چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیت کوین چیست؟
    20 دی 1401 - 20:44
    شناسه : 215917
    1

    بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز، بدون بانک مرکزی یا مدیر واحد است که می تواند بدون نیاز به واسطه از کاربر به کاربر دیگر در شبکه بیت کوین همتا به همتا ارسال شود.

    پ
    پ

    word image 215917 1 scaled - بیت کوین چیست؟ - بیت کوین

    بیت کوین بیش از یک دهه است که وجود دارد، با این حال بسیاری از مردم هنوز نمی دانند که چیست و چگونه کار می کند. بیت کوین فقط یک ارز نیست. یک سیستم مالی کامل است و در حال تغییر روش تجارت جهان است. در این پست وبلاگ، ما به شما بیوگرافی کاملی از بیت کوین و فناوری زیربنایی آن می دهیم. ما به تاریخچه بیت کوین، ویژگی های آن، نحوه استفاده از آن و اهمیت آن خواهیم پرداخت. در پایان این مقاله، درک کاملی از چیستی بیت کوین و نحوه شروع استفاده از آن خواهید داشت.

    بیت کوین به یکی از موضوعات مورد بحث در امور مالی و سرمایه گذاری در دهه گذشته تبدیل شده است. این طلا با طلای دیجیتال مقایسه شده است و ارزش آن بالاتر و فراتر از دارایی های سنتی مانند سهام و اوراق قرضه افزایش یافته است. اما بیت کوین دقیقا چیست؟ چگونه کار می کند؟ و چرا اینقدر محبوب است؟ هدف این پست وبلاگ معرفی جامع بیت کوین به جست و جو کنندگان است ،چرا مردم در آن سرمایه گذاری می کنند و ریسک های مرتبط با سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال.

    بیوگرافی کامل از بیت کوین

    بیت کوین یک دارایی دیجیتال و یک سیستم پرداخت است که توسط ساتوشی ناکاموتو اختراع شده است. تراکنش ها توسط گره های شبکه از طریق رمزنگاری تأیید شده و در یک دفتر کل پراکنده عمومی به نام زنجیره بلوک ثبت می شوند. بیت کوین از این نظر منحصر به فرد است که تعداد محدودی از آن وجود دارد: 21 میلیون عدد.
    بیت کوین ها به عنوان پاداشی برای فرآیندی به نام استخراج ایجاد می شوند. آنها را می توان با ارزها، محصولات و خدمات دیگر مبادله کرد. تا فوریه 2015، بیش از 100000 تاجر و فروشنده بیت کوین را به عنوان پرداخت پذیرفتند.

    بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز، بدون بانک مرکزی یا مدیر واحد است که می تواند بدون نیاز به واسطه از کاربر به کاربر دیگر در شبکه بیت کوین همتا به همتا ارسال شود.

    چگونه بیت کوین دریافت کنم؟

    اگر به تازگی با بیت کوین آشنا شده اید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه اولین سکه های خود را دریافت کنید. چند راه مختلف برای به دست آوردن بیت کوین وجود دارد. شما می توانید آنها را از یک صرافی خریداری کنید، آنها را به عنوان پرداخت برای کالا یا خدمات بپذیرید یا آنها را از طریق فرآیندی به نام “ماینینگ” دریافت کنید.
    اگر علاقه مند به خرید بیت کوین هستید، می توانید این کار را در صرافی اوکی اکسچنج انجام دهید. قبل از خرید یا فروش سکه، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و هویت خود را تأیید کنید. صرافی ها روش های پرداخت مختلفی مانند انتقال بانکی یا کارت اعتباری را ارائه می دهند. هنگامی که خرید خود را انجام دادید، بیت کوین های شما در یک کیف پول دیجیتال ذخیره می شوند.

    با بیت کوین چه کاری می توانم انجام دهم؟

    کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با بیت کوین انجام دهید. می توانید از آنها برای خرید کالاها و خدمات استفاده کنید، آنها را با ارزهای دیگر مبادله کنید یا به سادگی آنها را به عنوان سرمایه گذاری نگه دارید.
    یکی از محبوب ترین کاربردهای بیت کوین خرید آنلاین است. اکنون بسیاری از خرده فروشان، بیت کوین را به عنوان پرداخت می پذیرند، از جملهOverstock.com ، Expedia و Microsoft. همچنین می توانید از بیت کوین برای خرید گیفت کارت از سایت هایی مانند eGifter استفاده کنید.
    یکی دیگر از راه های محبوب برای استفاده از بیت کوین، ارسال پول برای دوستان یا اعضای خانواده است. از آنجایی که هیچ کارمزدی برای انتقال بیت کوین وجود ندارد، این روش ارزان تری برای ارسال پول نسبت به استفاده از حساب بانکی سنتی یا سرویس انتقال پول است.
    در نهایت، بسیاری از مردم تصمیم می‌گیرند که صرفاً روی بیت‌کوین‌ سرمایه‌گذاری کنند و آن‌ها را بخرند و برای سرمایه گذاری بلندمدت ذخیره و نگهداری کنند. در حالی که ارزش بیت کوین می تواند در کوتاه مدت کمی نوسان داشته باشد، در بلندمدت به طور مداوم از نظر ارزش، روند صعودی داشته است. بنابراین، اگر به دنبال یک سرمایه گذاری بلندمدت هستید که شانس خوبی برای افزایش ارزش در طول زمان داشته باشد، سرمایه گذاری در بیت کوین می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
    بیت کوین می تواند برای خرید وسایل الکترونیکی استفاده شود. از این نظر، مانند دلار، یورو یا ین معمولی است که به صورت دیجیتالی نیز معامله می شوند. با این حال، مهمترین ویژگی بیت کوین غیرمتمرکز بودن آن است. هیچ موسسه ای شبکه بیت کوین را کنترل نمی کند. این باعث آرامش برخی افراد می شود زیرا به این معنی است که یک بانک بزرگ نمی تواند پول آنها را کنترل کند.

