×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

آخرین دوره ثبت نام ایران خودرو و نتایج قرعه کشی آن

در سال‌های اخیر خودروسازان داخلی مانند ایران خودرو و سایپا برای راحتی بیشتر مشتریان خود، ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا و کنترل قیمت خودروها اقدام به برگزاری قرعه‌کشی کرده‌اند. با استفاده از این قرعه‌کشی افراد مختلف می‌توانند برای دریافت ماشین‌های مد نظر خود ثبت‌نام کنند. امسال این کار به عهده سامانه یکپارچه فروش خودرو بود. اما این قرعه‌کشی تنها توسط ایران خودرو برای عرضه محصولات خود انجام خواهد شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در قرعه کشی خودرو دی ماه ۱۴۰۱ خودروهای متفاوتی که توسط ایران خودرو تولید می‌شوند وجود دارند. خودروهایی که در این قرعه کشی عرضه شده‌اند شامل چهار ماشین سورن پلاس دوگانه سوز با قیمت ۲۸۱.۱۸۹.۴۰۰ تومان، پژو پارس سال سفارشی (ElX) با قیمت ۲۰۹.۱۲۵.۸۰۰ تومان، پژو پارس سال سفارش با قیمت ۱۸۵.۱۷۰.۷۰۰ تومان و رانا پلاس با قیمت ۲۱۵.۰۶۶.۱۰۰ تومان است.

باید به این نکته توجه داشته باشید که مهلت پرداخت وجه توسط برندگان این قرعه کشی خودرو ۷۲ ساعت پس از اعلام اسامی است.

باید بدانید که خودروهای گفته شده در رنگ‌های متفاوتی عرضه شده‌اند. خودرو سوزن موجود در این قرعه کشی در ۴ رنگ سفید، مشکی، خاکستری متال و آبی کبود، پژو پارس (ELX) در چهار رنگ سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای، پژو پارس سال سفارش در چهار رنگ سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای و رانا پلاس هم در چهار رنگ خاکستری، مشکی، سفید و نقره‌ای به مشتریان عرضه شده است.

شرایط فروش ایران خودرو

شرایط فروش ایران خودرو

در زمان ثبت نام افراد در سامانه، برخی شرایط وجود دارد که آن‌ها این شرایط را پذیرفته‌اند. عدم توجه به این شرایط می‌تواند برای فرد مشکلاتی ایجاد کند. به همین دلیل لازم است که در خصوص این شرایط اطلاعات بیشتری داشته باشند. شرایط دریافت خودرو از طریق این قرعه کشی خودرو به شرح زیر است.

  • به هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو تعلق خواهد گرفت.
  • حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از خودروسازان ایرانی ۴۸ ماه است.
  • افرادی که پلاک انتظامی فعال دارند نمی‌توانند در این قرعه کشی شرکت کنند.
  • فرد باید گواهینامه پایه سوم معتبر و دارای اعتبار داشته باشد.
  • انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی ممنوع است.
  • شماره تلفن ثبت شده در سامانه باید به نام فرد متقاضی باشد.
  • متقاضیان حقوقی نمی‌توانند در این قرعه کشی خودرو شرکت کنند.
  • فرد باید در مرحله واریز وجه جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت اقدام کند.
  • امکان صلح در قرار داد وجود ندارد.
  • در هنگام ثبت نام متقاضیان باید شماره حساب (شما شبا) مربوط به خود را معرفی و از آن برای پرداخت وجه استفاده کنند.
  • مشتریان با شرکت در این قرعه کشی متعهد می‌شوند در صورت دریافت خودرو آن را ظرف مدت ۵ ماه پس از تحویل یا طی شدن مسافت ۱۰۰۰ کیلومتر با آن برای انجام سرویس‌های اولیه به نمایندگی ببرند. در صورت عدم رعایت این موارد، دوره گارانتی فرد پایان‌یافته تلقی خواهد شد.
  • خودروهایی که در این بخشنامه ارائه می‌شوند از آخرین استانداردهای زیست‌محیطی و مقررات اعلام شده در کشور برخوردار هستند.
  • انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

در این میان توجه به یک نکته را نباید از یاد برد. در صورتی که اطلاعات فرد و آدرس محل سکونت او در سامانه شماره گذاری سخا ثبت نشده باشد، فرد باید با مراجعه به این سامانه نسبت به به‌روزرسانی و ثبت آخرین آدرس محل زندگی خود اقدام کنند. باید بدانید که تا زمانی که برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نشود، خودرو پلاک دریافت نخواهد کرد و هزینه‌هایی مانند پارکینگ و نگهداری خودرو در این زمان را فرد باید پرداخت کند.

اعلام نتایج قرعه کشی طرح ثبت نام ایران خودرو

اعلام نتایج قرعه کشی طرح ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام در قرعه کشی خودرو دی ماه ۱۴۰۱ از تاریخ هجدهم دی ماه شروع شد و تا تاریخ بیستم دی ماه ادامه داشت. افرادی در این قرعه کشی خودرو شرکت کردند باید بدانند که زمان اعلام نتایج قرعه کشی خودرو این دوره شنبه ۱ بهمن ماه است.

افرادی که در این قرعه کشی شرکت می‌کنند باید در سایت ایران خودرو اقدام به ساخت حساب کاربری کنند و از طریق آن خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند. بر اساس اعلام ایران خودرو پس از اعلام نتایج قرعه کشی خودرو، افراد خودروی خود را ظرف مدت سه ماه دریافت خواهند کرد.

جمع‌بندی

مرحله جدید قرعه کشی خودرو توسط ایران خودرو برگزار خواهد شد. نتیجه این قرعه کشی روز شنبه ۱ بهمن ماه اعلام خواهد شد و افراد برنده می‌توانند خودروی انتخاب شده را ظرف مدت ۳ ماه تحویل بگیرند.

در این قرعه کشی چهار خودروی سورن پلاس دوگانه سوز، پژو پارس سال سفارشی (ELX)، پژو پارس سال سفارشی و رانا پلاس وجود دارد که متقاضیان از میان آن‌ها انتخاب کرده‌اند و باید منتظر اعلام نتایج باشند تا برندگان اقدامات بعدی را برای دریافت خودرو انجام دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.