جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کفپوش ضد لغزش چیست و در چه مکان هایی کاربرد دارد؟
    18 دی 1401 - 11:45
    شناسه : 215261
    0

    کفپوش ضد لغزش که با نام کفپوش ضد سُر نیز شناخته می‌شود، از جنس PVC می‌باشد و قابلیت نصب روی سطوح مختلف را دارد. این کفپوش‌ها روی سطوح مختلف قرار میگیرند و در نتیجه هنگام راه رفتن روی آنها به هیچ عنوان کفپوش جابجا نمی‌شود و حالت سُر و لغزنده ندارد. در محیط‌های مرطوب، رطوبت به پا یا کفش انتقال می‌یابد و امکان لغزش وجود دارد. اما با نصب کفپوش ضد لغزش به راحتی می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

    پ
    پ

    word image 215261 1 - کفپوش ضد لغزش چیست و در چه مکان هایی کاربرد دارد؟ -

    کفپوش ضد لغزش یا تایل ضد لغزش از نمونه تجهیزات ایمنی برای جلوگیری از سر خوردن کودکان، شناگران و یا سالمندان هستند. حفظ ایمنی در هر محیطی تنها مختص قفل‌های امنیتی و نرده‌های محافظ نیست. در اغلب محیط‌ها با سطح لغزنده لازم است ایمنی افراد حفظ شود، چرا که راه رفتن ساده هم می‌تواند منجر به بروز سانحه شود. با استفاده از کفپوش ضد لغزش در محیط‌هایی با سطح لغزنده و سُر می‌توانید از بروز حادثه بویژه برای کودکان و سالمندان جلوگیری کنید. چنین کفپوش‌هایی برای محیط‌هایی که با آب و رطوبت در ارتباط هستند، بسیار مناسب می‌باشند. در ادامه با لوازم و تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو همراه باشید تا با کفپوش ضد لغزش و کارایی آن بیشتر آشنا شوید.

    لازم به ذکر است که این کفپوش ها به عنوان ” کفپوش ضد لغزش استخر و سونا” و یا ” کفپوش ضد لغزش حمام و دستشویی” در بازار ایران عرضه می شوند.

    معرفی کفپوش ضد لغزش

    کفپوش ضد لغزش که با نام کفپوش ضد سُر نیز شناخته می‌شود، از جنس PVC می‌باشد و قابلیت نصب روی سطوح مختلف را دارد. این کفپوش‌ها روی سطوح مختلف قرار میگیرند و در نتیجه هنگام راه رفتن روی آنها به هیچ عنوان کفپوش جابجا نمی‌شود و حالت سُر و لغزنده ندارد. در محیط‌های مرطوب، رطوبت به پا یا کفش انتقال می‌یابد و امکان لغزش وجود دارد. اما با نصب کفپوش ضد لغزش به راحتی می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

    به عبارت دیگر این کفپوش ها به گونه ای طراحی شده اند که آب از زیر آنها عبور میکند و به کفشور انتقال می یابد و بدین طریق پای انسان با سطحی که ممکن است لغزنده است، در ارتباط نخواهد بود، همچنین سطح کفپوش های ضد لغزش آج دار است و به هیچ وجه لغزنده نیست.

    طراحی این کفپوش‌های لاستیکی ضدلغزش به صورت مشبک همراه با روزن‌های متعدد می‌باشد. از این‌رو آب در رو یا زیر کفپوش حبس نمی‌شود و به راحتی وارد مجرای مربوطه می‌شود. از جمله ویژگی‌های کفپوش‌های ضد سُر یا ضد لغزش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • بسیار مقاوم و با دوام
    • عدم فرسایش در برابر رطوبت، مواد شوینده یا تغییرات دمایی
    • ظاهر زیبا
    • تنوع رنگی
    • طول عمر و دوام زیاد
    • انعطاف‌پذیری فوق العاده
    • قدرت چسبندگی بالا به کاشی و سرامیک
    • قیمت مناسب
    • نصب ساده

    word image 215261 2 - کفپوش ضد لغزش چیست و در چه مکان هایی کاربرد دارد؟ -

    انواع کفپوش ضد لغزش

    این محصول با ضخامت متفاوت و در رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. از نظر ابعاد این کفپوش‌ها در دو نوع “رولی” و “تایل” تولید می‌شوند که هرکدام مناسب فضای خاصی هستند و باید متناسب با شرایط محیط انتخاب شوند. از نظر کاربرد نیز در انواع “اپوکسی آنتی استاتیک” و “رمپ” تولید می‌شوند.