    آیا خرید یا نگهداری بیت کوین خطراتی دارد؟

    داشتن بیت کوین اغلب با جرم همراه است، زیرا می توان از آن برای خریدهای ناشناس استفاده کرد. با این حال، استفاده‌های مشروع زیادی برای بیت کوین وجود دارد، مانند خرید کالا و خدمات آنلاین، یا ارسال پول برای دوستان و خانواده.
    استفاده از بیت کوین خطراتی دارد، اما این خطرات به طور کلی به خود ارز ارتباطی ندارند. به عنوان مثال، وقتی بیت کوین را در یک صرافی خریداری می کنید، اطمینان دارید که صرافی پول شما را نمی دزدد یا بیت کوین شما را به شما نمی دهد. چندین مورد برجسته از هک شدن صرافی ها و از دست دادن سرمایه مشتری وجود داشته است.
    خطر دیگر این است که ارزش بیت کوین می تواند به شدت در نوسان باشد. این بدان معناست که اگر چیزی با بیت کوین بخرید و قیمت بیت کوین به شدت کاهش یابد، ممکن است پول زیادی از دست بدهید. به همین دلیل مهم است که فقط به اندازه ای که می توانید در بیت کوین ضرر بدهید، سرمایه گذاری کنید.
    چند مورد مهم دزدی و کلاهبرداری مربوط به بیت کوین وجود داشته است. در سال 2014، Mt. Gox، یکی از بزرگترین صرافی های بیت کوین، پس از از دست دادن 850000 بیت کوین، اعلام ورشکستگی کرد. در سال 2016 Bitfinex، یک صرافی بزرگ دیگر، هک شد و 120000 بیت کوین از دست داد.
    این حوادث منجر به درخواست هایی برای تنظیم صرافی های بیت کوین شده است. برخی افراد بر این باورند که این امر بیت کوین را ایمن تر و کمتر در برابر جرم آسیب پذیر می کند. برخی دیگر نگران هستند که مقررات نوآوری را خفه کند و استفاده ناشناس بیت کوین را دشوارتر کند.

    نحوه خرید و فروش بیت کوین

    word image 215917 2 - بیت کوین چیست؟ - بیت کوین

    خرید و فروش بیت کوین یک روند رو به افزایش در بازار ارزهای دیجیتال است. با افزایش سریع ارزش آن، افراد بیشتری به دنبال این هستند که وارد عمل شده و از سودهای زیادی که می توان به دست آورد، استفاده کنند. اما قبل از اینکه وارد عمل شوید، مهم است که بدانید بیت کوین چگونه کار می کند، چه خطراتی دارد و چگونه به خرید و فروش ایمن آن بپردازید. می خواهیم همه این موضوعات حیاتی را مورد بحث قرار دهیم تا بتوانید هنگام تراکنش با ارزهای دیجیتال اعتماد به نفس داشته و بتوانید به راحتی به ترید خود بپردازید.

    نحوه خرید بیت کوین

    برای خرید بیت کوین باید یک کیف پول دیجیتال راه اندازی کنید. می توانید این کار را با دانلود یک برنامه کیف پول مانند Coinbase یا Breadwallet انجام دهید. هنگامی که کیف پول خود را راه اندازی کردید، باید آن را به یک منبع مالی مانند حساب بانکی یا کارت اعتباری وصل کنید.
    هنگامی که کیف پول خود را به منبع مالی وصل کردید، می توانید شروع به خرید بیت کوین کنید. برای انجام این کار، باید یک صرافی معتبر بیت کوین مانند اوکی اکسچنج پیدا کنید. هنگامی که یک صرافی پیدا کردید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و وجه را به آن حساب واریز کنید. پس از واریز وجه شما، می توانید برای خرید بیت کوین اقدام کنید.
    مهم است که به یاد داشته باشید که ارزش بیت کوین می تواند نوسانات زیادی داشته باشد، بنابراین نظارت بر بازار و فروش بیت کوین در زمان مناسب بسیار مهم است.

