پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هیتر هویه چه مارکی خوبه
    02 بهمن 1401 - 14:50
    شناسه : 220115
    0

    هیتر تعمیرات موبایل و هویه برای انجام فرایندهای گوناگونی همچون تعمیرات برد گوشی، آی‌سی‌ها و خازن مورد استفاده قرار می‌گیرد. درصورتی‌که شما نیز قصد تأسیس فروشگاه خدماتی تعمیرات موبایل را دارید، حتماً در خرید ابزار تعمیرات موبایل دقت کنید، زیرا گوشی‌های تلفن همراه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ابزار بی‌کیفیت موجب کاهش کیفیت کار شما می‌شوند.

    پ
    پ

    مدت‌ها است که گوشی‌های تلفن همراه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. درواقع کمتر کسی وجود دارد که از گوشی‌های تلفن همراه استفاده نکند. تلفن‌های همراه نیز همچون سایر وسیله‌ها دچار فرسودگی می‌شوند و به تعمیرات نیاز پیدا می‌کنند. به‌موجب نیاز به تعمیر گوشی‌های تلفن همراه، افرادی نیز به‌عنوان تعمیرکار برای رفع مشکلات گوشی‌های تلفن همراه مشغول به کار شدند. تعمیرکاران موبایل می‌توانند برخی از آسیب‌های به‌وجود آمده برای تلفن همراه شما را تعمیر کنند و مشکل گوشی‌تان را رفع کنند. تعمیرکنندگان موبایل به ابزار گوناگونی برای تعمیرات نیاز دارند. لحیم‌کاری یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در تعمیرات موبایل محسوب می‌شود که تعمیرکار برای انجام آن، به خرید هیتر و هویه یا همان دستگاه‌های لحیم‌کاری نیاز دارد.

    هیتر تعمیرات موبایل و هویه برای انجام فرایندهای گوناگونی همچون تعمیرات برد گوشی، آی‌سی‌ها و خازن مورد استفاده قرار می‌گیرد. درصورتی‌که شما نیز قصد تأسیس فروشگاه خدماتی تعمیرات موبایل را دارید، حتماً در خرید ابزار تعمیرات موبایل دقت کنید، زیرا گوشی‌های تلفن همراه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ابزار بی‌کیفیت موجب کاهش کیفیت کار شما می‌شوند. دستگاه‌های لحیم‌کاری موبایل توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند که برخی از آن‌ها مهارت بیشتری در طراحی و تولید این دستگاه‌ها دارند.

     images 1674028734 - هیتر هویه چه مارکی خوبه -

    بهترین برند در خرید هیتر و هویه

    برندهای مختلفی به تولید دستگاه‌های لحیم‌کاری یا همان هیتر هویه مشغول هستند. اما برخی از برندها دستگاه‌های باکیفیت‌تری را تولید می‌کنند. درصورتی‌که شما نیز قصد خرید هیتر و هویه از ابزارک موبایل را دارید، باید با برخی از بهترین برندهای این دستگاه آشنا شوید. در این بخش به معرفی ۳ مورد از بهترین برندهای هیتر و هویه می‌پردازیم:

    ۱. هیتر و هویه برند کوییک

    کمپانی کوییک یکی از تولیدکنندگان برتر هویه هیتر به‌شمار می‌آید. انواع دستگاه‌های هیتر و هویه کوییک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قابلیت‌های ویژه‌ای دارند. ازجمله بهترین دستگاه‌های تولید‌شده توسط این کمپانی می‌توان به دستگاه TR 1300A، دستگاه QUICK 706W Plus، دستگاه Quick 715 ،Quick 861DW، هویهٔ تک‌کاره Quick ts-1200A، هویهٔ کوییک Q8، دستگاه Quick 8686D plus و هیتر تک‌کاره Quick k8 اشاره کرد. برخی از ویژگی‌های مشترک دستگاه‌های این کمپانی، شامل سروصدای کم، حالت خواب خودکار، صفحه‌نمایش دیجیتال، تنظیم حرارت، توان خروجی مناسب و همچنین برخورداری از تمام نکات ایمنی می‌شود. درصورتی‌که قصد خرید هیتر و هویه را دارید، می‌توانید به دستگاه‌های کمپانی کوییک اعتماد کنید.

