×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

شاید شما نیز تا کنون اصطلاح چشم سوم را شنیده باشید و برایتان سوال شده باشد که چشم سوم یعنی چه؟ از گذشته های دور تا به امروز چشم سوم یا آجنا مورد توجه و احترام فرهنگ های مختلف بوده و هست. در این مطلب قصد داریم به بررسی چشم سوم، کاربرد آن و خواندن ذهن دیگران با چشم سوم بپردازیم، اما قبل از آن اگر که می خواهید به طور شگفت انگیزی در مهارت ذهن خوانی پیشرفت کنید از سابلیمینال مربوطه که ناخودآگاه شما را در این زمینه پرورش می دهد استفاده کنید برای این منظور روی لینک ذهن خوانی کلیک کنید.

اما ادامه مطلب…

word image 223089 1 - خواندن ذهن دیگران با چشم سوم -

منظور از چشم سوم چیست؟

چشم سوم یا آجنا که امروزه از آن با نام غده صنوبری نیز یاد می شود یکی از هفت چاکرای اصلی است. این چشم که چاکرای ششم به شمار می رود در حد فاصل بین ابروها و کمی بالا تر از آن ها قرار دارد. به اعتقاد عرفای شرقی انسان به واسطه چشم سوم قادر است بسیاری به قابلیت های خاص و کاربردی دست پیدا کرده و بسیاری از مسائل را درک کند. انسان با استفاده از چشم سوم قادر است با زبان روح صحبت کرده و با دنیای ماوراء طبیعی ارتباط برقرار کند.

البته لازم به ذکر است که باز شدن چاکرا های بدن نیاز به انجام تمرین دارد. با توجه به این که چشم سوم نیز ششمین چاکرای بدن است برای باز شدن نیاز به انجام تمرینات خاصی دارد.

کاربرد چشم سوم

چشم سوم ابزاری جهت ارتباط با دنیای ماوراء طبیعی، پیش بینی، آینده نگری، پیش گویی و …. است. به محض باز شدن چشم سوم فرد قادر به روشن بینی خواهد بود. منظور از روشن بینی تجزیه و تحلیل و دریافت اطلاعات بدون استفاده از چشمان واقعی است‌. امروزه افراد زیادی وجود دارند که ادعا کرده اند چشم سوم خود را باز کرده و از این قابلیت بهره مند هستند.

اما شاید ما در گفتگوی درونی با خودمان احساس کنیم که تنها افراد وارسته مثل آیت الله بهجت و امثالهم چشم سوم فعالی داشتند اما این اشتباه است و افراد عادی هم می توانند با کمک ابزاری های جدید ی که در این زمینه موجود هست مثل سابلیمینال چشم سوم سابلیمیران خیلی راحت و سریع نسبت به فعالسازی و متعادل سازی انرژی چشم سوم شان اقدام کنند.

word image 223089 2 - خواندن ذهن دیگران با چشم سوم -

آموزش ذهن خوانی و باز کردن چشم سوم

همان گونه که گفته شد جهت باز کردن چشم سوم نیاز به انجام تمریناتی است که در این مطلب به آن اشاره می کنیم:

۱_ ماساژ

با استفاده از انگشت اشاره چشم سوم خود (قسمت بالای بین ابرو ها) را در خلاف جهت عقربه های ساعت به مدت ۵ تا ده دقیقه ماساژ دهید. پس از انجام این کار چشم ها را بسته و وجود چشمی دیگر را در میان چشمان خود تصور کنید. در تصور خود این چشم را به اطراف بچرخانید و با آن چند بار پلک بزنید. لازم است این تمرین را به مدت چندین هفته تکرار کنید.

۲_ استفاده از امواج مغزی

با استفاده از این روش در حصور یک متخصص باز کردن چشم سوم می توانید انجام این کار را تحریک کنید. به صورت پیوسته و مداوم روی امواج مغزی بتا و تتا تمرین کرده و آن ها را تقویت کنیو. انجام این کار سبب باز کردن زودتر چشم سوم خواهد شد.

۳_استفاده از رنگ آبی و بنفش در محل زندگی

چاکرای ششم یا همان چشم سوم به رنگ نیلی است. این رنگ ترکیبی از رنگ های آبی و بنفش است. شما می توانید جهت تحریک باز شدن چشم سوم در محیط اطرافتان از رنگ های آبی و بنفش استفاده کنید. به گونه ای که هر روز این رنگ ها را در محیط اطراف مثلا دیوار ها مشاهده کنید. هم چنین می توانید لباس و دیگر وسایل خود را به رنگ آبی یا بنفش استفاده کنید.

خیلی از مواقع دیده شده که حتی افرادی که چشم سوم فعالتری دارند قدرت شاعری بیشتری هم دارند و شاعران فوق العاده ای هم هستند.

باری تقویت قوه شاعری خود روی لینک شاعر شدن کلیک کنید.

۴_ ورزش

یکی از موثر ترین ورزش ها در باز کردن چشم سوم، یوگا است. تمرکز، تنفس و حرکت بدنی در ورزش یوگا می تواند در باز کردن چشم سوم بسیار موثر واقع گردد.

علائم و نشانه های باز شدن چشم سوم

ممکن است برخی از افراد این تمرینات را مرتب انجام دهند و این سوال برای آن ها ایجاد شود که چگونه بفهمم چشم سوم باز شده است یا خیر؟ در این بخش علائم باز شدن چشم سوم را بررسی می کنیم:

۱_ با توجه به محل قرار گیری چشم سوم در صورت موفقیت آمیز بودن تمرینات انجام شده ممکن است بین ابرو ها احساس درد یا گرمای شدید کنید.

۲_ پس از باز شدن چشم سوم شما به فردی دور اندیش و آینده نگر تبدیل خواهید شد. به عنوان مثال پیش از آن که اتفاقی رخ دهد قادر خواهید بود آن را پیش بینی کرده و به اطرافیان اطلاع دهید.

۳_ باز شدن چشم سوم حساسیت فرد را به نور افزایش می دهد. در این مرحله شما قادر خواهید بود حتی نور پشت ابر را نیز تشخیص دهید.

۴_ یکی از مهم ترین علائم باز شدن چشم سوم ذهن خوانی است. در این مرحله شما می توانید باطن پنهان شده پشت ظاهر را ببینید و ذهن دیگران را به راحتی بخوانید.

۵_ به دلیل فشاری که چاکرای ششم بین ابرو ها وارد می کند فرد دچار سر درد می شود. این سر درد ها در ابتدا شدید است اما به مرور زمان برطرف خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. احمد

    مرسی خیلی مفید بود

  2. فرشته

    من خانم هستم ۳۳سالعثه هفت ساله که دونفر اقا و خانم تو دلم بامن حرف میزنند و از افکار و حالات و گذشته من خبر دارند وبا تمرکزشان هرکاری میتونند روی من انجام بدهند.و گاهی مرا به کارهایی وا میدارند که به اختیار خودم نیست. علت و راه جاره را لطف کنید بگویید. اردبیل

  3. Kimsow

    یعنی چی؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.