    نحوه فروش بیت کوین

    وقتی صحبت از فروش بیت کوین می شود، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اولین مورد، یافتن یک صرافی یا پلتفرم معتبر برای فروش است. مبادلات مختلفی وجود دارد، بنابراین مهم است که تحقیق کنید و یکی را پیدا کنید که برای شما مناسب است. هنگامی که یک صرافی پیدا کردید، گام بعدی ایجاد یک حساب کاربری و واریز بیت کوین خود در آن است. هنگامی که بیت کوین شما سپرده شد، می توانید آن را به صورت نقدی بفروشید یا آن را با سایر ارزهای دیجیتال معامله و یا تعویض کنید.

    اگر بیت کوین را به صورت نقدی می فروشید، این روند نسبتاً ساده است. شما فقط باید مقدار بیت کوینی را که می خواهید بفروشید و قیمتی که می خواهید آن را بفروشید را وارد کنید. هنگامی که شخصی بیت کوین شما را خریداری می کند، وجه به حساب شما منتقل می شود. با این حال، اگر به دنبال معامله بیت کوین خود با یک ارز دیجیتال دیگر هستید، ممکن است این روند کمی پیچیده تر باشد. برخی از صرافی ها از شما می خواهند قبل از اینکه بتوانید معامله کنید، یک حساب کاربری جدید در پلتفرم خود ایجاد کنید. برخی دیگر ممکن است فرآیند ساده‌تری داشته باشند که به شما امکان می‌دهد به سادگی جزئیات معامله را وارد کنید و فوراً آن را اجرا کنید.

    کیف پول بیت کوین

    word image 215917 3 scaled - بیت کوین چیست؟ - بیت کوین

    کیف پول بیت کوین برنامه های نرم افزاری هستند که به شما امکان ذخیره، ارسال و دریافت بیت کوین را می دهند. آنها به اشکال مختلف، از جمله آنلاین، آفلاین، موبایل، سخت افزاری و کاغذی وجود دارند.
    هنگام انتخاب کیف پول بیت کوین، باید ویژگی های امنیتی، سهولت استفاده و سازگاری آن با دستگاه های خود را در نظر بگیرید. برخی از کیف پول های محبوب بیت کوین عبارتند از کیف پول بلاک چین، کیف پول کوین بیس و ترزور.

    روش های مختلف استخراج بیت کوین

    در چند سال گذشته، بیت کوین به سرعت به یکی از محبوب ترین انواع ارز دیجیتال تبدیل شده است. استخراج بیت کوین به دلیل ماهیت غیرمتمرکز آن فرآیندی است که به کامپیوترهای تخصصی و مقادیر زیادی انرژی نیاز دارد. با این حال، افراد کمی می دانند که چندین روش مختلف برای استخراج بیت کوین وجود دارد. از ماینینگ ابری گرفته تا راه حل های مبتنی بر سخت افزار، گزینه های مختلفی برای کسانی که مایل به پیوستن به دنیای پر سود استخراج ارزهای دیجیتال هستند، وجود دارد. ما روش‌های مختلف استخراج بیت‌کوین و نحوه عملکرد هر یک را بررسی می‌کنیم تا بتوانید در مورد اینکه کدام نوع برای شما بهترین است تصمیم بگیرید.

    استخراج بیت کوین چیست؟

    استخراج بیت کوین فرآیند تأیید و افزودن تراکنش ها به دفتر کل عمومی است که به زنجیره بلوکی معروف است. ماینرهای بیت کوین به خاطر تلاش هایشان با بیت کوین پاداش می گیرند.
    وظیفه اصلی ماینینگ این است که به گره های بیت کوین اجازه می دهد در مورد تاریخچه همه تراکنش ها به توافق برسند. با انجام این کار، آنها می توانند از اعتماد به یک مرجع متمرکز مانند یک دولت یا بانک اجتناب کنند.
    استخراج همچنین مکانیزمی است که برای معرفی بیت کوین های جدید به سیستم استفاده می شود. به ماینرها هر گونه کارمزد تراکنش مرتبط با بلاک هایشان و همچنین “یارانه” سکه های تازه ضرب شده پرداخت می شود. این سیستم تشویقی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ماینرها به پشتیبانی از شبکه ادامه می دهند.
    بلاک ها توسط ماینرها تایید و به بلاک چین اضافه می شوند. به منظور تشویق ماینرها برای انجام این کار، به خاطر تلاش هایشان BTC اعطا می شود.
    هدف اصلی ماینینگ دو مورد است:

    1. اجازه دادن به نودهای بیت کوین برای رسیدن به اجماع در مورد تاریخچه همه تراکنش ها (یعنی اجتناب از نیاز به اعتماد به یک مرجع متمرکز).
    2. برای معرفی بیت‌کوین‌های جدید به سیستم به استخراج‌کنندگان هزینه تراکنش و همچنین )یارانه (سکه‌های تازه پرداخت می‌شود.

