پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اکانت پرمیوم نتفلیکس چیست و چگونه میتوان بعد از خرید از آن استفاده کرد؟
    24 دی 1401 - 13:00
    شناسه : 216698
    0

    اکانت نتفلیکس یک حساب مجازی است که به شما اجازه می دهد، فیلم و سریال شبکه جهانی نتفلیکس را بدون محدودیت مشاهده کنید. نتفلیکس یک وب سایت و پلتفرم انتشار ویدیوی اجتماعی است که به عنوان بزرگترین منبع فیلم و سریال آنلاین در جهان شناخته می شود.

    پ
    پ

    word image 216698 1 - اکانت پرمیوم نتفلیکس چیست و چگونه میتوان بعد از خرید از آن استفاده کرد؟ -

    اگر شما هم از تماشای فیلم و سریال لذت میبرید یا زمان زیادی را برای تماشای فیلم و سریال خارجی اختصاص می دهید، یک پیشنهاد ویژه اشتراک استریم تماشای آنلاین فیلم و سریال برای شما داریم. یک اشتراک ویژه می توانید در مصرف اینترنت و هزینه شما صرفه جویی کند. اما این اشتراک با سایر سایتهای ارائه کننده خدمات فیلم و سریال تفاوت دارد. در این بخش می خواهیم به این موضوع که اکانت نتفلیکس چیست بپردازیم. نتفلیکس یکی از بزرگترین کمپانی های ساخت فیلم سینمایی است که دارای سرویس ها اشتراکی تماشای فیلم است. تا انتهای این بخش با ما همراه باشید تا درباره جوانب بیشتری از این اشتراک صحبت کنیم. در انتها می توانید یک اشتراک تهیه کنید و با بهترین کیفیت به تماشای فیلم های با کیفیت بپردازید.

    اکانت نتفلیکس چیست؟

    اکانت نتفلیکس یک حساب مجازی است که به شما اجازه می دهد، فیلم و سریال شبکه جهانی نتفلیکس را بدون محدودیت مشاهده کنید. نتفلیکس یک وب سایت و پلتفرم انتشار ویدیوی اجتماعی است که به عنوان بزرگترین منبع فیلم و سریال آنلاین در جهان شناخته می شود.

    استفاده از netflix در ایران

    نت فلیکس عنوان محبوب ترین سرویس استریم آنلاین تماشای فیلم و سریال به شمار می آید. این سرویس دارای اکانت رایگان و پرمیوم می باشد که هر کدام از آنها دارای امکانات و ویژگی های مختص به خود است. با داشتن یک اکانت پرمیوم می توانید بدون محدودیت هر فیلم و سریالی را مشاهده کنید. همچنین امکان پخش در تمامی دستگاه ها و پخش همزمان زیرنویس وجود دارد.

    بسیاری از دوستداران فیلم و سریال با کمپانی نتفلیکس آشنایی دارند. از این رو آنان به دنبال خرید اکانت نتفلیکس هستند و بدون محدودیت بتوانند هر فیلمی که دوست دارند مشاهده کنند. اکانت پرمیوم نتفلیکس معمولاً امکانات و دسترسی‌های ویژه‌ای دارد که تماشای فیلم و سریال را بدون محدودیت می‌کند.

    word image 216698 2 - اکانت پرمیوم نتفلیکس چیست و چگونه میتوان بعد از خرید از آن استفاده کرد؟ -

    تفاوت اکانت پرمیوم با اکانت رایگان

    • فیلم و سریال مورد علاقه خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید
    • تماشای فیلم و سریال همزمان با پخش جهانی
    • پخش خودکار HD تا 4K بر اساس سرعت اینترنت شما
    • دسترسی به نتفلیکس از طریق تلفن همراه، تلویزیون های هوشمند، کامپیوتر و هر وسیله ای که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد.
    • دسترسی به یکی از کاملترین آرشیو فیلم ها، سریال ها و برنامه های موجود بدون سانسور
    • دسترسی به یک حساب ویژه برای کودکان
    • محتوای مورد نظر را با زیرنویس فارسی با افزونه Super Netflix در گوگل کروم
    • بدون تبلیغات مزاحم
    • امکان استفاده از حساب های کاربری در دستگاه های مختلف

    انواع پلن اشتراک نتفلیکس

    سرویس استریم مشاهده فیلم و سریال آنلاین نتفلیکس برای افرادی که میخواهند اکانت پرمیوم تهیه کنند پلن های مختلفی را ارائه می کند. به طور کلی این سرویس دارای دو پلن اشتراکی و اختصاصی می باشد.

