جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با تلاش و افکار جدید میلیونر شدم
    07 بهمن 1401 - 3:28
    شناسه : 222942
    0

    درباره خودتان مثبت حرف بزنید. وقتی درباره خود منفی بافی کنید، دیگران هم قبول میکنند و با شما موافق میشوند. آن وقت فرصت های بزرگ از دستتان میرود. من هم با مثبت اندیشی تجارتی نوین را آغاز کردم و حال به شکر الهی امروز یکی از تاجرین موفق هستم و در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم.

    پ
    پ

    دانه قهوه گلد

    دانه قهوه گلد متابولیسم بدن را شدیدا افزایش داده و باعث از هم گسستگی و سوخت و ساز چربی ها خصوصا در ناحیه شکم و پهلوها می شود و به همراه خود کاهش وزن را به ارمغان می آورد. طعم تلخ و ظاهر غلیظی دارد و دارای مقدار فراوانی کافئین و آنتی اکسیدان در خود می باشد که برای درمان افسردگی و آلزایمر مفید می باشد.

    word image 222942 1 - با تلاش و افکار جدید میلیونر شدم -

    دانه قهوه پی بی

    دانه قهوه پی بی از جمله محصولاتی است که طرفداران زیادی دارد و در مدل های مختلفی درست می شود. دانه قهوه پی بی یکی از نوشیدنی های گرم به شمار می رود که با فرارسیدن فصل زمستان و گرما بسیاری از مردم دوست دارند که از آن استفاده کنند. ما ایرانی ها علاقه زیادی به چای داریم اما امروزه کشور ما هم جزو کشورهایی است که از قهوه زیاد استفاده می کند.

    word image 222942 2 - با تلاش و افکار جدید میلیونر شدم -

    دانه قهوه چیبو

    دانه قهوه چیبو در کشور ما به صورت گسترده ای روبه افزایش پیدا کردن است و بسیاری از مردم ترجیح می دهند که از این قهوه خرید کنند. این محصول انرژی شمارا افزایش میدهد و سوخت و ساز را بدن تنظیم میکند. بسیاری از افراد در جامعه ما هستند که خرید قهوه را جزو خریدهای اساسی می دانند و همیشه در سبد خرید خود از قهوه نیز استفاده می کنند. یکی از مشخصات دانه قهوه چیبو کیفیت و مرغوبیت محصول می باشد. محبوبیت دانه قهوه چیبو در تمامی دنیا به دلیل همین مرغوبیت و کیفیت است.

    word image 222942 3 - با تلاش و افکار جدید میلیونر شدم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.