پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کمپانی تهویه مهر صنعت (رپورتاژ)
    27 دی 1401 - 18:14
    شناسه : 219426
    0

    امروزه تهویه مطبوع و همچنین سیستم‌های تهویه و انتقال هوا از اهمیت بالایی برخوردار شده‌اند. به همین دلیل است که لوله فلکسیبل هوا به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات صنعتی به شمار می‌رود. لوله‌های فلکسیبل هوا باید بسته به ویژگی‌هایی که دارند در مکان‌های مناسب قرار بگیرند. تنوع بالای این محصول باعث شده است تا کاربرد آن‌ها از دیگر محصولات متمایز گردد.

    پ
    پ

    امروزه تهویه مطبوع و همچنین سیستم‌های تهویه و انتقال هوا از اهمیت بالایی برخوردار شده‌اند. به همین دلیل است که لوله فلکسیبل هوا به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات صنعتی به شمار می‌رود. لوله‌های فلکسیبل هوا باید بسته به ویژگی‌هایی که دارند در مکان‌های مناسب قرار بگیرند. تنوع بالای این محصول باعث شده است تا کاربرد آن‌ها از دیگر محصولات متمایز گردد. به همین دلیل برای انتخاب انواع لوله‌های فلکسیبل هوا باید نهایت دقت را به کار گرفته و انتخاب مناسبی داشته باشید. کمپانی تهویه مهر صنعت، از جمله شرکت‌های به نام و معروف در این زمینه می‌باشد. این کمپانی سال‌هاست که در زمینه تولید انواع لوله‌های فلکسی از جمله لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل هوا و… فعالیت می‌کند. محصولات تهویه مهر صنعت، همواره در رقابت با محصولات مشابه خارجی قرار گرفته و در این رقابت پیروز شده‌اند. اگر شما هم می‌خواهید با این کمپانی بیشتر آشنا شوید و انواع لوله فلکسیبل هوا ، لوله فلکسیبل الاستومری و… را بهتر بشناسید، کافیست تنها پنچ دقیقه از زمان خود را صرف خواندن این محتوا از تهویه مهر صنعت نمایید.

    لوله فلکسیبل هوا

    یکی از تجهیزاتی که در پروژه‌های ساختمانی مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می‌گیرد، لوله فلکسی می‌باشد. افراد می‌توانند در مناطقی که دسترسی مناسبی به آن‌ها وجود ندارد، از این دسته از لوله‌ها استفاده کنند. لوله‌های فلکسی، امروزه با نام لوله فلکسیبل هوا نیز شناخته می‌شوند. این لوله‌ها در حالت کلی برای سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و همچنین سیستم‌های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله‌های فلکسیبل جنس‌های مختلفی داشته و بر همین اساس در دسته‌های مختلفی جای دارند. از جمله لوله‌های فلکسیبل هوا می‌توانیم به لوله فلکسیبل برزنتی، لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل پلی‌استر، لوله فلکسیبل پی وی سی و یا لوله فلکسیبل پلی‌اتیلن اشاره کنیم. تنوع بالای این محصول باعث شده است مقاومت لوله‌ها متفاوت شده و هر یک از آن‌ها در شرایط خاصی مورد استفاده قرار گیرند.

    لوله فلکسیبل

    انواع لوله فلکسیبل هوا

    همانطور که گفتیم؛ هر یک از لوله‌های فلکسیبل هوا دارای خصوصیات منحصر به فرد خود بوده و بر همین اساس برای مکان‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو؛ لازم است با انواع این لوله‌ها به خوبی آشنا شده و در زمان خرید بتوانید مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب نمایید. لوله فلکسیبل هوا به طور کلی در دو دسته‌ی عایق‌دار و بدون عایق قرار می‌گیرند. در میان این دو دسته، لوله‌های فلکسیبلی عایق‌دار کاربردی‌تر هستند. عایق‌هایی که برای تولید این دسته از لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولا پشم شیشه و پلیمری می‌باشند. امروزه در بیشتر مواقع از عایق‌های پلیمری برای سیستم‌های تهویه هوا و یا سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی استفاده می‌شود. از جمله انواع عایق‌های پلیمری می‌توانیم به فنولیک، پلی‌اورتان، الاستومر، پلی‌استر و… اشاره کنیم. کمپانی تهویه مهر صنعت، در تلاش است باکیفیت‌ترین لوله‌های فلکسی عایق‌دار از جمله لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل پلی‌استر، لوله فلکسیبل پلی‌اورتان و… را با نام تجاری اینفلکس داکت وارد بازار نماید. شما نیز در صورت نیاز می‌توانید هر یک از این محصولات را از وب‌سایت تهویه مهر صنعت سفارش دهید.