     کفپوش ضد لغزش رولی

    کفپوش‌های ضد سُر رولی در متراژ بزرگ تولید می‌شوند، در نتیجه برای فضاهایی با مساحت بیشتر مناسب هستند و بیشتر در مکان‌های عمومی و فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع ضخیم‌تر استحکام بیشتری دارند و در برابر تغییرات گرما و سرما مقاومت بالایی دارند.

    کفپوش ضد سُر تایل

    کفپوش ضد لغزش نوع تایل مناسب برای نصب در فضای داخلی می‌باشد. این کفپوش دارای قطعات کوچک‌تر است، در نتیجه می‌توانید هنگام نصب طراحی متفاوت‌تری انتخاب کنید. تایل‌ها مانند پازل هستند و می‌توانید از ترکیب دو یا سه رنگ متفاوت برای ایجاد فضای متفاوت استفاده کنید. ابعاد کفپوش تایل ضد لغزش 30 سانتی متر در است و هر 11 تایل یک متر مربع را پوشش میدهد.

    کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

    کفپوش ضد لغزش اپوکسی آنتی استاتیک مناسب استفاده در استخر است و به دلیل کیفیت بالا حتی در فضای باز و گرمای تابستان نیز، داغ نمی‌شود و گرما را به پای افراد انتقال نمی‌دهد. انواع کفپوش ضد لغزش مناسب استخر در رنگ‌بندی متنوع و هماهنگ با دکوراسیون محوطه، در فروشگاه آبیکو موجود می‌باشد.

    کفپوش ضد لغزش رمپ

    کفپوش ضد لغزندگی رمپ برای فضای بسته و باز مناسب است. این نوع کفپوش‌ها به دلیل کارایی فوق‌العاده مناسب نصب در مکان‌های مختلف از جمله پارکینگ‌های عمومی، پارکینگ مجتمع‌های مسکونی، پارکینگ مجتمع اداری و تجاری، پارکینگ فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مجتمع‌های تفریحی، پارکینگ‌های طبقاتی باز و غیره قابل هستند.

    کفپوش ضد لغزش رمپ مجهز به نوار ضد لغزش می‌باشد و از سُر خوردن ماشین‌های در حال حرکت از رمپ پارکینگ جلوگیری می‌کند. این نوع کفپوش روی سطح شیبدار نصب می‌شود و عملکرد خوبی به عنوان یک صفحه ضد لغزندگی دارد. برای جلوگیری از حوادث بهتر است برای  ورودی و خروجی پارکینگ‌ها از کفپوش ضد سُر استفاده کنید.

    کفپوش رمپ پارکینگ دارای روزن‌هایی برای عبور آب هستند که به خوبی مانع جمع شدن بارندگی روی سطح کفپوش می‌شود و از یخ زدگی در ورودی و خروجی‌های پارکینگ جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های کفپوش رمپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • عدم سایش و فرسودگی، پوسیدگی و خوردگی در اثر رطوبت
    • قابلیت تحمل مناسب در برابر فشار و وزن زیاد
    • عدم زنگ زدگی

    word image 215261 3 - کفپوش ضد لغزش چیست و در چه مکان هایی کاربرد دارد؟ -

    کفپوش ضد لغزش در چه مکان‌هایی کاربرد دارد؟

    محوطه استخر عمومی و خصوصی، سونا بخار، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی از جمله مکان‌هایی هستند که به کفپوش ضد سُر خوردن نیاز دارند. زیرا احتمال سُر خوردن در چنین مکان‌هایی بسیار زیاد است. حتی در راه پله‌ها و ورودی ساختمان ها نیز می‌توان با نصب کفپوش ضد لغزش مانع ایجاد خطرات احتمالی شد. در حال حاضر در بسیاری از رستوران‌ها، سالن‌های غذاخوری و وضوخانه‌ی ادارات و مکان‌های عمومی نیز از انواع کفپوش ضد لغزش استفاده می‌کنند. در ادامه مهم‌ترین کاربردهای این کفپوش‌ها را با جزئیات بررسی می‌کنیم:

