×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

بانکی - ماجرای واریز ۴۰ هزار میلیارد تومان به حساب یک شهروند + تصویر واریزی - ۴۰ هزار میلیارد تومان

ایسنا نوشت: افکاری، شهروند کرمانی درباره واریز ۴۰ هزار میلیارد تومان به حسابش اظهار کرد: چند روز قبل من در کربلا بودم که پیامک واریز این مبلغ به حسابم را دریافت کردم و متوجه مبلغ نمی شدم. از هتل با بانک(بانک آینده) تماس گرفتم که اعلام کردند این تنها یک عدد بوده و اشتباه شده است.

وی افزود: اما من امتحان کردم و توانستم مبلغی پول از حسابم را جابه جا کنم.

افکاری با بیان اینکه بانک حسابم را مسدود کرده است، گفت: ما پیگیر هستیم ببینیم منشاء واریز پول کجاست و امیدواریم این مبلغ به جایی برگردد که متعلق به خودش بوده است.

وی با بیان اینکه تا این لحظه هیچ چیز مشخص نشده، افزود: از طریق نهادهای امنیتی پیگیر موضوع هستیم.

همچنین عضو دیگر خانواده افکاری در گفت و گو با ایسنا در این رابطه اظهار کرد: بعد از واریز این پول، بانک با صاحب حساب تماس گرفته اما به دلیل اینکه کربلا بوده، نتوانسته پاسخ بدهد و بعد خودش از هتل تماس می گیرد و بانک می گوید این مبلغ به حساب شما واریز شده. اما باز می گویند این فقط عدد است.

وی تصریح کرد: ما برای پیگیری موضوع با وزارت اطلاعات تماس گرفتیم که پیرو آن اداره کل اطلاعات استان کرمان پیگیر موضوع است و همچنین پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی استان نیز در حال پیگیری است.

افکاری که خودش عضو گروه جهادی است، با اشاره به اتفاقات اخیر کشور بیان کرد: در حوادث اخیر افرادی در ازای گرفتن مبالغی پا روی خون شهدای ما گذاشتند اما زمانی که این پول به حساب عضو خانواده ما واریز شد، همه پیگیر و نگران بودیم که آیا این پول متعلق به مرم نیازمند بوده؟ و دغدغه داشتیم صاحب پول را پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: ما می گوییم اگر مشخص نیست پول مال کجاست، در کرمان و به ویژه جنوب استان که برخی مناطق حتی آب شرب ندارند، با همکاری مسئولان در مسیر درستی هزینه شود و حاضر نیستیم یک ریال از این پول به زندگی ما بیاید.

هزار میلیارد تومان - ماجرای واریز ۴۰ هزار میلیارد تومان به حساب یک شهروند + تصویر واریزی - ۴۰ هزار میلیارد تومان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.