×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

با مردم : بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.
تخریب چهره افراد پاکدست در انتخابات به روایت منتخب رودسر 
اسدالله عباسی منتخب مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون در حوزه انتخابیه رودسر و املش شعار داده شده است، گفت: عده ای می خواستند انتخابات ۷ اسفند را به کام مردم تلخ کنند اما با لطف خدا و مردم پاسخشان را دادند.
عباسی با بیان اینکه مردم اجازه ندادند حادثه ای همچون ۸۸ در این دو شهرستان رقم بخورد، گفت: تا زمانی که مردم از ولایت تبعیت کنند هرگز گول افراد منحرف را نخواهند خورد.
وی با اشاره بر اینکه نامزدهای انتخابات قصد تخریب چهره افراد پاکدست را داشتند، گفت: آن ها در شب انتخابات با حربه های پوچ تبلیغاتی سعی در ناکام کردن چهره های ولایتمدار در منطقه داشتند.کاسپین این خبر را منتشر کرده است.
تحسین عملکرد شهرداری توسط نماینده رشت
جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در آستانه افتتاح پروزه ملی بازآفرینی بافت فرهنگی تاریخی رشت پروژه زبان به تحسین شهرداری رشت بابت اجرای به موقعپروژه گشوده و گفته است: « پروژه پیاده راه سازی میدان شهرداری رشت فردا یازدهم فروزدین ماه به افتتاح می رسد که اجرای سریع این پروژه قابل تحسین است.وی با بیان اینکه جدیت در اجرای پروژه میدان شهرداری باید الگویی برای سایر پروژه ها باشد افزود: امیدواریم مسئولان و مجریان پروژه ها با بهره گیری از تجارب و الگوبرداری از پروژه این میدان سایر پروژه ها را نیز با سرعت به پیش برده و در زمان مقرر به بهره برداری برسانند.»
گفتنی است کوچکی نژاد یکی از مخالفان احداث پیاده راه در رشت بود بطوریکه در این زمینه نامه نگاری هایی نیز با مسوولان کشوری و استانی انجام داده بود اما به نظر می رسد انجام به موقع این پروژه توسط شهرداری رشت و وفای به عهد شهردار در کنار استقبال خوب مردم از این پروژه نظر نماینده مردم رشت را نسبت به این پروژه و عملکرد شهردار تغییر داده است.دیارمیرزا امیدوار است طی روزهای آینده آن دسته از اعضای شورا که همواره مخالف شهردار رشت بوده اند در راستای منافع عمومی و توسعه رشت در سال جاری همراهی بیشتری با شهرداری رشت داشته باشند.
انتقاد علنی خبرنگاران از شورای شهر رشت
اولین نشست خبری شهردار رشت در سال جدید با حواشی رو به رو بوده است.زمانی که موسوی روزان و فاطمه شیرزاد دو عضو شورای شهر بودند که امروز پس از سخنان اولیه شهردار رشت و در بخش پاسگویی به سوالات خبرنگاران وارد سالن نشست خبری شده بودند.
در اینن جلسه سید رضا موسوی روزان پس از حدود ۲۰ دقیقه از سخنرانی، با اعتراض یکی از خبرنگاران و همراهی چندین نفر دیگر از اصحاب رسانه استان روبرو شد. تعدادی از خبرنگاران از عملکرد ضعیف اعضای شورای شهر رشت و متحد نبودن آنان انتقاد کردند.بطوریکه یکی از خبرنگاران گفت: مردم از عملکرد شهردار رشت راضی هستند و عمران و آبادانی را به صورت ملموس مشاهده می کنند اما از اعضای شورای شهر رشت رضایت ندارند.
غذاهای محلی با طعم کتاب در آستارا
یک رستوران بین راهی در شهرستان آستارا واقع در غرب استان گیلان، در کنار غذاهای محلی، اقدام به عرضه کتاب در حوزه فرهنگ و هنر کرده است.
همواره یک اتاق خالی و یک فضای ساکت نیست که شرایط را برای خواندن کتاب فراهم می کند بلکه کتاب خواندن در تمامی احوال و مکان ها ، می تواند جذابیت داشته باشد.
یحیی شادمان پور مسئول یکی از رستوران های بین راهی آستارا در تعطیلات نوروز امسال پررنگ تر از هر زمانی، اقدام به عرضه کتاب بر روی میزهای رستوران خود کرده است. وی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این اقدام فرهنگی مورد استقبال مسافران و گردشگران نوروزی قرار گرفته است. وی با اشاره به اینکه توقف در این رستوران با تغذیه جسمی و روحی همراه است ، افزود: حدود ۴۰ عنوان کتاب در این رستوران عرضه می شود که مسافران ضمن مطالعه این کتاب ها در برخی از مواقع اقدام به خرید آن نیز می کنند. وی اظهار داشت: بسیاری از کتاب های عرضه شده از مجموعه آثار نویسندگان آستارایی است. شادمان پور ادامه داد: کتاب، آیینه تمام نمای فرهنگ یک ملت است که در جهت ترویج آن نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.ایرنای گیلان این خبر را منتشر کرده است.
دیار میرزا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.