    کفپوش ضد لغزش استخر

    یکی از تجهیزات و لوازم استخر که استفاده از آن در محوطه استخر ضرورت بالایی دارد، کفپوش ضد لغزش استخر می‌باشد. زیرا محوطه‌ی استخر همیشه مرطوب است، در نتیجه انتخاب کفپوش مناسب و ضد سُر خوردن برای کنار استخر یکی از واجبات است. این کفپوش‌ها در اثر خیس شدن حالت لیز و لغزنده ندارند و به خوبی آب را عبور می‌دهند.

    کفپوش ضد لغزش مناسب سرویس بهداشتی

    یکی از حوادث پر خطر برای کودکان و سالمندان به خصوص افراد سالمندی که تنها زندگی می کنند، لغزش، افتادن و لیز خوردن در حمام است. در نتیجه برای جلوگیری از لیز خوردن باید از کفپوش مناسب برای کنار وان، توالت فرنگی و … استفاده کنید.

    با نصب این کفپوش‌ها در حمام و سرویس بهداشتی، دیگر نگرانی بابت آب بازی کودکان در حمام و سُر خوردن سالمندان نخواهید داشت. با نصب این تجهیزات وان و حمام فضایی ایمن برای عزیزان‌تان خواهد شد. لازم به ذکر است این کفپوش‌ها کاملا بهداشتی هستند، آب را از خود عبور میدهد و آلودگی‌ها را در خود نگه نمی‌دارند.

    کفپوش ضد لغزندگی آشپزخانه

    یکی از خطرناک‌ترین محل‌ها در خانه برای بانوان، آشپزخانه است و در صورت استفاده از کفپوش نامناسب می‌تواند اتفاقات ناگواری به همراه داشته باشد. چربی و روغن‌ها نه تنها روی کابینت‌ها بلکه کف آشپزخانه را نیز می‌پوشاند یا آب سینک ظرفشویی در اثر شستشو ممکن است به کف آشپزخانه نفوذ کند، بنابراین کف آشپزخانه معمولا چرب، روغنی و مرطوب است و ممکن است حوادث ناگواری به همراه داشته باشد. در حالیکه با انتخاب کفپوش ضد لغزش مناسب به راحتی می‌توانید احتمال بروز خطر را کاهش دهید.

    کفپوش ضد لغزندگی مناسب آشپزخانه با شوینده‌های خانگی قابل شستشو می‌باشد. این نوع کفپوش بدون پرز است، آلودگی را به خود جذب نمی‌کند و بسیار مقاوم و بادوام می‌باشد. این محصول را به راحتی می‌توانید روی سطوح مختلف از جمله چوب، سرامیک، بتن، سیمان نیزقرار داد.

    خرید و قیمت کفپوش ضد لغزش

    برای خرید کفپوش ضد لغزش PVC با طول عمر بسیار بالا، ضخیم، با استحکام و مناسب برای انواع سطوح از جمله استخر کافیست به وب سایت فروشگاه لوازم و تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو مراجعه فرمایید. برای مشاهده انواع کفپوش ضد لغزش با عالی ترین کیفیت کافیست به لینک زیر مراجعه نمایید.

    https://abiko.ir/shop/%DA%A9%D9%81%D9%BE%D9%88%D8%B4-%D8%B6%D8%AF-%D9%84%D8%BA%D8%B2%D8%B4/

    همچنین می‌توانید از کارشناسان فروش ما مشاوره خرید دریافت کرده و بهترین و مناسب‌ترین کفپوش ضد لغزندگی را تهیه کنید. به شما اطمینان می‌دهیم که با انتخاب فروشگاه لوازم استخر آبیکو هیچ نگرانی از لحاظ هزینه، قیمت و کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید، نخواهید داشت.

    https://abiko.ir/

    09916666470

    09916666350

    02177899641

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.