    وقتی صحبت از استخراج بیت کوین به میان می آید، دو روش اصلی وجود دارد: استخراج انفرادی و استخراج استخر. با استخراج انفرادی، شما تنها کسی هستید که بیت کوین را استخراج می کنید و بنابراین، می توانید تمام پاداش ها را حفظ کنید. با این حال، با استخراج استخر ماینینگ، برای افزایش شانس خود برای یافتن بیت کوین، به ماینرهای دیگر ملحق می شوید. استخر ماینینگ معمولاً پاداش‌های کمتری نسبت به استخراج انفرادی دارد، اما بسیار قابل اعتمادتر است.

    چگونه استخراج بیت کوین را شروع کنیم؟

    استخراج بیت کوین فرآیند تأیید و افزودن سوابق تراکنش به دفتر کل عمومی (معروف به زنجیره بلوکی) است. فرآیند استخراج شامل استفاده از رایانه های تخصصی برای حل مسائل پیچیده ریاضی به منظور تأیید و افزودن تراکنش ها به بلاک چین است.
    برای شروع استخراج بیت کوین به چند چیز نیاز دارید:

    1. یک کامپیوتر با CPU سریع
    2. یک کیف پول بیت کوین
    3. نرم افزار استخراج
    4. یک حساب کاربری در استخر استخراج بیت کوین

    وقتی همه این موارد را در اختیار داشتید، می توانید یک برنامه ماینینگ دانلود کنید و به یک استخر ماینینگ بپیوندید. استخرهای ماینینگ گروهی از ماینرها هستند که برای استخراج بیت کوین با یکدیگر همکاری می کنند. با عضویت در یک استخر، می توانید شانس خود را برای کسب بیت کوین افزایش دهید.

    اگر به فکر ورود به استخراج بیت کوین هستید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید. اول، مهم است که بدانیم استخراج بیت کوین چیست و چگونه کار می کند. اساسا، ماینرها برای تأیید و انجام تراکنش‌ها به بلاک چین، با بیت کوین پاداش می‌گیرند. برای موفقیت در ماینینگ، باید به یک دستگاه ماینینگ با کیفیت خوب و نرم افزار مناسب دسترسی داشته باشید.
    هنگامی که سخت افزار خود را راه اندازی کردید، باید یک برنامه ماینینگ مانند BFGMiner یا CGMiner را دانلود کنید. این برنامه ها به شما این امکان را می دهند که قلاب ماینینگ خود را به یک استخر متصل کنید، جایی که می توانید منابع را به اشتراک بگذارید و برای کار خود پاداش بگیرید. شما همچنین می توانید به صورت انفرادی استخراج کنید، اما این اغلب سود کمتری نسبت به پیوستن به یک استخر دارد.
    قبل از شروع استخراج، مهم است که درک کنید که خطراتی در آن وجود دارد. بزرگترین خطر این است که ارزش بیت کوین به شدت کاهش یابد و سرمایه شما را بی ارزش کند. همچنین این احتمال وجود دارد که تجهیزات شما به مرور زمان خراب یا منسوخ می شوند.
    با وجود خطرات، اگر قصد دارید وارد استخراج بیت کوین شوید، مهم است که تحقیقات خود را به صورت کامل انجام دهید و به با آرامش شروع کنید. با دنبال کردن این مراحل، در موقعیت خوبی برای شروع کسب درآمد خواهید بود.

    روش های مختلف استخراج بیت کوین

    استخراج بیت کوین فرآیند افزودن سوابق تراکنش ها به دفتر کل تراکنش های گذشته بیت کوین است. این دفتر کل معاملات گذشته زنجیره بلوک نامیده می شود زیرا زنجیره ای از بلوک است. زنجیره بلوک برای تأیید انجام تراکنش‌ها با بقیه شبکه به کار می‌رود. گره های بیت کوین از زنجیره بلوک برای متمایز کردن تراکنش های قانونی بیت کوین از تلاش برای خرج مجدد سکه هایی که قبلاً در جای دیگر خرج شده اند استفاده می کنند.
    استخراج عمداً به گونه‌ای طراحی شده است که بدست آوردن منابع دشوار باشد به طوری که تعداد بلاک‌هایی که هر روز توسط ماینرها پیدا می‌شوند ثابت بماند. بلوک های منفرد باید دارای مدرک اثبات کار باشند تا معتبر تلقی شوند. این اثبات کار توسط سایر گره های بیت کوین هر بار که یک بلوک دریافت می کنند تأیید می شود. بیت کوین از یک تابع PoW برای مقاصد امنیتی استفاده می کند، و اطمینان حاصل می کند که ماینرها فقط تعداد زیادی بلوک معتبر ایجاد نمی کنند (در نتیجه کنترل شبکه را به دست می گیرند).
    روش‌های مختلف ماینینگ عبارتند از استخراج انفرادی، استخراج استخر و استخراج ابری.

