×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بیایید با فواید سیر برای بیماران کلیوی شروع کنیم. سیر تقریباً در هر خانه ای در جهان یافت می شود. برای طعم و مزه بیشتر می توان آن را در هنگام پخت به هر غذایی اضافه کرد. اکنون لیست قیمت سیر در سال ۱۴۰۱ جهت تهیه ی این محصول دارویی در دسترس همگان قرار دارد.

سیر فواید زیادی برای بیماران کلیوی دارد. سیر سرشار از مواد مغذی است که به عملکرد بهتر کلیه کمک می کند.

یک مطالعه نشان داده است که آلیسین (ترکیبی که از خرد کردن سیر به دست می‌آید) برای درمان بیماری‌های شدید کلیوی مانند CKD مفید است. مطالعات همچنین نشان داده اند که سیر به دلیل خواص ادرارآوری که دارد ممکن است در ارتقای سلامت کلیه ها مفید باشد. به کلیه سیگنال می دهد که سموم و مواد معدنی اضافی را از طریق ادرار دفع کند.

خواص آنتی اکسیدانی، ضد باکتریایی و ضد التهابی سیر، آن را به یک غذای مغذی غلیظ تبدیل می کند، به ویژه برای بیماران کلیوی، زیرا به جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها کمک می کند.

فشار خون بالا یکی از دلایل اصلی بیماری کلیوی است زیرا می تواند به رگ های خونی کلیه آسیب برساند. هنگامی که کلیه ها آسیب می بینند قادر به عملکرد موثر نیستند. خواص آنتی اکسیدانی سیر نه تنها برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، بلکه برای افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند مفید است، زیرا ممکن است استرس اکسیداتیو روی رگ های خونی را کاهش دهد و جریان خون را بهبود بخشد.

word image 221591 1 - درمان عفونت های کلیه با مصرف سیر -

سیر موجب بهبود سلامت چشم می شود

باورش غیرممکن است، اما سیر به بهبود سلامت چشم نیز کمک می کند. دانشمندان دریافته اند که سیر فشار داخل چشم را کاهش می دهد. خاصیت ضد میکروبی سیر در برابر میکروب هایی که باعث کراتیت تهدید کننده بینایی می شوند نیز موثر است. چشم نیز از سیر سود می برد. می توان گفت قدرت سیر جهت تقویت چشم با هویج برابری می کند. با توجه به لیست قیمت هویج در تره بار شما می توانید سیر را که کمی ارزان تر می باشد تهیه کنید.

نه تنها به کاهش فشار خون و سطح کلسترول کمک می کند، بلکه می تواند به جلوگیری از ایجاد آب مروارید و فوکوس مناسب لنز کمک کند. به این دلیل که حاوی گوگرد و کورستین است. یک حبه سیر در روز می تواند محافظت زیادی از چشم داشته باشد.

سیر مانند تخم مرغ به محافظت از عدسی چشم کمک می کند و می تواند با افزایش سن در برابر آب مروارید و بیماری های چشمی محافظت کند. سیر واقعا یک غذای فوق العاده است، علاوه بر بهبود سلامت چشم، به کاهش کلسترول، سیستم ایمنی سالم تر و افزایش جریان خون نیز کمک می کند.

word image 221591 2 - درمان عفونت های کلیه با مصرف سیر -

خلاص شدن از شر آکنه با سیر

سیر یک ماده فوق ‌العاده برای سلامتی ماست و با وجود اینکه عطر و طعم قوی دارد، باید بخشی از رژیم غذایی شما باشد. سیر همچنین به عنوان یک عنصر زیبایی استفاده می شود و می تواند به طور موثری به خلاص شدن از شر جوش ها کمک کند. همچنین شما می توانید از مراکز فروش عمده خیار، این محصول را نیز تهیه کنید و همزمان با سیر جهت از بین بردن آکنه اسفاده کنید.

این ماده دارای ترکیبات فعالی مانند روی، سلنیوم، ویتامین B6 و ویتامین C است. تنها چیزی که نیاز دارید یک حبه سیر برای مشکل جوش است. ابتدا پوست میخک را بگیرید تا پوست بیرونی آن جدا شود. سپس با استفاده از چاقو خطوط کوچکی را در میخک برش دهید تا آب آن به راحتی به پوست شما منتقل شود. پس از انجام این کار، میخک را مستقیماً روی جوش بمالید. فقط میخک را حدود ۳۰ ثانیه روی جوش بمالید.

word image 221591 3 - درمان عفونت های کلیه با مصرف سیر -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.