جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رئیس کمیته داوران: داوری استقلال و تراکتور یک شاهکار بود
    24 دی 1401 - 18:18
    شناسه : 216771
    0

    رئیس کمیته داوران درباره داوری دیدار استقلال مقابل تراکتور به صحبت پرداخت.

    پ
    پ

    افشاریان - رئیس کمیته داوران: داوری استقلال و تراکتور یک شاهکار بود - داوری استقلال

    خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون با اشاره به عملکرد تیم داوری مسابقه استقلال و تراکتور، اظهار کرد: می‌خواهم بدون حب و بغض و یا طرفداری از جامعه داوری بگویم که الحق و الانصاف بهترین قضاوت را از سوی تیم داوری شاهد بودیم. من به مسائل ریز داوری در وسط زمین نمی‌پردازم. شاید بازیکن تراکتور می‌توانست با اخطار دوم اخراج شود یا پشت محوطه جریمه خطایی به سود تبریزی‌ها اعلام شود. اما چیزی که شاهکار داوری بود، اعلام پنالتی اول برای استقلال بود.

    وی افزود: مدافع تراکتور با بی احتیاطی نتوانست توپ را دفع کند و پای مهاجم استقلال را زد. پنالتی دوم نیز کاملا واضح و شفاف بود. قانونگذار می‌گوید که هنگام زدن ضربه پنالتی، باید حداقل یک پای گلر روی خط باشد. زمانیکه ۶۰ تا ۷۰ سانتی‌متر دروازه‌بان جلو می‌آید، اگر کمک داور پرچم را بالا نبرد، مسئولیتش را انجام نداده است.

    افشاریان در ادامه گفت: تراکتور در این بازی اصلا از داور طلبکار نیست. ما در این بازی و به خاطر داوری، سرمان بالاست. زمانی که بازی حساسی به پایان می‌رسد، دوستانی که مسئولیتی در تیم دارند، مراعات کنند و صحبت نکنند تا آرام‌تر شوند و بتوانند به مسابقات بپردازند و کارشناسی کنند. خوشحالم که داور ما در دیدار استقلال و تراکتور خوش درخشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.