    • ماینینگ انفرادی به این معنی است که ماینر تمام کارها را خودش انجام می دهد، بدون اینکه از دیگران کمکی بگیرد. این را می توان با هر رایانه ای انجام داد، اما زمان بسیار زیادی طول می کشد تا ماینر به تنهایی یک بلوک را پیدا کند اغلب سال ها. از آنجایی که ماینرهای انفرادی کیس دیگری را ندارند که حجم کار را با او به اشتراک بگذارند، در صورت موفقیت در یافتن بلوک، تمام جوایز را نیز دریافت می کنند.
    • استخراج استخر به این معنی است که گروهی از ماینرها نیروهای خود را جمع می کنند و محاسبات خود را لا یک دیگر به اشتراک می گذارند تا شانس خود را برای یافتن یک بلوک افزایش دهند.

    ماینینگ بیت کوین یک تلاش رقابتی است. یک )مسابقه تسلیحاتی (از طریق فناوری‌های هشینگ مختلفی که برای استخراج بیت‌کوین استفاده شده‌اند مشاهده شده است: پردازنده‌های اصلی، پردازنده‌های گرافیکی سطح بالا که در بسیاری از رایانه‌های بازی رایج است، FPGA و ASIC همگی استفاده شده‌اند که هر کدام سودآوری کمتر کارآمد را کاهش می‌دهند.
    از سوی دیگر، ASIC ها می توانند محاسبات بسیار پیچیده تری نسبت به CPU ها انجام دهند زیرا به طور خاص برای استخراج بیت کوین طراحی شده اند. در نتیجه، ASIC ها در مقایسه با سایر سخت افزارهای ماینینگ بسیار سریع و کارآمد هستند.

    مزایای استخراج بیت کوین

    استخراج بیت کوین به دلیل مقدار بالای برق مورد نیاز برای تامین انرژی ماینرها اغلب به عنوان یک فرآیند بیهوده در نظر گرفته می شود. با این حال، استخراج بیت کوین مزایای زیادی دارد.

    • ماینرها تراکنش ها را تأیید می کنند و با گنجاندن آنها در بلوک هایی که سپس از طریق اثبات کار حل می کنند، از تقلب جلوگیری می کنند. این تضمین می کند که همه کاربران بیت کوین می توانند اعتماد کنند که سیستم همانطور که در نظر گرفته شده است کار خواهد کرد.
    • پاداش‌هایی که به استخراج‌کنندگان برای هر بلوکی که پیدا می‌کنند به هزینه‌های عملیاتی و درآمد آنها تعلق می‌گیرد. این اثر تورمی بخش مهمی از چگونگی حفظ ارزش بیت کوین است.
    • برخلاف ارزهای فیات که توسط بانک های مرکزی کنترل می شوند، هیچ نهاد واحدی وجود ندارد که بتواند شبکه بیت کوین را کنترل یا دستکاری کند. این باعث می شود که در برابر سانسور و دستکاری منافع قدرتمند مقاومت کند.
    • استخراج بیت کوین می تواند برای ساخت برنامه های کاربردی دیگر در بالای شبکه بیت کوین استفاده شود. این برنامه ها می توانند از چیزهای ساده ای مانند پرداخت ها و قراردادها تا برنامه های پیچیده تر مانند مبادلات غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند متغیر باشند. ماینرها با پشتیبانی از این برنامه ها به افزایش ارزش کلی شبکه بیت کوین کمک می کنند.
    • در نهایت، استخراج بیت کوین به طور کلی به پشتیبانی از تمرکز زدایی کمک می کند. ماینرها با فراهم کردن راهی برای دریافت پاداش برای تامین انرژی یک شبکه غیرمتمرکز، به ایجاد انگیزه برای افراد بیشتری برای مشارکت در پروژه‌های غیرمتمرکز کمک می‌کنند.

    خطرات استخراج بیت کوین

    شبکه بیت کوین با انتشار بیت کوین به کسانی که قدرت محاسباتی مورد نیاز را به ماینرهای بیت کوین می دهند کمک می کند، تلاش استخراج کنندگان بیت کوین را جبران می کند. این هم به صورت بیت کوین های تازه صادر شده و هم از کارمزد تراکنش های موجود در تراکنش های اعتبارسنجی شده هنگام استخراج بیت کوین می آید.
    خطرات استخراج بیت کوین عبارتند از:

    • خطر ضرر مالی ناشی از نوسان قیمت بیت کوین
    • خطرات مرتبط با کار کردن مداوم یک کامپیوتر پرقدرت گران قیمت و خرابی آن