    ۲. هیتر و هویه برند سوگون

    کمپانی سوگون یکی از برترین کمپانی‌های هیتر هویه است. می‌توان دستگاه‌های این برند را رقیب جدی هیتر و هویه کوییک دانست. محصولات پرقدرت کمپانی سوگون که از طراحی زیبایی برخوردار هستند، در میان تعمیرکاران موبایل بسیار محبوب و پرطرفدارند. ازجمله بهترین دستگاه‌های این کمپانی می‌توان به دستگاه Gordak 952، دستگاه SUGON 8620DX، هیتر SUGON 8610DX هویه هیتر SUGON 202 و Sugon 8596D اشاره کرد. حجم هوای خروجی قوی و نرم، امکان تنظیم باد، ابعاد مناسب، طراحی زیبا و سروصدای کم برخی از ویژگی‌های مشترک دستگاه‌های این کمپانی به‌شمار می‌آیند. خرید هیتر و هویه سوگون نیز می‌تواند برای شما مناسب باشد، فقط پیش از خرید باید اطلاعات کاملی درمورد این دستگاه‌ها به‌دست آورید.

    ۳. هیتر و هویه برند یاکسون

    برند یاکسون یکی دیگر از تولیدکنندگان برتر در صنعت دستگاه‌های لحیم‌کاری تلفن‌های همراه به شمار می‌آید. بسیاری از تعمیرکاران موبایل به خرید هیتر و هویه یاکسون و استفاده از آن پرداخته‌اند؛ محصولات این کمپانی توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. برخی از بهترین هیتر و هویه‌های این کمپانی شامل دستگاه YAXUN YX-892، دستگاه Yaxun YX-852D، دستگاه بدون سرب Yaxun YX-883D، هیتر هویه Yaxun YX-888D و Yaxun V82 اشاره نمود. کیفیت بالا، هوشمندی، رعایت نکات ایمنی و ابعاد مناسب از جمله ویژگی‌های مشترک دستگاه‌های لحیم‌کاری موبایل این کمپانی محسوب می‌شوند.

    images 1674028745 - هیتر هویه چه مارکی خوبه -

    نکات خرید هیتر و هویه برای تعمیرات موبایل

    در زمان خرید هیتر و هویه باید به نکاتی توجه نمایید تا بتوانید دستگاه مناسب خود را خریداری نمایید. از جمله نکات مهم در هنگام خرید این دستگاه‌ها عبارت‌اند از:

    ۱.    توجه به محدوده درجه حرارت دستگاه هیتر

    به طور معمول درجه حرارت دستگاه‌ها قابلیت تنظیم میان ۱۰۰ تا ۵۰۰ درجه سانتی‌گراد را دارند. شما با درنظرگرفتن نیاز خود باید دستگاهی را خریداری نمایید که از محدوده دمایی مناسب با کار و فعالیت شما برخوردار باشد.

    ۲.    قابلیت قفل‌کردن درجه حرارت

    معمولاً تمام دستگاه‌های مورداستفاده برای تعمیرات فوق‌تخصصی، از قابلیت قفل‌کردن دمای خروجی برخوردار هستند. درصورتی‌که کار شما نیز بر روی بردهای خاص و حساس است، باید به استفاده از هیتر تعمیرات موبایل با قابلیت قفل‌کردن درجه حرارت بپردازید.

    ۳.    برخورداری از قابلیت کالیبره کردن

    فرایند تنظیم دمای خروجی، کالیبره کردن نام دارد. درصورتی‌که شما نیز دستگاه لحیم‌کاری موبایل دارید، می‌توانید با استفاده از اهم متر دمای دستگاه خود را بررسی کنید. پس از سنجش میزان دمای خروجی دستگاه، اگر دمای نشان‌داده‌شده اهم متر پایین‌تر و یا بالاتر از مقدار صفحه‌نمایش دستگاه باشد، هویه هیتر شما به کالیبره‌شدن نیاز دارد.

    ۴.    صفحه نمایشگر دیجیتالی

    در هنگام خرید هیتر و هویه به وجود صفحه نمایشگر دیجیتالی بر روی آن دقت نمایید. به طور معمول بیشتر دستگاه‌های لحیم‌کاری موبایل از صفحه نمایشگر دیجیتالی برخوردار هستند؛ این صفحه‌نمایش درجه حرارت دقیق‌تری را نمایش می‌دهد و موجب افزایش کیفیت کار می‌شود.

