پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پدافند غیرعامل توان دفاعی در زمان بحران را افزایش می‌دهد
    09 آبان 1395 - 0:12
    شناسه : 22608
    1

    فرماندار لاهیجان گفت: پدافند غیر عامل از یک سو توان دفاعی ما را در زمان بحران افزایش داده و از سوی دیگر پیامدهای بحران را کاهش می‌دهد. به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در ویژه‌برنامه مانور هفته پدافند غیر عامل که در مدرسه دخترانه شیخ فضل‌الله نوری لاهیجان برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیرعامل به […]

    پ
    پ

    فرماندار لاهیجان گفت: پدافند غیر عامل از یک سو توان دفاعی ما را در زمان بحران افزایش داده و از سوی دیگر پیامدهای بحران را کاهش می‌دهد.

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در ویژه‌برنامه مانور هفته پدافند غیر عامل که در مدرسه دخترانه شیخ فضل‌الله نوری لاهیجان برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران، بدون استفاده از اقدامات نظامی و صرفا با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیرنظامی، فنی و مدیریتی است.

    فرماندار شهرستان لاهیجان در ادامه با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل، افزود: پدافند غیر عامل از یک سو توان دفاعی ما را در زمان بحران افزایش داده و از سوی دیگر پیامدهای بحران را کاهش می‌دهد و امکان بازسازی مناطق آسیب‌دیده را با کمترین هزینه فراهم می‌سازد.

    وی تصریح کرد: به کارگیری تمهیدات و ملاحظات پدافند غیرعامل علاوه بر کاهش شدید هزینه‌ها، کارآیی دفاعی طرح‌ها، اهداف و پروژه‌ها را در زمان تهاجم دشمن بسیار افزایش خواهد داد.

    این مقام مسئول با اشاره به منویات مقام معظم رهبری از همه دستگاه‌های اجرایی خواست برای تحقق منویات معظم له از هیچ تلاشی دریغ نکنند و گفت: طرح اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان یکی از راهکارهای بسیار موثر پدافند غیر عامل است.


    منبع: روابط عمومی/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.