×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

هیئت مدیره شرکت تخصصی پدیده نگاران اندیشه با استفاده از تجربیات ، علوم و دانش خود طی سال های طولانی مجموعه ای قدرتمند برای ساخت انواع نرم افزار حسابداری مالی گرد هم آورده اند. زمینه های فعالیت شرکت پدیده نگاران اندیشه عبارتند از: مدیریت IT ، تجزیه و تحلیل داده ها، طراحی و ساخت و استفاده از سیستم های مالی مختلف و متنوع مانند اداری، صنعتی، فروشگاهی و… . شرکت پدیده نگاران اندیشه از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به امروز از موفق ترین ها در زمینه فعالیت خود بوده است.در نتیجه باعث کسب افتخارات و گواهینامه های فراوانی برای شرکت شده است.

C:\Users\smart\Desktop\Types-of-accounting.jpg

شرکت پدیده نگاران اندیشه فعالیت های گسترده ای در زمینه تولید و پشتیبانی از نرم افزار های امور مالی شرکت ها و مدیریت مالی است. از ابتدای شروع فعالیت این شرکت تمرکز هیئت فنی آن بر روی ساخت نرم افزار های پیشرفته، استفاده از تکنولوژی روز، محصولات نوآورانه بصورت ساده اما حرفه ای بوده است . ازجمله نرم افزار های ساخته شده توسط این شرکت میتوان به نرم افزار جامع حسابداری مالی پدیده ، نرم افزار حسابداری طلا، نرم افزار حسابداری قرض الحسنه در نسخه های بانکداری، تعاونی اعتباری و تعاونی مالی اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری طلا

همانطور که میدانید، تعداد طلا فروشی های فراوانی در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند. کار طلافروشی با مقادیر مالی هنگفتی عجین شده است در نتیجه این موضوع شرکت پدیده نگاران اندیشه را بر آن داشت تا نرم افزاری جهت ارائه خدمات امن و مطلوب به مشتریان ارائه کند. این شرکت از تخصص خود زمینه راحتی و امنیت مبادلات طلافروشی ها استفاده کرده است.

حسابداری در طلا فروشی امری بسیار مهم است. زیرا کالای با ارزشی در حال تبادل است و ارزش آن روز به روز در حال افزایش است. در نتیجه نمی توان به هر شخصی اعتماد کرد زیرا ممکن است اموری مانند فاکتور سازی، جعل و… صورت بگیرد. نرم افزار حسابداری طلا بطور ویژه در این زمینه طراحی شده است، این نرم افزار ویژگی های فراوانی دارد از جمله امکانات فراوان برا اپراتور ها جهت ساخت فاکتور دقیق، گزارش گیری منظم و جزئی، کنترل فعالیت های اپراتور های آن و تعداد بسیار زیادی ابزار دیگر.

نرم افزار جامع حسابداری مالی

از دیگر شاهکار های شرکت پدیده نگاران اندیشه میتوان به طراحی و ساخت نرم افزار جامع حسابداری مالی پدیده اشاره کرد. این نرم افزار امکانات فوق العاده و مبتکرانه ای را به کاربران جهت رسیدگی هرچه بهتر و دقیق به مسائل حسابداری ارائه می کند. مزیت دوم استفاده از یک نرم افزار جامع حسابداری، کاهش هزینه ها است. بطویکه با استفاده از آن از یک نفر بجای چند شخص و پرداخت حقوق به آن ها استفاده میشود از طرف دیگر امنیت در مسائل مالی به بالاترین درجه خود میرسد.

نرم افزار حسابداری مالی پدیده دارای محیط کاربری بسیار ساده می باشد که هر کاربری به راحتی می توانید نیاز خود را بر طرف کند.نرم افزار حسابداری مالی پدیده در چند نسخه عرضه میشود از جمله : ساده ، ویژه ، پیشرفته و جامع. شما با پرداخت هزینه بیشتر می تواند مدیریت دقیق تری روی امور مالی خود داشته باشید.

از دیگر ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گزارش های جامع مورد نیاز حسابرسی
  • یکپارچگی نرم افزار جامع مالی حسابداری پدیده
  • وجود استانداردها واصول حسابداری
  • قیمت مناسب نرم افزار
  • استفاده همزمان از نرم افزار و اپلیکیشن
  • استفاده همزمان از نرم افزار و سایت
  • امنیت فوق العاده نرم افزار

نرم افزار صندوق قرض الحسنه

یکی از نرم افزار های فوق العاده ی شرکت پدیده نگاران اندیشه ، نرم افزار حسابداری قرض الحسنه می باشد. نرم افزاری در حوزه بانکداری و قرض الحسنه که بی شک از قدرتمندی ها در نوع خود است. این نرم افزار در چهار نسخه بانکداری، قرض الحسنه، تعاونی مالی و تعاونی اعتباری ارائه می شود.

نرم افزار صندوق قرض الحسنه دارای پشتیبانی حضوری و مجازی قدرتمند می باشد. این نرم افزار حساب ها را در پنج سطح گروه، معین، کل و دو تفضیل تقسیم بندی می کند. در این نرم افزار امکان تعریف انواع حسابهای پس انداز قرض الحسنه، حسابهای پس­ انداز و اختصاص آنها به اشخاص و شرکتها، انواع مختلف وام با کارمزد و نرخ جریمه .خودکار سرفصلهای مورد نیاز برای وامها فراهم شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.