×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

با توجه به نظر بیش‌تر کارشناسان، فیلم از انواع مهم هنر به‌شمار می‌آید. فیلم‌ها قابلیت سرگرم کردن، آموزش، روشنگری و الهام بخشیدن به بیننده را دارند. عوامل دیداری سینما، نیاز به هیچ نوع ترجمه‌ای ندارد و هر فیلم قابلیت جذب مخاطبان جهانی را دارد بخصوص اگر از تکنیک‌های دوبله یا زیرنویس که گفتار را ترجمه می کند ، بهره گرفته باشد، در این میان زمانی که فیلم ها اکران میشوند سایت هایی اینترنتی مانند سایت کاران مووی آن ها را در اختیار مخاطبان قرار می دهند تا بتوانند به راحتی به دانلود فیلم دسترسی داشته باشند.

word image 222281 1 - دانلود فیلم - فیلم رهاسازی

رهاسازی (به انگلیسی: Emancipation) یک فیلم اکشن و دلهره‌آور آمریکایی که کارگردانی آن برعهده آنتوان فوکوآ و نویسندگی آن برعهده ویلیام ان بوده است. ایدهٔ فیلم از جویی مک‌فارلند گرفته شد، که پیش از استخدام ستاره و فیلمساز سال‌ها همراه با کولاژ در تحقیق و توسعه آن گذراند. تهیه‌کنندگان فیلم تاد بلک، جیمز لاسیتر، جویی مک‌فارلند، جان مون و کلیف رابرتز هستند. آوربوک اینترتینمنت، وست‌بروک استودیوز، مک‌فارلند انترتینمنت ، اسکیپ آرتیستس و اپل استودیوز اسامی شرکت های تولید کننده و اپل تی‌وی پلاس نام شرکت توزیع‌کننده این فیلم می باشد. بازیگرانی که در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند، ویل اسمیت در نقش پیتر، بن فاستر در نقش فاسل، استیون آگ در نقش گروهبان هاوارد، چارمین بینگوا در نقش دودین، گیلبرت اوور در نقش گوردون ، مصطفی شاکر در نقش آندره کایلو، گرانت هاروی در نقش لیدز، رونی جن بلوینز در نقش هرینگتون، تیموتی هاتن در نقش سناتور جان لیونز، جیسون وارنر اسمیت در نقش کاپیتان جان لیونز، جبار لوئیس در نقش توماس، مایکل لوووی در نقش جان، هارون موتن در نقش دانش و ایمانی پولوم هستند. شما عزیزان میتوانید با دانلود فیلم اکشن رهاسازی به تماشای هنرنمایی بی نظیر ویل اسمیت بپردازید . رهاسازی نخستین بار در 1 اکتبر 2022 در واشینگتن، دی.سی. نمایش داده شد.

word image 222281 2 scaled - دانلود فیلم - این فیلم قرار است اکران سینمایی محدودی را در 2 دسامبر 2022 داشته باشد و سپس در 9 دسامبر به صورت آنلاین از طریق اپل تی‌وی پلاس منتشر خواهد شد. مدت زمان فیلم رهاسازی 132دقیقه است و به زبان انگلیسی منتشر شده است.در ابتدا انتظار می‌رفت که فیلمبرداری اصلی در 3 می 2021 در لس آنجلس آغاز شود. بعداً قرار بود فیلمبرداری آن در 21 ژوئن 2021 در جورجیا آغاز شود، اما در 12 آوریل، اعلام شد که فیلم در جای دیگری به دلیل قانون صداقت انتخاباتی 2021 که اخیراً تصویب شده‌است، فیلمبرداری خواهد شد. داستان این فیلم به این شرح است که برده‌ای به نام پیتر پس از اینکه تقریباً تا حد مرگ شلاق زده می‌شود، از مزرعه‌ای در لوئیزیانا از دست شکارچیان سنگدل فرار کرده و به سمت ایالات متحده شمالی می‌رود و در آنجا به ارتش اتحادیه می‌پیوندد. این فیلم بر اساس داستان واقعی یک برده فراری به نام گوردون ساخته شده‌است. عکس‌هایی از کمر برهنه او که به‌شدت از شلاق‌های یک ناظر شلاق خورده بود، در سراسر جهان در سال 1863 منتشر شد و جنبش لغو ظلم بردگی آمریکا را اثبات کرد.

word image 222281 3 - دانلود فیلم - فیلم انولا هولمز2

انولا هولمز 2 (به انگلیسی: Enola Holmes 2) فیلمی معمایی به کارگردانی هری بردبیر است که بر اساس مجموعه داستانی به همین نام از نانسی اسپرینگر ساخته شده‌است. این فیلم دنباله‌ای بر انولا هولمز (2020) است. تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده، ماری پارنت، الکس گارسیا ، الی مندز، میلی بابی براون و پیج براون می باشد. فیلمنامه‌ فیلم خارجی جدید انولا هلمز2 را جک تورن به قلم خود نوشته است و شرکت‌های تولیدکننده آن لجندری پیکچرز و پی‌سی‌ام‌ای پروداکشنز هستند و همچنین انولا هولمز 2 در 4 نوامبر 2022 توسط نتفلیکس منتشر شد. میلی بابی براون در نقش انولا هولمز، لوئیس پارتریج در نقش توکسبری، عدیل اختر در نقش لسترید، سوزی ووکوما در نقش ادیت، شارون دانکن-بروستر، دیوید تیولیس ، هنری کویل در نقش شرلوک هولمز، هلنا بونهام کارتر در نقش یودوریا هولمز، گابریل تیرنی، هانا داد، ابی هرن وسرانا سو-لینگ بلیس در این فیلم ایفای نقش کرده اند.این فیلم توانسته میانگین امتیاز 7از 10را کسب کند. میلی بابی براون تهیه‌کننده و ستارهٔ فیلم و کارگردان هری بردبیر در سپتامبر 2022 قصد خود را برای ساخت دنباله‌ای برای انولا هولمز تأیید کردند. براون گفت تا زمانی که سر صحنه فیلمبرداری بود تنها به ساختن نخستین فیلم فکر می‌کرد، سپس عاشق بازی در این شخصیت شد و گفت که انجام دوبارهٔ آن یک رؤیا خواهد بود. در آوریل 2021، ساخت دنباله‌ای تأیید شد که براون و کویل دوباره نقش‌های خود را تکرار می‌کنند.در ماه مه 2021 این پروژه به‌طور رسمی توسط نتفلیکس تأیید شد. تولید و فیلمبرداری در پاییز 2021 آغاز شد. صحنه‌ها در اکتبر 2021 در کینگستون آپون هال فیلمبرداری شدند. خلاصه این فیلم از این قرار است که، جدیدترین ماجراجوییِ اِنولا پس از آن آغاز می‌شود که دختر جوانی که در یک کارخانهٔ کبریت‌سازی کار می‌کند، او را برای یافتن خواهر گم‌شده‌اش استخدام می‌کند. طولی نمی‌کشد که اِنولا خود را در یک تعقیب‌وگریز پرمخاطره در سراسر لندن می‌یابد، و از زیر شکم صنعتیِ این شهر به جشن‌های پر زرق‌وبرق محافل سطح بالا سفر می‌کند و…

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.