    پلن اشتراکی برای خانواده های پرجمعیت مناسب است. همچنین برخی از شرکت های ارائه دهنده خرید اشتراک از طریق این پلن خدمات ارزان تری را ارائه می دهند. همچنین اصلی ترین علت خرید اکانت های اشتراکی، ارزان قیمت بودن آن است. هنگام خرید اکانت های اشتراکی اکانت شما از قبل ساخته شده است.

    البته لازم به ذکر است که این اکانت ها هک شده یا کرک شده نیست. بلکه به صورت کاملا قانونی تهیه شده است. علاوه بر آن این اکانت اشتراکی توسط ۴ کاربر دیگر به صورت مشترک استفاده می شود. اما شما دارای پروفایل تماشای شخصی و اختصاصی هستید. شما می‌توانید با رمز جداگانه که به صورت اختصاصی به خودتان تعلق دارد وارد اکانت شوید.

    در مقابل اکانت اختصاصی به معنای حساب کاربری مختص به خود شماست که تنها صاحب اصلی خود شما بوده و توسط فرد دیگری هک یا کرک نشده است‌. شما میتوانید با خرید اکانت اختصاصی پرمیوم نتفلیکس به روی تمامی دیوایس های خودتان مشاهده کنید. از دیگر امکانات اکانت اختصاصی می توان به ساختن ۵ پروفایل جداگانه اشاره کرد که می‌توانیم هر کدام را مدیریت کنید.

    word image 216698 3 - اکانت پرمیوم نتفلیکس چیست و چگونه میتوان بعد از خرید از آن استفاده کرد؟ -

    بعد از خرید اکانت پرمیوم چگونه از برنامه نتفلیکس استفاده کنیم

    فرآیند خرید و استفاده از اکانت پرمیوم نتفلیکس بسیار ساده بوده و در سریعترین زمان ممکن انجام میگیرد. در صورتی که از یک سایت معتبر برای تهیه اکانت اقدام کرده باشید در کمتر از ۱ ساعت اکانت با یوزر نیم و پسورد در اختیار شما قرار میگیرد.

    هنگامی که شما یک کدام از پلن های قسمت قبلی را خریداری می کنید، دسترسی به شما داده می شود. یا اکانت اختصاصی توسط مجموعه ما برای شما خریداری شده و سپس نام کاربری و رمز عبور در اختیارتان قرار می گیرد. شما می توانید با استفاده از این نام کاربری و رمز عبور وارد اپلیکیشن یا سایت نتفلیکس شده و و هر فیلم و سریالی را که دوست دارید به صورت آنلاین مشاهده کنید.

    نکات مهم قبل از خرید سرویس نتفلیکس

    مراقب کلاهبرداران و سودجویان باشید. زیرا هیچ ارتباطی با سایر سایت ها و فروشگاه های معتبر در قالب، ظاهر، محتوا و محصولات این مجموعه ندارند و هیچ مسئولیت و تضمینی در قبال خرید از این گونه سایت ها وجود ندارد.

    این حساب یک منطقه جهانی است و شما به محتوای همه کشورها دسترسی خواهید داشت.

    اکانت ها در طول دوره اشتراک 100% ایمن و بدون مشکل هستند.

    همه طرح ها قابل تمدید و شارژ هستند.

    حداکثر زمان ارسال این سفارش از 5 دقیقه تا 24 ساعت (معمولا زیر 1 ساعت) است.

    اکانت گیرنده را می توان در همه دستگاه ها مانند: موبایل، ایکس باکس، پلی استیشن، تبلت، تلویزیون و غیره استفاده کرد.

    اگر اکانت اختصاصی سفارش می دهید و اکانت نتفلیکس هم دارید، حتما نام کاربری و رمز عبور حساب خود را در قسمت توضیحات سفارش ارسال کنید.

    سخن پایانی

    در این بخش به این موضوع پرداخته شد که اکانت پرمیوم نتفلیکس چیست و چگونه میتوان از آن استفاده کرد‌. همچنین انواع پلن های این سرویس محبوب ذکر شد. در مجموعه اکتیو، تمام تلاش ما بر این است که بتوانید هر سرویس استریم جهانی را بتوانید به راحت ترین شکل استفاده نموده و با ارزانترین قیمت اکانت پرمیوم تهیه کنید. همینک میتوانید در کمترین زمان ممکن اکانت پرمیوم نتفلیکس را خریداری نموده و هر فیلم و سریالی که دوست دارید را مشاهده کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.