×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جلسۀ هم اندیشی شورای مشترک اتاق ایران در گرجستان با رییس منطقه آزاد تجاری تفلیس و سفیر ایران در گرجستان با هدف بررسی موانع و مشکلات توسعۀ تجارت دو کشور برگزار شد.

اختصاصی/ هادی تیزهوش تابان  نایب رییس اتاق مشترک ایران گرجستان در گفتگو با خبرنگار «بامردم» گفت: در این سفر شورای مشترک اتاق ایران در گرجستان توانست جلسه ای با مدیران منطقه ازاد تفلیس و سفیر ایران در گرجستان و کارشناسان اقتصادی با هدف بررسی موانع و مشکلات توسعۀ تجارت دو کشور برگزارکند.

وی اظهار داشت: هیئت تجاری ـ بازاریابی متشکل از ۲۲ نفر از تجار و بازرگانان استان گیلان به مدت چهار روز به کشور گرجستان اعزام شدند.

photo_2016-10-25_09-27-37

تیزهوش تابان گفت: این هیئت برای بازاریابی در بخش‌های گوناگون ازجمله صنعت، تجارت، کشاورزی، توریسم و مواد غذایی به این کشورها اعزام شدند.

وی هدف از اعزام این هیئت را مطالعه بازار و امکان‌سنجی برای توسعه صادرات غیرنفتی و مبادلات تجاری با کشور گرجستان عنوان کرد و افزود: ملاقات تجاری با اعضای اتاق مشترک ایران در گرجستان، اتاق بازرگانی تفلیس، وزارت کشاورزی، سفارت ایران و ملاقات با تجار گرجستان و نیز بازدیدهای صنعتی ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در اعزام هیئت به گرجستان است.

photo_2016-10-25_09-27-49

رضائیان  عضو شورای اتاق ایران گرجستان با اشاره به روابط خوبی که گرجستان با ایران داشت  افزود: امروز باید بیش از هر زمان دیگری مناسبات و تعاملات فیمابین فعالین بخش خصوصی دو کشور ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه در زمینه های پتروشیمی، توریسم و توریسم درمانی آمادۀ همکاری و سرمایه گذاری های مشترک هستیم ادامه داد: باید تمهیدات لازم در جهت حل مشکلات تجاری دو کشور انجام شود.

photo_2016-10-25_09-25-16

رضاییان در پایان یادآور شد:مسئولین اتاق های بازرگانی و کمپانی های شرکت کننده در این اجلاس دوروزه با تاکید برتوانمندیهای استان گیلان و پتانسیل های موجود در کشور گرجستان ابراز امیدواری خود را در زمینه سرمایه گزاری و توسعه تبادل محصولات خود را در آینده نزدیک اعلام نمودند. اعلام نمودند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.