پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گیلان
    20 آبان 1395 - 10:20
    شناسه : 23122
    0

    جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گیلان با حضور سفیر ایران در ارمنستان برگزار شد. به گزارش «بامردم»، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در سالن اجتماعات استانداری گیلان اظهار کرد: بیستمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گیلان برگزار شده است. […]

    پ
    پ

    جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گیلان با حضور سفیر ایران در ارمنستان برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در سالن اجتماعات استانداری گیلان اظهار کرد: بیستمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گیلان برگزار شده است.

    هادی تیزهوش‌تابان با ارائه گزارشی از اجرای صورت جلسه گذشته شورای گفت‌وگو افزود: موضوع دریافت آب‌بها که آب منطقه‌ای گیلان از کشاورزان اخذ می‌کرد، منتفی شده است.

    استاندار گیلان نیز به حضور سید کاظم سجادی سفیر ایران در ارمنستان در جلسه مذکور اشاره کرد و گفت: گیلان آمادگی لازم برای ارتباطات خارجی را دارد.

    محمدعلی نجفی، اتاق بازرگانی گیلان را در برقراری ارتباط خارجی پیشرو دانست و تصریح کرد: اکنون پرچم مقدس ایران در آستراخان روسیه به همت اتاق بازرگانی گیلان به اهتزاز در آمده و سرای تجاری ایرانیان ایجاد شده است.

    وی با بیان اینکه حق‌آبه باید از بالادست و پایین‌دست سد سفیدرود گرفته شود، افزود: به مردم رودبار که نگاه آنها به تولید زیتون است و باران کمتری دارند باید کمک شود ضمن اینکه طرح‌های خوب زیتون‌کاری در این شهرستان در دست تهیه و اقدام است.

    استاندار گیلان به وضعیت احداث سدهای این استان اشاره کرد و گفت: پیشرفت حدود ۴۳ درصدی سد پلرود کافی نیست و سد شفارود نیز هنوز با مشکل زیست‌محیطی مواجه بوده و تکلیف آن مشخص نشده اما با وجود این موارد ۳۱ درصد پیشرفت دارد و باید موضوع زیست‌محیطی آن تعیین تکلیف شود.

    نجفی با بیان اینکه ۱۱ سد لاستیکی در گیلان در دست ساخت است، یادآور شد: احداث چهار سد لاستیکی اجرایی شده است.

    سفیر ایران در ارمنستان نیز در جلسه مذکور با ابراز خرسندی از حضور در گیلان اظهار کرد: نمایندگان ما در شهرهای مختلف حضور دارند و شاهد پیگیری‌های مجدانه در استان‌ها هستیم.

    سید کاظم سجادی، عضویت ارمنستان در اوراسیا را فرصتی مغتنم دانست و گفت: همکاری کابینه جدید ارمنستان با اتحادیه اروپا فرصت همکاری را مضاعف می‌کند.

    وی از سفر روحانی دی‌ماه سال جاری به ارمنستان خبر داد و بیان کرد: امیدواریم این سفر منجر به انعقاد تفاهمنامه همکاری شود.

    سفیر ایران در ارمنستان، جذب گردشگر در گیلان را مهم خواند و تصریح کرد: باید گردشگری را به گیلان معطوف کنیم و در آینده نزدیک استاندار «آرارات» کشور ارمنستان به با دعوت استاندار گیلان به این استان سفر می‌کند.

    سجادی با اشاره به اینکه از ایران به صورت هفتگی در ماه‌های اخیر ۲۸ پرواز به ارمنستان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: جای گیلان در این پروازها خالی بوده و سفیر ارمنستان علاقمند به حضور گیلان در این کشور است.


      منبع: فارس/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.