جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تلفن همراه موجب واژگونی یک خودرو در جاده گیلان شد
    26 مهر 1395 - 13:13
    شناسه : 21857
    0

    فرمانده پلیس راه گیلان تلفن همراه را همراه خوبی برای راننده ندانست و گفت: خودروی راننده‌ای که از تلفن همراه استفاده می‌کرد در یکی از جاده‌های گیلان واژگون شد و سرنشین این خودرو جان خود را از دست داد. به گزارش «بامردم»، مهیار رستگار با اشاره به اینکه تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است، اظهار […]

    پ
    پ

    فرمانده پلیس راه گیلان تلفن همراه را همراه خوبی برای راننده ندانست و گفت: خودروی راننده‌ای که از تلفن همراه استفاده می‌کرد در یکی از جاده‌های گیلان واژگون شد و سرنشین این خودرو جان خود را از دست داد.

    به گزارش «بامردم»، مهیار رستگار با اشاره به اینکه تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است، اظهار کرد: تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد.

    وی بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌ها را از مشکلات ترافیکی جاده‌های استان عنوان کرد و افزود: بی‌توجهی نسبت به لغزندگی سطح جاده‌ها حادثه آفرین است.

    فرمانده پلیس راه گیلان یکی از تخلفات شایع و فراگیر را استفاده از تلفن همراه به‌هنگام رانندگی دانست و گفت: استفاده از تلفن همراه در رانندگی بی‌توجهی حاصل می‌کند.

    وی ادامه داد: در بررسی‌های آماری عدم توجه به جلو جزو سه تخلف مهم حوادث رانندگی در گیلان است و قانون‌گذار برای استفاده از تلفن همراه یک‌میلیون ریال جریمه نقدی و نمره منفی در نظر گرفته است.

    رستگار استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی را بسیار خطرناک دانست و خاطرنشان کرد: تلفن همراه، همراه خوبی در رانندگی نیست.

    وی بی‌توجهی برخی عابران پیاده هنگام عبور از عرض خیابان هنگام صحبت کردن با تلفن همراه را نیز از عوامل وقوع حوادث رانندگی عنوان کرد.

    فرمانده پلیس راه گیلان یادآور شد: برخی عابران پیاده هنگام استفاده از تلفن همراه به تردد خودروها توجه ندارند و حادثه به وجود می‌آید.

    وی به حادثه مرگبار روز گذشته در یکی از جاده‌های گیلان اشاره کرد و گفت: روز گذشته خودروی راننده‌ای که از تلفن همراه برای صحبت کردن استفاده می‌کرد در یکی از جاده‌های استان واژگون شد و سرنشین این خودرو جان خود را از دست داد.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.