    استخراج ارزهای دیجیتال با موبایل

    با ظهور ارزهای دیجیتال، بیشتر ما با بیت کوین و همتایان آن آشنایی داریم. اما خیلی ها در مورد دنیای کمتر شناخته شده استخراج ارزهای دیجیتال با موبایل نمی دانند. ماینینگ موبایل راهی برای کاربران برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند: بیت کوین و اتریوم از تلفن همراه خود است. با استفاده از این فناوری، هر کسی اکنون می‌تواند بخشی از اقتصادی که همیشه در حال تکامل است رمزنگاری شود. در این مقاله، نحوه استخراج ارزهای دیجیتال را در تلفن همراهتان و مزایای آن را بررسی خواهیم کرد. همچنین برخی از خطرات، احتمالی ناشی از این شکل جدید استخراج را بررسی خواهیم کرد و نکاتی را در مورد چگونگی اطمینان از اینکه بیشترین بهره را از آن می بریم، خواهیم داشت. (منبع)

    استخراج ارز دیجیتال چیست؟

    word image 215917 4 - بیت کوین چیست؟ - بیت کوین

    استخراج ارز دیجیتال فرآیندی است که طی آن واحدهای جدیدی از یک ارز دیجیتال ایجاد می شود. این شبیه به استخراج سنتی است که به تجهیزات گران قیمت نیاز دارد و انرژی زیادی مصرف می کند. تفاوت این است که استخراج ارزهای دیجیتال منجر به ایجاد واحدهای فیزیکی جدید نمی شود. در عوض، واحدهای دیجیتال جدیدی ایجاد می کند که می توانند برای خرید کالاها و خدمات استفاده شوند یا در صرافی ها معامله شوند. استخراج سنتی، استخراج ارز دیجیتال یک فرآیند رقابتی است. ماینرها با یکدیگر رقابت می کنند تا مسائل پیچیده ریاضی را حل کنند تا تراکنش های روی بلاک چین را تأیید کنند، دفتر کل توزیع شده ای که زیربنای اکثر ارزهای دیجیتال است. ماینری که مسله را حل می کند ابتدا پاداشی به شکل سکه یا توکن های تازه دریافت می کند.
    رقابت برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها در بلاک چین یکی از دلایلی است که استخراج ارزهای دیجیتال بسیار انرژی بر است. دلیل دیگر این است که ماینرهای کریپتو اغلب از سخت‌افزار تخصصی استفاده می‌کنند که برای اجرای الگوریتم‌های هش مورد نیاز، برای استخراج موثر طراحی شده است. این سخت ‌افزار ها می‌تواند بسیار گران باشد، بنابراین ماینر ها اغلب به منظور به اشتراک گذاشتن منابع و تقسیم پاداش ‌ها، نیروهای خود را در )استخرهای استخراج (قرار می دهند.
    استخراج ارزهای دیجیتال می تواند یک تجارت پرسود باشد، اما با خطرات قابل توجهی همراه است. ماهیت بی ثبات ارزهای دیجیتال به این معنی است که ارزش و قیمت آن ها می توانند به شدت در نوسان باشند و پیش بینی اینکه آیا سرمایه گذاری شما نتیجه خواهد داد یا خیر را دشوار می کند. علاوه بر این، سخت‌افزار تخصصی مورد استفاده برای ماینینگ می‌تواند به سرعت قدیمی شود، به این معنی که ممکن است مجبور شوید هر چند ماه یک بار روی تجهیزات جدید سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید به رقابت با دیگران بپردازید و از دقیبان عقب نمانید.

    ارزهای دیجیتال چیست؟

    ارزهای دیجیتال پول دیجیتال الکترونیکی هستند. آنها مبتنی بر فناوری بلاک چین هستند که امکان تراکنش های امن و غیر متمرکز را فراهم می کند. بیت کوین، اولین و شناخته شده ترین ارز دیجیتال، در سال 2009 ایجاد شد. اتریوم، لایت کوین و سایر ارزهای دیجیتال محبوب از آن زمان ایجاد شده اند.
    سرمایه گذاران می توانند ارزهای دیجیتال را استخراج کنند، که مستلزم تأیید و افزودن سوابق تراکنش به دفتر کل عمومی بلاک چین است. پاداش استخراج، ارز دیجیتالی است که به تازگی ساخته شده است. برای موفقیت در استخراج، نیاز به سخت افزار تخصصی و دسترسی به برق ارزان است. تلفن های همراه سخت افزار یا قدرت لازم برای استخراج سودآور ارزهای دیجیتال را ندارند.

