×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حسن پورقربان (6)

حسن پورقربان طی گفت و گویی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری رودسر و حواشی پیرامون آن اظهار کرد: کمتر از چهار ماه در منصب شهردار شهر رودسر در خدمت مردم شریف این شهرستان هستم و مسائلی که حول محور تیم فوتبال این شهرستان پیش آماده همه مربوط به قبل از دوره اینجانب در شهرداری رودسر اتفاق افتاده و تصمیماتی که در خصوص این تیم اتخاذ شده در دوره گذشته رخ داده است.

به گزارش «بامردم»، شهردار رودسر تصریح کرد: در سال های گذشته و زمانی که در شهرهای دیگر مشغول به خدمت بودم کارهای عمرانی و زیربنایی و ورزشی ماندگاری صورت گرفت از حضور تیم بسکتبال در لیگ برتر تا ساخت سالن ورزشی چند منظوره و برای رسیدن به این مهم برنامه ریزی های خوب و مدونی در طول سال انجام گرفت که در نهایت به این دستاورد ها ختم شد.

وی افزود: علت اصلی اتفاقاتی که در خصوص تیم فوتبال شهرداری رودسر هم به وجود آمد به خاطر جا به جایی های مدیریتی بود که از ابتدای سال در این شهرستان ایجاد شد و برای سر و سامان دادن به این وضعیت در ابتدا تصمیم به اتخاذ یک برنامه کوتاه مدت و سپس برنامه ریزی بلند مدت برای رونق مجدد این تیم خواهیم گرفت.

 حسن پورقربان (1)
ادامه این گفت و گو به شکل سوال و جواب
سوال: یکی از مسائلی که موجب شد این تیم به صومعه سرا واگذار شود این بود که شورای شهر رودسر برای رهایی از هزینه های تیم داری این تصمیم را اتخاذ کرده آیا این صحت دارد؟
جواب: موضوع به این شکل صحت ندارد. بلکه در سال ۹۳ معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور طی نامه ایی، تیم داری حرفه ایی در رشته های ورزشی و خصوصا رشته فوتبال را برای شهرداری ها ممنوع اعلام کرده بود و متعاقب آن کارشناسان محترم بازرسی استان که همین اوایل امسال در رودسر حضور داشتند این موضوع را تایید و تاکید کردند که شهرداری حق ادامه این کار را ندارد.
سوال: پس این شهرداری هایی که در سطوح بالای ورزشی در رشته های والیبال و بسکتبال و فوتبال تیم داری میکنند منجمله ارومیه، تبریز، کاشان، ورامین و… چگونه فعالیت می کنند؟

جواب: این قانونی که از سوی وزارت کشور اعلام شد برای همه شهرداری ها اعلام شده ولی حالا شهرهایی آن را اجرا و اعمال نکرده اند باید از خودشان پرسید و بنده یا هر مسئول دیگری اگر در این زمینه بخواهیم پرداختی داشته باشیم قطعا تخلف صورت گرفته است.

سوال: راهکاری وجود دارد که این مسئله به شکل دیگری حل شود؟ مگر قانون اجازه نداده که یک درصد از بودجه شهرداری برای توسعه امور ورزشی هزینه شود؟

جواب: این مورد درست است ولی این مورد بیشتر باید جنبه حمایتی داشته باشد و بیشتر هم صرف ورزش های همگانی گردد ؛ البته برای رفع مشکل عزیزانی که سال ها برای این تیم زحمت کشیدند و مطالباتی که داشتند جلسه ایی با اعضای محترم شورای شهر برگزار گردید و در آن مقرر شد که این دوستان اسناد و مدارک خود را ارائه کنند. اما اسنادی که به شهرداری ارائه شد، استاد لازم و کافی نبود اما با این حال طی صحبتی که با مسئول تدارکات این تیم داشتیم از همینجا به این عزیزان قول می دهیم که ان شاالله مطالبات شان طی چند مرحله پرداخت شود.

اما در مورد ادامه حیات و همکاری در این زمینه و سایر زمینه های ورزشی باید جلساتی را با اعضای محترم شورای شهر برگزار کنیم و راهکارهای مناسب آن اتخاذ شود چرا که شهرستان رودسر واقعا پتانسیل خوبی در رشته های مختلف ورزشی دارد و همین موضوع می طلبد که برنامه ریزی های خوب و مدونی برای آن صورت گیرد.

حسن پورقربان (7)


انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.