    ۵.    سنسور قطع کن خودکار

    برخی از کمپانی‌ها در دستگاه‌های لحیم‌کاری موبایلی که تولید می‌کنند، سنسور قطع کن خودکار قرار می‌دهند. در هنگام خرید هیتر و هویه حتماً به این موردتوجه نمایید؛ زیرا این قابلیت موجب می‌شود تا زمانی که شما دسته هویه بر روی پایه می‌گذارید دستگاه خنک شود.

    images 1674028767 - هیتر هویه چه مارکی خوبه -

    ۶.    برخورداری از قابلیت تعویض نازل هیتر و دسته هویه

    نازل هیتر و دسته هویه دوتکه مصرفی دستگاه‌های لحیم‌کاری موبایل محسوب می‌شوند؛ این تکه‌ها در گذر زمان و استفاده دچار فرسودگی شده و به تعویض نیاز دارند. همه دستگاه‌های لحیم‌کاری موبایل از قابلیت تعویض برخوردار نیستند. در هنگام خرید هیتر و هویه حتماً به این نکته توجه نمایید تا بعداً به مشکل نخورید. به طور معمول دستگاه‌های نسل جدید از این قابلیت برخوردار هستند و شما می‌توانید با باز نمودن چندپیچ تکه‌های مصرفی دستگاه را تعویض نمایید.

    ۷.    قابلیت پرتاب باد

    در اکثر دستگاه‌های لحیم‌کاری موبایل میزان پرتاب باد قابل تنظیم است؛ اما گاهی شما برای انجام کارهای پیچیده‌تر به هوای خروجی بیشتر و یا سری‌های مختلف برای پرتاب باد به‌صورت جهشی و یا چرخشی نیاز پیدا می‌کنید. باتوجه‌به این موارد توصیه می‌شود تا در هنگام خرید هیتر و هویه به میزان و نوع پرتاب توجه کنید تا بتوانید بدون بروز هیچ‌گونه مشکلی کار خود را انجام دهید.

    ۸.    قیمت هیتر و هویه

    به طور معمول در هنگام خرید هر وسیله‌ای باید به قیمت آن توجه نمود؛ ازاین‌رو در هنگام خرید هیتر و هویه باید به قیمت این دستگاه توجه کنید. عوامل گوناگونی در قیمت هیتر و هویه تأثیر می‌گذارند؛ عواملی همچون کمپانی تولیدکننده، مدل و توان خروجی دستگاه، میزان کیفیت دستگاه، اصالت کالا، قابلیت‌های دستگاه و هوشمندی دستگاه تأثیر بسیاری بر روی قیمت این دستگاه می‌گذارند.

    images 1674028847 - هیتر هویه چه مارکی خوبه -

    کلام آخر

    با افزایش تولید و خرید گوشی‌های تلفن همراه، شغل تعمیرکار موبایل نیز مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. گوشی‌های تلفن همراه پس از مدتی استفاده به تعمیر و بررسی نیاز پیدا می‌کند. تعمیرکاران موبایل با بررسی تلفن همراه شما متوجه مشکل آن می‌شوند و با ابزاری که در اختیار دارند برای رفع آن اقدام می‌کنند. خرید ابزار تعمیرات موبایل کار بسیار حساسی است؛ زیرا در صورت خرید ابزار نامناسب، خسارات مالی به وجود می‌آید. برای تعمیر موبایل به خرید ابزار تعمیرات موبایل گوناگونی همچون دستگاه لحیم‌کاری (هویه هیتر)، تیغ و کاتر، پنس، گیره برد، پد نسوز، چسب تعمیرات، حلال چسب، روغن و سیم لحیم، شابلون و سشوار صنعتی نیاز دارید.

    شما می‌توانید برای خرید هیتر و هویه، همچنین سایر ابزار تعمیرات موبایل به فروشگاه ابزارک موبایل مراجعه نمایید. فروشگاه ابزارک موبایل ارائه‌دهنده تمام ابزار مورد نیاز برای تعمیرات موبایل است؛ این فروشگاه محصولات باکیفیت و اصل را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و شما با خیالی آسوده می‌توانید برای مدت طولانی ابزارهای این فروشگاه استفاده نمایید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.