه‌جانبه آن را به علاقه‌مندان می‌دهد. در این میان وردپرس فارغ از کدنویسی‌های رایج معمول دیگر سیستم‌های مدیریت محتوا امکان ایجاد و ویرایش بخش‌های مختلف را دارد.

    پ
    پ

    چگونه ساخت سایت با وردپرس را یاد بگیریم تا به کمک آن در عرصه وب قدرتمندتر و موفق‌تر ظاهر شویم. اگر شما هم مانند چندین هزارنفری بوده که دیگر از سودآوری کم کسب‌وکارهای فیزیکی خسته شده و در فکر حضوری مقتدرتر در فضای آنلاین هستید، اما راه پیاده‌سازی یک سایت وردپرسی را نمی‌دانید، ما در اینجا راه‌کار این مطلب را بازگو می‌کنیم. درک نیاز به احداث وب‌سایت مقوله‌ای است که کم‌وبیش برای همگان قابل‌لمس بوده، اما مشکلی بزرگ‌تر امروزه خودنمایی می‌کند. اغلب کسانی که تمایل به حضور در فضای وب داشته، نمی‌دانند مراحل آموزش وردپرس ایران تمز را باید از کجا، توسط چه کسانی و در چه فضایی بیاموزند. سایت ایران تمز و آموزش‌های راه گشای این سایت سال‌ها است توانسته، بسیاری را در این زمینه یاری رساند. نکات آموزشی درج‌شده در این سایت شمارا به یک مدیر توانمند به‌منظور هدایت سایت وردپرسی‌تان تبدیل می‌کند.

    images 1672655601 - ایران تمز; آموزش کامل و جامع ساخت سایت با وردپرس -

    آشنایی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

    سیستم مدیریت محتوا به مجموعه ابزارهایی اطلاق می‌گردد که امکان راه‌اندازی یک سایت و مدیریت همه‌جانبه آن را به علاقه‌مندان می‌دهد. در این میان وردپرس فارغ از کدنویسی‌های رایج معمول دیگر سیستم‌های مدیریت محتوا امکان ایجاد و ویرایش بخش‌های مختلف را دارد. البته برنامه نویسان که به این کدها آشنایی دارند با ویرایش یا افزودن بخش‌هایی کاربری این سایت‌ها را به طرز شگفتی اختصاصی سازی می‌کنند. ولی ناآشنایان به این مقوله نیز فقط با نصب افزونه‌ها و پلاگین می‌توانند، جشن حضور باشکوه خود را در عرصه وب بگیرند. تمامی این مزایای سبب شده بسیاری دغدغه مند این موضوع باشند که چگونه ساخت سایت با وردپرس را یاد بگیریم.

    ضرورت ساخت یک سایت وردپرسی

    به علت مراحل ساده و قابل‌فهم ساخت سایت وردپرسی و بستر امن و پویایی که این سایت به صاحبان مشاغل اهدا می‌کند، ضروری است تا هرچه زودتر با این سیستم مدیریت محتوا آشنا شویم. ولی به‌راستی چگونه ساخت سایت با  را یاد بگیریم. قالب‌ها، افزونه‌ها، پلاگین‌ها و هرچه برای احداث یک سایت وردپرسی بدان نیاز دارید در فضای اینترنت مهیا است. فقط کافی است به دانلود آن‌ها پرداخته و در عرض مدت کوتاهی صاحب یک سایت واکنشگرا، سئو محور، زیبا و … شوید. البته برای دریافت آموزش‌های مورد لزوم برای این امر می‌توانید بر روی سایت ایران تمز حساب ویژه بازنمایید. باوجود آمارهای جهانی که از موفقیت وردپرس منتشرشده است و کدنویسی‌ها و محبوبیت بالای این سامانه در نزد موتورهای جستجو منطقی است، آموزش‌ها را به‌خوبی پیگیری نموده و در این عرصه به مهارت کامل دست‌یابید.

    images 1672655604 - ایران تمز; آموزش کامل و جامع ساخت سایت با وردپرس -

    مراحل دسترسی به یک سایت وردپرسی

    برای آنکه بدانیم چگونه با وردپرس را یاد بگیریم در ابتدا باید مراحل مختلف ساخت و پیاده‌سازی یک سایت را درک نماییم. فارغ از نوع سیستم مدیریت محتوا شما در گام اول به یک دامنه و هاست نیازمند هستید. دامنه مکان دقیق استقرار سایت شمارا در فضا وب نشان می‌دهد. هاست نیز سروری می‌باشد که میزبانی وب‌سایت، محتواهای درون آن و در یک‌کلام سیستم مدیریت محتوا انتخابی شمارا بر عهده دارد. بعد از تهیه این دو دیگر می‌توان به انتخاب سیستم مدیریت محتوا از میان ۱۰۰ نمونه موجود اندیشید. با انتخاب وردپرس باید به نصب آن درون هاست اقدام نمود و مراحل ساخت را دنبال کرد. فقط دقت داشته باشید هاست های وردپرسی با دو نوع پنل متفاوت عرضه می‌شوند. Cpanel و Admin Direct دو نوع موجود هستند. اگر تمایل به نصب و اجرای وردپرس به‌صورت شخصی دارید، حتماً در آموزش‌های سایت ایران تمز مراحل نصب را دقیقاً متناسب با هاست انتخابتان دنبال نمایید.

    نحوه ساخت سایت وردپرسی و آشنایی با پنل مدیریت آن

    در این بخش به‌صورت مختصر مراحل ساخت وردپرس را شرح می‌دهیم، توضیحات تکمیلی را در سایت ایران تمز خود دنبال نمایید. پس از نصب وردپرس بر روی هاست به درج دامنه‌تان در آدرس / wp- admin www. … .com به‌جای سه‌نقطه اقدام نمایید. این آدرس سایت اصلی وردپرس می‌باشد. پس از ورد باید در کادر مربوطه نام کاربری و رمز عبور خود را که بر روی هاست گذاشته‌اید، مجدداً وارد سازید. حال دیگر وارد پنل وردپرس می‌شوید. پنل شامل بخش‌های مختلفی چون نوشته‌ها که مخصوص ورود محتوا بوده، قسمت تنظیمات با امکان اعمال تغییرات مدنظر، پیوندهای یکتا باقابلیت تعریف بهینه‌ترین نحوه و ساختار آدرس‌های صفحه سایت است.

    با اشراف به این بخش‌ها قادر می‌شوید، سایت را در بهترین حالت موردنیازتان قرار دهید. البته از انتخاب ضروری‌ترین افزونه و نحوه ساخت صفحات اصلی سایت که از بخش برگه امکان‌پذیر است نیز نباید غفلت ورزید. وردپرس به شما امکان ساخت صفحات مهمی چون درباره ما، تماس با ما، نمونه کارها، وبلاگ و فروشگاه را می‌دهد ازاین‌رو سامانه‌ای جهانی باقابلیت‌هایی ارزنده و محبوب است.

    به طور مثال برای راه اندازی فروشگاه آنلاین باید تهیه کنید که ایران تمز می توانید کمک بگیرید و قالب را تهیه کنید به صورت رایگان یا پولی خریداری کنید. یا از بخش قالب وردپرس بهترین قالب را برای خود انتخاب کنید.

    منبع های سایت:

    آموزش وردپرس کامل ایران تمز

    https://zaya.io/oy7gj

    https://zzb.bz/YnXib

    https://rebrand.ly/hamishe5

    https://cutt.ly/UM2SXRz

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.