    نحوه استخراج ارزهای دیجیتال با موبایل

    استخراج ارزهای دیجیتال فرآیند استفاده از قدرت رایانه برای تأیید و افزودن سوابق تراکنش به یک دفتر کل عمومی که بلاک چین نامیده می شود. در ازای کار خود، ماینرها با سکه های دیجیتالی تازه پاداش دریافت می کنند.
    با انفجار اخیر در محبوبیت ارزهای دیجیتال، افراد بیشتری به دنبال مشارکت در استخراج هستند. با این حال، از آنجایی که استخراج به قدرت قابل توجه و بالایی از رایانه نیاز دارد، این چیزی نیست که فقط با یک رایانه خانگی معمولی بتوانید انجام دهید. دستگاه های تلفن همراه بسیار کمتر از رایانه های رومیزی قدرتمند هستند، بنابراین آیا می توان از آنها برای استخراج استفاده کرد؟
    جواب کوتاه، نه است. دستگاه های تلفن همراه به سادگی قدرت پردازش یا عمر باتری مورد نیاز برای استخراج ارزهای دیجیتال را ندارند. با این حال، برخی آلتکوین‌ها وجود دارند که می‌توانند در دستگاه‌های تلفن همراه استخراج شوند، اگر بخواهید مقداری درآمد را بدست آورید باید سرعت‌های پایین‌تری را تحمل کنید.
    Dogecoin یکی از این ارزهای رمزپایه است که می توان آن را در دستگاه های تلفن همراه استخراج کرد. این ارز در ابتدا به عنوان یک ارز بی ارزش ایجاد شد، اما از آن زمان به بعد طرفداران زیادی پیدا کرد و حتی برای دریافت مطالب آنلاین مانند مقاله ها و ویدئوها از آن استفاده می شد.
    برای استخراج دوج کوین در دستگاه تلفن همراه خود، باید یک برنامه استخراج مانند MultiMiner را از فروشگاه Google Play دانلود کنید. پس از نصب، برنامه را باز کنید و Dogecoin را از لیست سکه های پشتیبانی شده انتخاب کنید.

    راه های زیادی برای ذخیره ارزهای دیجیتال استخراج با تلفن همراه وجود دارد. رایج ترین روش استفاده از کیف پول موبایل است. این جایی است که شما ارزهای دیجیتال خود را در تلفن خود ذخیره می کنید. انواع مختلفی از کیف پول ها وجود دارد، اما دو مورد از محبوب ترین آنها کیف پول بلاک چین و کیف پول کوین بیس هستند.
    کیف پول بلاک چین یکی از ساده ترین کیف پول ها برای استفاده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را دانلود کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. هنگامی که یک حساب کاربری ایجاد کردید، می توانید با اسکن یک QR کد یا با وارد کردن دستی آدرس خود، ارزهای دیجیتال خود را به کیف پول خود اضافه کنید.
    کیف پول کوین بیس یکی دیگر از گزینه های محبوب است. این کمی پیچیده تر از کیف پول بلاک چین است، اما برخی از ویژگی های اضافی مانند صرافی داخلی و راهی برای ذخیره کلیدهای خصوصی به صورت آفلاین را ارائه می دهد.
    برای استخراج ارزهای دیجیتال با تلفن همراه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کیف پول انتخاب کنید و سپس راهی برای خرید یا فروش ارز دیجیتال خود بیابید. صرافی های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، اما محبوب ترین آنها اوکی اکسچنج می باشد.

    اوکی اکسچنج یک صرافی پر قدرت و با تجربه در حیطه ارز های دیجیتال است. که دارای بیش از یک میلیون کاربر است، بیش از 5 سال سابقه درخشان، احراز هویت فوری، بیش از 700 ارز رایج در این صرافی برای خرید و فروش وجود دارد و شما می توانید در این سایت از قیمت فروش بیت کوین و سایر ارز ها مطلع شوید. در این سایت شما می توانید به صورت ایمن ارز دیجیتال بخرید و بفروشید و از امنیت خود و حساب و کیف پولتان اطمینان داشته باشید و خرید های خود را پس از پرداخت با درگاه بانکی مورد نظرتان به صورت آنی و لحظه ای در کیف پولتان دریافت کنید.

    مزایای استخراج ارزهای دیجیتال با موبایل

    هنگامی که صحبت از استخراج ارزهای دیجیتال به میان می آید، استفاده از دستگاه تلفن همراه مزایای زیادی دارد. شاید واضح ترین مزیت این باشد که به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال را در هر جایی که به اینترنت متصل هستید استخراج کنید. این بدان معنی است که شما می توانید ارزهای دیجیتال را در حین حرکت، کار، گردش و سفر و هر کار و زمان دیگری استخراج کنید، که برای همه اقشار و افراد جامعه عالی و به صرفه است.
    یکی دیگر از مزیت‌های استخراج ارزهای دیجیتال با دستگاه‌های تلفن همراه این است که نسبت به دستگاه‌های استخراج رومیزی سنتی از نظر انرژی کارآمدتر و کم مصرف تر هستند. این به این دلیل است که دستگاه‌های تلفن همراه معمولاً هسته پردازش مرکزی و پردازنده‌های گرافیکی ضعیف تری دارند، به این معنی که در کل برق و انرژی کمتری مصرف می‌کنند. این می تواند یک مزیت بزرگ برای افرادی باشد که می خواهند ارزهای دیجیتال ماین کنند اما نمی خواهند هزینه زیادی برای قبض برق و اینترنت بپردازند.
    استخراج ارزهای دیجیتال با دستگاه های تلفن همراه می تواند یک راه عالی برای شروع در دنیای استخراج ارزهای دیجیتال بدون نیاز به سرمایه گذاری در سخت افزار گران قیمت باشد. اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، می توانید از تلفن همراه یا تبلت خود برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده کنید و قبل از سرمایه گذاری در سخت افزار گران تر، از نحوه عملکرد این فرآیند اطلاعات بدست آورید.