    لوله فلکسیبل الاستومری

    چرا برند اینفلکس داکت؟

    لوله‌های فلکسی که توسط کمپانی تهویه مهر صنعت با نام تجاری اینفلکس داکت روانه بازار شده‌اند، وزن بسیار کمی داشته و از فشردگی بالایی برخوردار می‌باشند. به همین دلیل است که امکان حمل آن‌ها به راحتی فراهم شده است. از دیگر ویژگی‌های برند اینفلکس داکت می‌توانیم به انعطاف‌پذیری بالای این محصولات اشاره کنیم. این ویژگی باعث شده است تا لوله فلکسیبل هوا در مکان‌هایی که امکان نصب لوله‌های سخت در آن‌ها وجود ندارد، به راحتی نصب گردد. لوله‌های فلکسیبل هوا همچون لوله فلکسیبل الاستومری از مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمایی، حرارت و فشار بالا برخوردار شده‌اند.

    از دیگر ویژگی‌های محصولات کمپانی تهویه مهر صنعت، تولید لوله فلکسیبل هوا در سایزها و متراژ مختلف می‌باشد. از آنجایی که هر یک از سایزهای لوله‌های فلکسی، کاربرد مخصوص به خود را دارند، این ویژگی می‌تواند نقطه قوتی برای تولیدات این کمپانی به شمار رود. در حالت استاندارد، طول لوله‌های فلکسی اینفلکس داکت، حدود 6 متر بوده و به خوبی می‌تواند انواع نیازهای افراد را پاسخگو باشد. شایان ذکر است، در صورت استفاده طولانی مدت از محصولات اینفلکس داکت از جمله لوله فلکسیبل الاستومری ، از طول عمر محصول به هیچ عنوان کاسته نخواهد شد. به عبارت دیگر می‌توانیم بگوئیم که لوله‌های فلکسی اینفلکس داکت در برابر عوامل خارجی مقاوم بوده و به راحتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

    اینفلکس داکت

    یکی از مهم‌ترین مزایای خرید لوله فلکسیبل هوا از برند اینفلکس داکت، قیمت بسیار مناسب محصول در مقایسه با برندهای دیگر است. به این ترتیب، خریداران می‌توانند لوله فلکسیبل هوا، لوله فلکسیبل الاستومری و دیگر انواع لوله‌های فلکسی عایق‌دار را در سایزهای مختلف و با قیمت‌های باورنکردنی، از کمپانی تهویه مهر صنعت سفارش دهند.

    مزایای خرید از کمپانی تهویه مهر صنعت

    گارانتی، خدمات پس از فروش و همچنین مشاوره رایگان از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که باعث شده‌اند کمپانی تهویه مهر صنعت در مقایسه با دیگر کمپانی‌های تولیدکننده لوله‌ فلکسیبل هوا از محبوبیت بالاتری برخوردار گردد. در ادامه این محتوا قصد داریم هر یک از این مزایا را مورد بررسی قرار دهیم.

    مشاوره رایگان: همانطور که گفتیم؛ لوله‌های فلکسیبل هوا از جمله لوله فلکسیبل الاستومری دارای سایزهای مختلفی می‌باشند. هر یک از این سایزها در موارد مختلفی کاربرد دارند. در نتیجه؛ باید بدانید که لوله مورد نیاز شما لازم است چه سایزی باشد؟ برای اینکار می‌توانید از مشاوره رایگان کمپانی تهویه مهر صنعت استفاده کرده و مناسب‌ترین محصولات را برای کارهای خود خریداری نمایید.

    گارانتی: یکی از ضروری‌ترین مزایای خرید هر محصول گارانتی آن است. شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل، از گارانتی لوله فلکسیبل هوا استفاده نمایید.

    خدمات پس از فروش: خدماتی که پس از فروش محصولات از طریق کمپانی تهویه مهر صنعت به خریداران ارائه می‌گردند، شامل؛ نصب و راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری خواهند شد. شما می‌توانید لوله فلکسیبل الاستومری و یا انواع مختلف لوله‌ فلکسیبل هوا را از کمپانی تهویه مهر صنعت خریداری کرده و نصب و راه‌اندازی آن را به ما بسپارید!

    تهویه مهر صنعت

    شرکت تهویه مهر صنعت

    کمپانی تهویه مهر صنعت، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع لوله فلکسی در سطح کشور می‌باشد. این کمپانی بیش از 40 سال است که در این زمینه فعالیت کرده و همواره محصولات باکیفیتی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. لوله فلکسیبل هوا، لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل پلی‌استر و… به خاطر وزن کم، انعطاف‌پذیری بالا، کیفیت عالی و همچنین قیمت مناسبی که دارند، زبانزد مصرف‌کنندگان بوده و از محبوبیت بسیاری برخوردار شده‌اند. استفاده از تخصص نیروی جوان و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته باعث شده است تا تهویه مهر صنعت در رقابت با محصولات مشابه خارجی پیروز گردد. برای خرید هر یک از محصولات این کمپانی، کافیست به سایت تهویه مهر صنعت مراجعه کرده و بعد از مشورت با مشاوران ما، نسبت به خرید محصول مورد نیاز خود اقدام نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.