×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 215658 1 - بهترین مکمل های درمانی برای گوارش - بهترین مکمل

بدون شک وقتی که شما گوارش سالمی داشته باشید، از هر لحاظ حس تعادل را تجربه خواهید کرد. برای این که این حس تعادل در قلب و مغزتان اتفاق بیفتد، باز هم نیازمند گوارش سالم هستید. سیستم گوارش را زمانی می توانید سالم نگه دارید که سبک زندگی سالم داشته باشید و با استفاده از بعضی از راهکار ها، آن را تقویت کنید. در این مقاله برایتان بهترین مکمل های درمانی برای گوارش را معرفی کرده ایم تا اگر به هر کدام نیاز داشتید، بتوانید آن ها را استفاده کنید.

منظور از مکمل های گوارشی چیست؟

منظور از بهترین مکمل های درمانی برای گوارش محصولاتی است که می‌ تواند مشکلات گوارشی را بهبود ببخشد؛ مثلاً مکمل های ضد نفخ یا سوءهاضمه، مکمل اشتها، مکمل ضد تهوع، ضد اسهال و مکمل های ضد یبوست همگی در دسته بندی این محصولات قرار می گیرند.

رولاکس قائم دارو

سایت ما مک دارو مکمل را به صورت اصل و اورجینال در اختیار شما قرار می دهد و در نتیجه اگر مشکلاتی مثل تنبلی روده دارید یا به اسپاسم و نفخ روده دچار هستید، می توانید از رولاکس قائم دارو استفاده کنید، زیرا ملین است و ضد یبوست عمل می کند. در نتیجه تمام مشکلاتی که در بالا گفتیم، با مصرف این مکمل بهبود پیدا خواهد کرد. فقط باید دارو هایی که مصرف می کنید، مخصوصاً داروهای قلبی و ضد انعقاد خون را به پزشک تان بگویید، چراکه شاید باعث تداخل شود. در دوران بارداری و شیردهی و برای کودکان زیر ۵ سال هم نباید از این مکمل استفاده کرد.

کپسول نرم لومکس باریج

این کپسول جزو بهترین مکمل های درمانی برای گوارش بوده و برای افرادی است که به مشکلاتی مثل دل پیچه به خاطر اسهال دچار هستند. علائم اسهال غیر عفونی را به سرعت بهبود می بخشد و آن را هم می توانید در سایت ما یعنی مک دارو تهیه کنید و شاهد خواص بی نظیر آن باشید. قیمت این مکمل هم کاملا مقرون به صرفه است و داخل آن مواد طبیعی مانند مرزه به کار رفته است.

کپسول گیاهی زینتوما

از دیگر مکمل ها و دارو هایی که می توانید برای بهبود حالت تهوع و استفراغ استفاده کنید، همین کپسول است. گاهی اوقات مشکلات گوارشی باعث ایجاد حالت تهوع می شود. این مکمل حاوی زنجبیل است و تا حد زیادی می‌ تواند به برطرف کردن این مشکل کمک کند. البته دارو های ضد انعقاد خون را نباید با این مکمل استفاده کنید. خانم های باردار و شیرده هم برای احتیاط، بهتر است که بدون اجازه پزشک از این دارو استفاده نکنند که خیلی از آن ها مجوز مصرف آن را خواهند گرفت.

مکمل ری کولیک نوتک فار

این مکمل هم جزو بهترین مکمل های درمانی برای گوارش است. اگر مشکلاتی مثل سوء هاضمه، نفخ، التهاب معده، التهاب و اسپاسم دارید، این مکمل می تواند بسیار عالی عمل کند. از گیاه بابونه آلمانی و عسل تهیه شده، کاملاً گیاهی و طبیعی است و مشکلات مربوط به گوارش را بهبود می بخشد اما اگر آن را زیاد استفاده کنید، ممکن است باعث حالت تهوع شود. پس حتماً قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.

گاسترودین دینه

از دیگر بهترین مکمل های درمانی برای گوارش، باید به گاسترودین دینه اشاره کنیم. این قرص که در سایت ما مک دارو عرضه می شود، از درد و التهاب معده جلوگیری می کند، زخم های اثنا عشر معده را بهبود می‌ بخشد، ترشح اسید معده را کم می کند و مقاومت مخاط را در رابطه با تاثیرات اسید بالا می برد. داخل آن مواد طبیعی از جمله کالاندولا، عصاره شیرین بیان و ریشه ختمی استفاده شده است‌ و بعضی از بیماران مجاز به مصرف این دارو نیستند. پس قبل از مصرف آن، حتما از پزشک خود مجوز بگیرید.

تمام محصولاتی که در این مقاله برایتان معرفی کردیم، در سایت ما مک دارو موجود هستند و می توانید با خیال راحت از کیفیت و اصل بودن شان، آن ها را تهیه کنید و مشکلات خود را بهبود ببخشید.

کلام آخر

بهترین مکمل های درمانی برای گوارش زمانی می توانند اثرگذاری داشته باشند که آنها را متناسب با مشکل خودتان استفاده کنید. از جمله اینکه آن ها را از منبع معتبری خریداری کنید. اگر این دو مورد را رعایت کرده باشید، مطمئنا تمام مکمل هایی که در بالا گفتیم، می‌ تواند برایتان موثر و مفید واقع شود و سریع تر از آنچه فکر می کنید، مشکلات تان را درمان کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.