    استفاده از تلفن همراه برای استخراج ارزهای دیجیتال مزایای زیادی دارد. شاید واضح ترین مزیت این باشد که بسیار راحت است. شما می توانید این کار را در هر مکان و هر زمان انجام دهید، بدون اینکه نیازی به نصب تجهیزات خاصی داشته باشید انچام دهید.
    در نهایت، استخراج با تلفن همراه یک راه عالی برای شروع در دنیای ارز دیجیتال است. این یک راه سرگرم کننده و آسان برای یادگیری در مورد این فن آوری جدید هیجان انگیز است.

    معایب استخراج ارزهای دیجیتال با موبایل

    معایب متعددی در استخراج ارزهای دیجیتال با دستگاه های تلفن همراه وجود دارد. اولاً، دستگاه‌های تلفن همراه معمولاً به اندازه دستگاه‌های استخراج اختصاصی قدرتمند نیستند، بنابراین با سرعت کمتری استخراج می‌کنند. دوم، دستگاه های تلفن همراه ممکن است در هنگام استخراج بیش از حد گرم شوند، که می تواند به دستگاه آسیب برساند یا طول عمر آن را کاهش دهد. سوم، عمر باتری یکی از نگرانی های اصلی استخراج موبایل است. بسیاری از تلفن‌ها و تبلت‌ها نمی‌توانند برای مدت طولانی قبل از اینکه باتری‌هایشان شارژ شود، استخراج کنند. در نهایت، بسیاری از دستگاه های تلفن همراه توانایی اتصال به پریز برق را ندارند، بنابراین باید به صورت آفلاین استخراج بکنند که این کار می تواند روند و سرعت را کاهش دهد.

    استخراج ارزهای دیجیتال با تلفن همراه شما دارای معایبی است. یکی از بزرگترین آنها این است که می تواند بسیار انرژی بر باشد، زیرا تلفن شما باید برای مدت زمان طولانی روشن بماند و کار کند تا بتواند ارز کافی و مورد نظر را استخراج کند. این می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در هزینه و قیمت قبض تلفن شما و همچنین فرسودگی نلفن همراه یا تبلت شما شود. علاوه بر این، اگر مراقب نباشید، ممکن است به طور تصادفی بدافزار را از طریق فرآیند استخراج به گوشی شما انتقال یابد. در نهایت، بسته به اینکه کدام ارز را می خواهید استخراج کنید، ممکن است حتی ارزش تلاش را نداشته باشد، زیرا استخراج برخی از ارزها بسیار سخت تر از سایر ارزها است.

    کلام آخر استخراج ارزهای دیجیتال با موبایل به یک روش محبوب برای کسب درآمد تبدیل شده است. راه اندازی آن آسان است و جوایز آن می تواند در دراز مدت بسیار قابل توجه باشد. با ورود افراد بیشتری هر روز به این فضا، استخراج ارزهای دیجیتال با گوشی هوشمند یا تبلت شما ممکن است به منبع درآمدی مناسب برای بسیاری از مردم در سراسر جهان تبدیل شود. چه به عنوان یک سرگرمی و چه به عنوان شغل تصمیم به انجام آن داشته باشید، این یک فرصت هیجان انگیز جدید است که اگر علاقه مند به کسب درآمد اضافی از خانه هستید، ارزش بررسی آن را دارد.

    بیت کوین به یک ارز محبوب تبدیل شده است و استفاده از آن تنها در حال افزایش است. با مزایای بسیار زیاد نسبت به ارزهای سنتی، جای تعجب نیست که چرا بیت کوین در سراسر جهان محبوبیت پیدا می کند. اگرچه ریسک‌هایی در تجارت و سرمایه‌گذاری با بیت‌کوین وجود دارد، اما پاداش‌های زیاد و چشم گیر آن می‌تواند ارزش کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ارز دیجیتال منحصربه ‌فرد را داشته باشد و دریابید که چگونه می‌توانید با سرمایه‌گذاری وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوید.

    استخراج بیت کوین فرآیندی پیچیده، اما سودآور است. با آشنایی با روش‌های مختلف استخراج بیت‌کوین، می‌توانید انتخاب کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد. از روش های مبتنی بر ابر تا مبتنی بر سخت افزار، هر روش دارای مزایا و معایب خاص خود است که باید هنگام تصمیم گیری به دقت بسنجید. با گزینه‌های بسیار زیادی که در دسترس است، مطمئناً گزینه‌ای وجود دارد که تمام نیازهای شما را برای روشی مؤثر برای استخراج بیت‌کوین برآورده کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.