شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آشنایی با 11 نوع مبل راحتی جذاب و پرطرفدار
    29 دی 1401 - 1:06
    شناسه : 219571
    1

    خرید مستقیم مبل از تولیدی می‌تواند، برای شما یک پروسه عالی باشد، البته اگر به مزایای شگرفی چون خریدی به‌صرفه و دستیابی به کالایی اصل و اورجینال بی اندیشید. در ادامه بیشتر به معرفی انواع مبل راحتی این کالای محبوب و پرمتقاضی قرن حاضر می‌پردازیم.

    پ
    پ

    در حال حاضر طیف وسیعی از انواع کارگاه‌های تولیدی مبل راحتی در ایران وجود دارند که همگی توانسته‌اند با ارائه کارهایی نفیس، ظریف و مشتری‌پسند بازارهای کشورمان را پررونق سازند. تولیدی مبل چهاردانگه یکی از معروف‌ترین این مراکز است که اگرچه تمرکز آن فقط بر مبل راحتی نیست؛ اما گونه‌های متنوعی از این سبک را پوشش داده است. علاقه‌مندان به کالاهای لوکس مبل و دکوراسیون می‌دانند که در این مرکز خریدوفروش اتفاقات خوبی در انتظارشان است. خرید مستقیم مبل از تولیدی می‌تواند، برای شما یک پروسه عالی باشد، البته اگر به مزایای شگرفی چون خریدی به‌صرفه و دستیابی به کالایی اصل و اورجینال بی اندیشید. در ادامه بیشتر به معرفی انواع مبل راحتی این کالای محبوب و پرمتقاضی قرن حاضر می‌پردازیم.

    C:\Users\smart\Desktop\fada270b-c48a-4916-9cea-395c59606510.jpg

    اولین نوع مبل راحتی: مبل انگلیسی

    دسته‌های کوتاه که با کوسن‌های پوشش داده می‌شوند؛ اما پشتی‌های بسیار بلند از مهم‌ترین مشخصات این مبل راحتی به شمار می‌رود. این مبل‌ها درگذشته استفاده وسیع‌تری داشته، اما هنوز هم بسیاری هستند که به سفارش این مبل‌ها تمایل نشان می‌دهند.

    دومین نوع مبل راحتی: مبل چسترفیلد

    دسته‌های رول شده و لمسه کاری‌های دکمه‌دار از ویژگی‌هایی است که این مبل راحتی را به‌خوبی برای فضاهای رسمی‌تر نیز مناسب نموده است. بر همین مبنا انواع کارگاه‌های تولیدی مبل راحتی آن را در دو حالت پارچه‌ای و چرمی طراحی نموده و به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.

    سومین نوع مبل راحتی: مبل لاوسیت

    وجود یک فضای نشیمن دونفره اگرچه مبل لاوسیت را برای مکان‌ها دارای تعداد بالایی افراد مناسب نکرده است. ولی این مبل به دلیل تنوع بالا، حجم اشغال محدود و رنگ‌بندی متنوع برای زوج‌های جوانی که قرار نیست، از تعداد زیادی مهمان پذیرایی کنند، گزینه‌ای عالی است.

    چهارمین نوع مبل راحتی: مبل لاوسن

    مبل لاوسن را می‌توان در واقع یک نماد کامل از مبل راحتی به دلیل وجود پشتی‌های بزرگ، کوسن‌های نرم و دسته‌های پهن بلند دانست. در صورت خرید مستقیم مبل از تولیدی می‌توانید، قیمت به‌صرفه را نیز به مزایای این مبل محبوب بی افزایید.

    پنجمین نوع مبل راحتی: مبل ال شکل

    دوستداران سبک مینیمال و مدرن در بسیاری موارد عاشق سبک طراحی مبل راحتی ال شکل می‌شوند. فضای جای‌گذاری محدود در مقابل فضای نشستن فراوان این سبک مبل را برای افراد درگیر محدودیت‌های فضایی مناسب نموده است.

    ششمین نوع مبل راحتی: مبل سکشنال

    این مبل‌ها به‌صورت چندبخشی طراحی شده به همین دلیل با این نام خوانده می‌شوند و به مالک اجازه می‌دهند بر حسب سلیقه خود بخش‌ها را در کنار هم چیده و دیزاین دلخواهش را ایجاد نماید. شما آزاد هستید تا شکل و رنگ قطعات را بر اساس ساختمان خود انتخاب نموده تا نتیجه همانی شود که انتظار دارید.

    هفتمین نوع مبل راحتی: مبل بدون دسته

    استفاده از مبل‌های بدون دسته به‌خاطر اینکه افراد را در ساخت دکور به‌هیچ‌وجه محدود نمی‌کنند، پررونق است. تولیدی مبل چهاردانگه شما را به تنوعی از مدل، طرح و رنگ دعوت می‌کند. بدین ترتیب از هرکدام مبل‌های یاد شده با انواع پارچه‌های مختلف در این مرکز بزرگ خواهید یافت.

    هشتمین نوع مبل راحتی: مبل تاکسیدو

    مبل تاکسیدو را به‌خاطر دولایه بودن بسیاری ترجیح می‌دهند. چراکه این لایه‌های رویی را هرزگاهی بدون مشکل می‌توان تعویض نمود و جلوه‌ای تازه به مبل داد. حالت رسمی‌تر این مبل پای آن را به ادارات و سازمان‌ها نیز بازنموده است.

    نهمین نوع مبل راحتی: مبل ریکلاینر

    پشتی قابل تنظیم، نشیمنگاه فوق‌العاده راحت و بخش جلویی برای پوشش کامل پاها این مبل را به نمونه‌ای ایدئال در میان انواع مبل راحتی بدل نموده است. البته این مدل قیمت بیشتری به نسبت نمونه‌های دیگر داشته؛ ازاین‌رو برای یک خرید به‌صرفه بهتر است، از یک تولیدی مبل راحتی خرید خود را انجام دهید.

    دهمین نوع مبل راحتی: مبل بلژیکی

    اگر به یک مبل راحتی اما سبک و سیاقی بسیار شبیه به مبل‌های اشرافی نیاز دارید. مبل بلژیکی با استایلی فوق‌العاده جذاب هوش از سر بیننده می‌برد. این مبل‌ها حال و هوایی مجلل را به فضا تزریق نموده و کانون توجه همگان می‌شوند. بدین ترتیب بی شک شما را به خواسته‌تان که داشتن منزلی مجلل است، می‌رسانند.

    یازدهمین نوع مبل راحتی: مبل تختخواب‌شو

    استفاده دو منظور مبل تختخواب‌شو سبب شده، نتوان از محاسن آن گذشت. خرید مستقیم مبل از تولیدی برای کسانی که نگران قیمت بالای این مبل‌ها هستند، نیز بهترین پیشنهاد است. بدین ترتیب در یک قالب می‌توانند، هم از مزیت تخت و هم یک مبل واقعاً راحتی بهره‌مند شوند.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “آشنایی با 11 نوع مبل راحتی جذاب و پرطرفدار”
    1. بهتر بود همراه با توضیحات عکس بود

      پاسخ
    2. سلام برای خانه های کوچک اپارتمانی وکوچک هم لطفا مبل سبک تر واینکه فضای کمتری از منزل را اشغال کند هم تولید کنید

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.