پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین شرکت تعمیر اسپلیت در تهران
    02 بهمن 1401 - 18:46
    شناسه : 220186
    0

    مجموعه امیر ۳ سوت یکی از قدیمی ترین شرکت‌هایی است که در زمینه راه‌اندازی، نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی به فعالیت می‌پردازد.

    پ
    پ

    C:\Users\GameLand\Desktop\service-spilt-min.jpg

    تعمیر اسپلیت یکی از امورات بسیار مهم است. افراد باید برای تعمیر و سرویس این سیستم به حساسیت زیادی را به خرج دهند. درحقیقت تعمیرات این نوع دستگاه‌ ها باید توسط افراد متخصص انجام شود. در غیر این صورت ممکن است در این روزها که تمامی خدمات و محصولات گران‌تر شده اند، متحمل پرداخت هزینه‌های زیادی شوید. برای یافتن بهترین شرکت تعمیر اسپلیت بهتر است که به‌ خوبی در این ‌باره تحقیق کنید و سپس مجموعه‌ای مورد اعتماد را مورد انتخاب قرار دهید.

    شرکت تعمیر اسپیلت در سراسر تهران

    مجموعه امیر ۳ سوت یکی از قدیمی ترین شرکت‌هایی است که در زمینه راه‌اندازی، نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی به فعالیت می‌پردازد. چنانچه به ‌دنبال ۱ مجموعه قابل‌اعتماد برای تعمیرات پکیج، شوفاژ، اسپلیت و… هستید پیشنهاد می‌شود که حتماً به این سایت مراجعه کرده و در مورد خدمات آن‌ها اطلاعاتی را بدست بیاورید. اگر ساکن تهران هستید، تیم حرفه‌ای امیر سه سوت می‌تواند در تعمیر اسپلیت در تهران به شما کمک کند.

    همه مواردی که باید در مورد تعمیر اسپیلت و بدانید!

    تصور کنید پس ‌از سپری کردن یک روز بسیار خسته‌ کننده به منزل برگشته اید و می‌خواهید و از خنکی باد کولر گازی خود لذت ببرید. پس‌از کار با ریموت کنترل متوجه خواهید شد که دستگاه عملکرد درستی نخواهد نداشته و به تعمیر نیاز دارد. قطعاً در چنین شرایطی باید هرچه سریع‌تر و با یک مجموعه معتبر جهت سرویس اسپلیت اقدام کنید. زمانی ‌که این دستگاه دچار مشکل شود ابتدا برق را قطع کنید تا دستگاه دچار آسیب بیشتر نشود. سپس با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

    اسپیلت چه خرابی‌هایی دارد؟

    درواقع مشکلات مربوط به آن خرابی اسپلیتت شامل موارد متعددی می‌شود. در زمان خرابی دستگاه قطعاً یافتن بهترین شرکت تعمیر اسپلیت در تهران اهمیت بالایی دارد. در ادامه رایج ترین مشکلات این دستگاه را به شما معرفی کرده و در مورد هر ۱ توضیحاتی را بیان می‌کنیم.

    کثیف شدن فیلتر هوا

    فیلتر هوای اسپلیت یکی از قطعات مهم است که در صورت عدم پاکسازی به ‌موقع و دچار خرابی می‌شود. این مشکل سبب شده تا دیگر کولر گازی اسپلیت عملکرد قبلی خود را نداشته باشد و به دیگر قطعات نیز آسیب جدی را وارد کند. بنابراین هر چند وقت یک ‌بار برای تمیز کردن فیلتر هوا اقدام کنید.

    کاهش سرمایش اسپلیت

    یکی دیگر از مشکلات رایج را که به تعمیر اسپلیت در تهران نیاز دارد ،کاهش میزان سرمای آن است. به‌ طور خیلی ساده واکنش شیمیایی در کولر سبب شده که هوا خنکی از آن حاصل شود. اگر میزان خنک ‌کنندگی آن کاهش یابد، به این معناست که ۱ مشکل جدی در کولر گازی اسپلیت به‌ وجود آمده است.

    نشتی آب از کولرگازی

    یکی دیگر از مشکلات شایع در کولرهای اسپلیت نشتی آب است. سرازیر شدن آب از پنل داخلی کولر گازی، نشانه مسدود شدن راه آب خروجی می‌باشد. البته تنها دلیل نشتی آب از اسپلیت را نمی‌توان مسدود شدن راه آب دانست و می‌تواند بنا به دلایل دیگری نیز باشد.

    وجود برفک روی لوله‌های استیل

    برفک زدن لوله‌های کولر گازی اسپلیت یا کندانسور به نشانه کاهش شارژ گاز دستگاه است. همچنین کثیف بودن فیلتر نیز می‌تواند یکی از علل اصلی این مشکل باشد. درصورتی ‌که تمیز کردن فیلترها نیز تأثیرگذار نبود، باید به‌ هیچ‌ وجه دستگاه را روشن نکنید. کم شدن گاز خنک ‌کننده دستگاه می‌تواند سبب ایجاد برفک روی لوله‌ها شود. بنابراین شما باید حتماً با یک شرکت تعمیر سیستم های سرمایشی و گرمایشی معتبر تماس بگیرید.

    دلایل خنک نکردن اسپلیت چیست؟

    اگر کولر اسپلیت شما روشن شود اما هوای خنک از آن حاصل نمی‌گردد، بهتر است ابتدا مطمئن شوید که تمام دریچه‌های آن باز است. همچنین از تنظیم درست ترموستات اطمینان حاصل کنید. اگر دلیل اصلی مشکلی در این موارد نبود، باید به سراغ فیلترهای هوا رفت و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. یکی دیگر از مشکلاتی که سبب عدم خنک کردن دستگاه می‌شود، خرابی فن و موتور فن است. اگر فن به ‌خوبی نچرخد ممکن است که در برقرسانی به موتور مشکلاتی را ایجاد کند یا ۱ نشتی در بخش خنک ‌کننده ایجاد شود. در این شرایط باید باید کار را به یک تکنسین اسپلیت بسپارید.

    چرا کولر اسپلیت ناگهانی خاموش می‌شود؟

    خاموش شدن ناگهانی دستگاه کولر اسپلیت می‌تواند بنا به دلایل متعددی باشد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • کثیف بودن فیلتر های هوا
    • خرابی برد اصلی
    • وجود مشکل در ترموستات
    • خرابی کمپرسور

    جهت تعمیر اسپلیت، انواع کولرگازی، پکیج، شوفاژ و…. می توانید به تیم تخصصی امیر سه سوت اعتماد کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.