×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

images 1674699793 - ارز دیجیتال تتر را در کجا نگهداری کنیم؟ -

ارزهای دیجیتال با بیش از یک دهه سابقه حضور در بازار های مالی یکی از روش های نوین در زمینه های مختلف می باشند که مهم ترین آنها انتقال پول و انجام معاملات و کسب سود می باشد.

کار با سیستم ارزهای دیجیتال و روش های سنتی پرداخت تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند که از مهم ترین آنها تفاوت در انجام پرداخت می باشد.

از برتری های زیادی که ارزهای دیجیتال نسبت به روش های سنتی پرداخت که امروزه مورد استفاده قرار می گیرید این است که ارزهای دیجیتال غیر متمرکز هستند. غیر متمرکز بودن به این معنا می باشد که شخص یا ارگان خاصی بر آن نظارت ندارد و دارایی شما در اختیار خود شما قرار دارد و بانک ها و موسسات در این بین حذف می شوند.

حال شاید برای شما سوال پیش بیاید که با حذف بانک ها دارایی ما چگونه نگهداری می شود و چگونه امنیت آن برقرار می شود؟

بگذارید با یک مثال این را به شما شرح دهیم. شما تا به امروز پول خود را در بانک نگهداری میکردید و اگر مقداری از آن را به صورت نقدی نیاز داشتید برداشت کرده و در کیف پول خود قرار می دادید. ارزهای دیجیتال هم در کیف پول شما نگهداری می شوند ولی نه آن کیف پولی که شما فکر می کنید.

ارزهای دیجیتال هم مانند کیف پولی که در جیب شماست دارای کیف پول می باشند ولی کیف پول های آن ها هم دیجیتالی می باشد.

این کیف پول ها انواع مختلفی دارند و هرکدام ویژگی های خاصی دارند.

در ادامه به معرفی کیف پول های که میتوانید تتر را در آن نگهداری کنید می پردازیم.

کیف پول های تتر به چند دسته تقسیم بندی می شود:

کیف پول های سخت افزاری یا سرد

این نوع کیف پول ها مانند فلش مموری هایی هستند که به سیستم متصل می شوند و به صورت آفلاین کلید های خصوصی شما را ذخیره میکنند. این کار امکان هک شدن ولت شما را به حداقل می رساند و امنیت بیشتری به شما می دهد.

کیف پول های سخت افزاری رایگان نبوده و شما باید هزینه ۱۰۰ الی ۱۵۰ دلاری را برای تهیه آنها پرداخت کنید.

این دسته از کیف پول ها برای نگهداری مقادیر بالای ارزدیجیتال مقرون به صرفه می باشد و برای مقادیر کم از کیف پول های نرم افزاری  استفاده می شود.

از بهترین کیف پول های سخت افزاری می توانیم به کیف پول سخت افزاری لجرنانو و ترزور اشاره کنیم که هر کدام مدل های مختلفی دارند.شما میتوانید بعد از خرید ارز دیجیتال تتر، آن را در این کیف پول ها نگهداری کنید.

کیف پول های نرم افزاری

این دسته از کیف پول ها رایگان بوده و شما نیاز به پرداخت هزینه برای دریافت آن نیستید. این کیف پول ها همانطور که از نامشان مشخص است به صورت نرم افزاری بوده و برروی سیستم کامپیوتر و تلفن همراه شما قابل نصب می باشند و در دو نوع PC و انروید و IOS عرضه می شود.

کیف پول های نرم افزاری انواع مختلفی دارندکه از مشهور ترین آنها میتوان به کیف پول نرم افزاری تراست ولت، اتمیک ولت، کوینومی، متامسک و کیف پول سیف پل اشاره کرد. هر کدام از این کیف پول ها قوانین خاص خود را دارند و قبل از استفاده از آنها باید قوانین هر کدام را مطالعه کنید.

کیف پول های تحت وب

 کیف پول های تحت وب یا کیف پول داغ نوع اخر این کیف پول ها می باشند که امنیت آنها کمتر از بقیه کیف پول ها بوده و ارزهایی که پشتیبانی میکنند تنوع کمتری دارد.

یکی از معروف ترین کیف پول های معروف و قدیمی که میتوانید تتر را درآن نگهداری کنید کیف پول تحت وب بلاکچین دات کام می باشد.

شاید از خود بپرسید باید تتر داشته باشید که بتوانید آن را در کیف پول خود نگهداری کنید؛ این تتر را از کجا خریداری کنیم؟ در ادامه به این سوال مهم پاسخ خواهیم داد.

images 1674699922 - ارز دیجیتال تتر را در کجا نگهداری کنیم؟ -

چگونه تتر بخریم؛ خرید تتر نیاز به چه مواردی دارد؟

احراز هویت یکی از مسائل مهم در خرید ارزهای دیجیتال از صرافی های معتبر ایرانی می باشد که به شکل های مختلفی انجام می شود

احراز هویت در سایت های مختلف متفاوت است و بسته به هرنوع زمان مشخصی برای طی مراحل آن مورد نیاز است .

محدود صرافی هایی وجود دارند که احراز هویت اتوماتیک داشته و شما می توانید با یک شماره همراه به نام خود در کسری از دقیقه احراز هویت کنید و اقدام به خرید کنید.

صرافی آنلاین پی ام ایکسچنج یکی از صرافی های با سابقه و معتبر می باشد که شما میتوانید به راحتی از طریق آن خرید تتر بدون احراز هویت را انجام دهید.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

صرافی آنلاین پی ام ایکس چنج با ۵ سال سابقه یکی از قدیمی ترین صرافی های فروش ووچر پرفکت مانی می باشد. که می توانید خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام را انجام دهید. با توجه به روش های جدید پیاده سازی شده در این صرافی شما دیگر نیازی به احراز هویت های طولانی ندارید و می توانید در کسری از ثانیه بصورت تمام اتوماتیک فقط با یک شماره همراه به نام خودتان ثبت نام کنید و ووچر پرفکت مانی خریداری نمائید.

چرا پی ام ایکس چنج ؟

  1. دارای سیستم احراز هویت اتوماتیک بدون ارسال مدارک
  2. خرید بدون ثبت نام
  3. اجازه خرید با تمام کارت های بانکی به نام شخص
  4. تحویل آنی ووچر پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال
  5. قابلیت تبدیل ارزهای دیجیتال به پرفکت مانی و بلعکس
  6. واریز وجه ریالی بصورت آنی و کارت به کارت
  7. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  8. قیمت منصفانه
  9. بدون پرداخت کارمزد

در سال های اخیر خرید ووچر پرفکت مانی و خرید پرفکت مانی محبوبیت زیادی بین ایرانی ها کسب کرده است و همانطور صرافی ها و سیستم های زیادی شروع به فروش این ارز دیجیتال کرده اند اما همواره کلاهبرداری های زیادی هم در این راه از کاربران شده است و پلفترم های غیر استاندارد شروع به کلاهبرداری می کنند. ما سعی کردیم در این مطلب یک صرافی آنلاین معتبر که مزایا و کاربرد های زیادی دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم. شما به راحتی می توانید در صرافی پی ام ایکس چنج بدون احراز هویت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

images 1674699951 - ارز دیجیتال تتر را در کجا نگهداری کنیم؟ -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.