سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای خرید ظروف بیرون بر و لیوان‌های اکوکرافت
    25 دی 1401 - 20:19
    شناسه : 217053
    0

    امروزه اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها سرویس بیرون‌بر(Take Away) یا سرویس تحویل (Delivery) را در خدمات خود ارائه می‌دهند. ظروف مخصوص بیرون‌بر همواره چالش اصلی برای آنها بوده. چرا که حفظ گرمای غذا یا نوشیدنی گرم، حفظ طعم و عطر، بهداشتی بودن و اصطلاحاً فودگرید بودن مواد اولیه این ظروف همواره مواردی‌اند که در کیفیت ارائه سرویس و حفظ رضایت مشتری تاثیرگذار هستند.

    پ
    پ

    امروزه اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها سرویس بیرون‌بر(Take Away) یا سرویس تحویل (Delivery) را در خدمات خود ارائه می‌دهند. ظروف مخصوص بیرون‌بر همواره چالش اصلی برای آنها بوده. چرا که حفظ گرمای غذا یا نوشیدنی گرم، حفظ طعم و عطر، بهداشتی بودن و اصطلاحاً فودگرید بودن مواد اولیه این ظروف همواره مواردی‌اند که در کیفیت ارائه سرویس و حفظ رضایت مشتری تاثیرگذار هستند.

    ازمیان تمام مواد اولیه مانند پلاستیک، شیشه‌ یکبار مصرف و غیره کاغذ توانسته بیشترین محبوبیت را کسب کند و تولید تمامی نوع ظروف بیرون‌بر نیز با کاغذ ممکن می‌باشد.

    C:\Users\smart\Desktop\Box-Disposable-Take-Away-Paper-Cup-Thickened-Cup-Holder-Portable-Cup-Holder-Cup-Paper-Cup-Holder-Universal-Cup-Holder-Door-Delivery-Included-6749.jpg

    خصوصیات ظروف کاغذی استاندارد

    در ظروفی مانند لیوان کاغذی دوجداره، ظرف غذا و جعبه‌های فست‌فود که برای سرو گرم استفاده می‌شود، بسیار مهم است که مواد شیمیایی پلاستیک در معرض انتقال به غذا نباشد و از کاغذ و چاپ فودگرید (استاندارد غذایی) و همچنین در محیط‌های استریل تولید شده باشد. ظروف کاغذی اکوکرافت، داریک‌پک، دت‌پک و هات‌پک که در بازار موجود است، از برندهایی هستند که استاندارد‌ها و تاییدیه‌های جهانی بهداشت را دارند.

    دومین عاملی که اهمیت بسزایی بالاخص در لیوان‌های کاغذی دارد، کیفیت جداره و مقاوم بودن آن به گرمای نوشیدنی‌ست. از آنجایی که اغلب برای مصرف نوشیدنی گرم از این نوع لیوان بیرون‌بر استفاده می‌شود، بهتر است در لیوان کاغذی دوجداره سرو شود. لیوان دوجداره کاغذی به خاطر استحکامی که دارد، قهوه یا نوشیدنی گرم دیگری را بهتر نگه می‌دارد و در زمان بیشتر گرمای کمتری‌ را از دست می‌دهد. درب پلاستیکی بهتر از لیوان کاغذی تک‌جداره روی آن چفت می‌شود. در مجموع مصرف‌کننده رضایت بیشتری داشته و گرمایی دلنشین را از نوشیدنی خود دریافت می‌کند. برای تهیه محصولات بیرون‌بر برای کافه خود می‌توانید از فروشگاه الوکاپ محصولات خود را انتخاب کنید و در هر ساعتی از شبانه‌روز سفارش دهید.

    مساله دیگری که در انتخاب ظروف بیرون‌بر کاغذی اهمیت دارد، مربوط می‌شود به سرویس تحویل در محل که با مشکل سرد شدن یا بیرون ریختن غذا یا قهوه مواجه است. برای حل این مشکل ظروف کاغذی با یک لایه پلی‌اتیلن پوشش داده شده تا مقاومت در برابر رطوبت ایجاد شود. اما وجود این لایه با مواد نا مرغوب پلیمری یا گاها مواد غیر بهداشتی، مشکلات یا ضغف کیفیتی به وجود می‌آورد. در محصولاتی مانند لیوان‌های اکوکرافت از بهترین مواد در بافت الیاف جداره داخلی استفاده شده که امکان بسته‌بندی و پلمپ لیوان و پاکت‌ را با فویل آلومینیومی می‌دهد. از این رو بهترین لیوان کاغذی برای ارسال قهوه اکوکرافت بوده که می‌توان به راحتی با دستگاه مخصوص بسته‌بندی کرد.

    ظروف سفارشی و چاپ اختصاصی

    یکی دیگر از عواملی که در انتخاب ظروف و لیوان‌ کاغذی تاثیرگذار است، طرح و چاپ آن است. در گذشته معمولا این ظروف با یک طرح عمومی عرضه میشد و هزینه سفارشی‌سازی آن بسیار بالا در می‌آمد. اما اکنون سرویس‌های چاپ اختصاصی به کمک برندهای کافه و رستورانی آمده است. سرویس‌هایی مانند داریک‌پلاس یا چاپ اختصاصی الوکاپ با امکان تیراژ کم برای کافه‌های کوچک و با هزینه اندکی لیوان اختصاصی تولید می‌کنند.

    ظروف اختصاصی و لیوان بیرون‌بر چاپ‌دار فرصت مناسبی برای برندسازی کافه‌ها و تبلیغات آنها شده است. به گونه‌ای که با یک طراحی خاص و زیبا می‌توان در جذب مشتری، ماندگاری نام و برند در خاطر مصرف‌کننده و تبلیغ با اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی ظروف کاغذی اختصاصی را تبدیل به یک فرصت برندینگ کرده‌اید. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود برای طرح خود حتما از یک طراح خلاق کمک بگیرید

    تنوع کیفیتی لیوان‌های بیرون‌بر

    لیوان‌های بیرون‌بر که عموما لیوان‌ کاغذی دوجداره یا سه‌جداره بوده یا لیوان‌های خارجی از مواد اولیه گوناگونی تولید می‌شود. کاغذ گلاسه که محبوب‌ترین ماده بهداشتی در ایران بوده، تا الیاف نیشکر، بامبو و دیگر گیاهان طبیعی که بهترین نوع الیاف طبیعی لیوان اکوکرافت می‌باشد. چیزی که در مواد اولیه خارجی بسیار مشهود است، کیفیت نهایی محصول است، که لیوان کاغذی با استحکام بالا و عایق گرما را به ثمر می‌رساند. به گونه‌ای که مصرف‌کننده از گرمای ملایمی که از جداره احساس می‌کند حس بهتری داشته و نوشیدنی خود را گرم مصرف می‌کند. یکی دیگر از چیزهایی که به خصوص برای طرفداران طعم خاص قهوه محسوس است، طعم و عطر نوشیدنی‌ست که در لیوان‌های خارجی خلوص طعم قهوه حفظ شده و بالاترین سطح کیفیت را به مصرف‌کننده ارائه می‌دهد. به همین خاطر است که کافه‌های بزرگ و معروف از لیوان اکوکرافت یا لیوان VIP استفاده می‌کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.