شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اماکن دیدنی تورهای پاتایا و توکیو و آفریقا را می شناسید؟
    10 بهمن 1401 - 17:24
    شناسه : 232191
    0

    تور پاتایا را از دست ندهید و نگاهی نیز به تور توکیو و تور آفریقا بیندازید. از کجا معلوم، شاید سفر بعدی تان با یکی از همین تورها بود!

    پ
    پ

    images 1674978753 - اماکن دیدنی تورهای پاتایا و توکیو و آفریقا را می شناسید؟ -

    تور پاتایا

    شهر تفریحی ساحلی معروف پاتایا تایلند در طول سال ها شهرت رنگارنگی پیدا کرده است. این شهر در کمتر از 200 کیلومتری شهر بانکوک پایتخت تایلند قرار دارد و مکانی مناسب برای لذت بردن از آفتاب، شن و ماسه و دریا است.

    پاتایا از زمانی که سربازان آمریکایی مقصد فراری که زمانی خواب آلود در طول جنگ ویتنام بود را “کشف” کردند، گردشگران و مهاجران را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. از آن زمان، مشخصات پاتایا به طور پیوسته افزایش یافته است و اکنون یکی از محبوب ترین مقاصد ساحلی در جنوب شرقی آسیا است.

    در تور پاتایا حتما سری هم به هتل سنتارا گرند میراژ بزنید و چند شبی را در اتاق های آن سپری کنید. اقامت در سنتارا گرند میراژ در تور پاتایا شما را بی نیاز از تفریحات خارج از آن می کند
    در سال‌های اخیر، دولت تلاش‌هایی را برای جذب خانواده‌ها به پاتایا انجام داده است، و شما مجموعه‌ای از جاذبه‌ها و کارهای مناسب برای کودکان مانند پارک‌های آبی و آکواریوم را خواهید دید. با این حال، بیشتر به عنوان مقصد بزرگسالان باقی می ماند – به ویژه منطقه در امتداد خیابان واکینگ، مرکز اصلی سرگرمی در شهر.

    اگر با خانواده سفر می‌کنید یا به‌دنبال مکانی آرام‌تر هستید، ساحل Jomtien یا Naklua را بررسی کنید. این مناطق همچنان توریستی هستند، اما ساکت تر از مرکز شلوغ شهر هستند. سفرهای خود را با لیست ما از کارهای برتر در پاتایا برنامه ریزی کنید.

    باغ گیاه شناسی گرمسیری Nong Nooch را کاوش کنید

    پارک وسیع در روستای Nong Nooch (تلفظ “nung nut”) فعالیت های متنوعی را برای همه خانواده ارائه می دهد. گذرگاه‌ها در میان باغ‌های رنگارنگ، از جمله باغ تاپیاری. باغ فرانسوی قرن، باغ رنسانس اروپا؛ و باغ‌های مخصوص گونه‌ها با گیاهانی مانند نخل‌های استوایی، ساکولنت‌ها، و بونسای.

    باغ ارکیده باشکوه باغبان درونی را در هر کسی بیدار می کند. نمایش‌های زنده در تالار فرهنگی تایلند با اجرای رقص‌های سنتی تایلندی، شمشیر‌بازی، کیک‌بوکسینگ تایلندی، و نمایش فیل‌ها با کیفیت اخلاقی مشکوک به صف می‌افزاید. برای گشت و گذار در مناطق مختلف پارک می توانید یک دوچرخه کرایه کنید و حمل و نقل خانه به خانه نیز در دسترس است.

    images 1674978761 - اماکن دیدنی تورهای پاتایا و توکیو و آفریقا را می شناسید؟ -

    تور توکیو

    راهنمای ویزا برای تور توکیو می تواند به شما در گرفتن ویزا کمک کند. برای اخذ ویزا توریستی ژاپن نیازی به مصاحبه حضوری ندارید.

    نمایش هنر دیجیتال بدون مرز teamLab

    نمایش‌های هنر دیجیتال تیم آزمایشگاهی تا چند سال باقی می‌مانند و اغلب بیش از یک نمایش در نقاط مختلف شهر اجرا می‌شود. من قبل از باز شدن در مورد Borderless شنیده بودم و از آن زمان هر بار که از شهر عبور می کردم سعی می کردم به آن برسم. بالاخره موفق شدم و همه چیزهایی بود که انتظار داشتم و خیلی بیشتر. من از هنر در اشکال مختلف لذت می برم، اما هنر خیابانی و نمایش های هنری جایگزین موارد مورد علاقه من هستند و این واقعاً همه جعبه ها را علامت زده است.

    ما حدود 4 ساعت را اینجا گذراندیم و اگر وقت داشتیم می‌توانستم دوباره همه جا را دور بزنم. من از قبل شنیده بودم که این فقط برای اینستاگرامرها است، اما واقعاً اینطور نیست، افرادی هستند که عکس می گیرند، اما به خاطر آوردن چند عکس برایم سخت بود زیرا بسیار غرق در آن بودم.

    می‌توانید سال‌ها را در اینجا صرف کنید و فقط از اتاق‌های مختلف عبور کنید و این یک پیچ و خم واقعی است، بنابراین به همان مکان باز می‌گردید، اما متفاوت به نظر می‌رسد، زیرا هنر نور در راهرو سرگردان شده و در فضای جدیدی ظاهر شده است. مطمئن شوید که به اندازه کافی زمان می‌دهید زیرا نمایشگاه‌های جدیدی را کشف می‌کنید که دور از دسترس هستند و شکاف‌های پنهانی در دیوارها وجود دارد که شما را به بخش‌های جدید می‌برد و می‌خواهید همه آنها را پیدا کنید.

    برخی از آن تعاملی است، بخش های دیگر لمسی هستند، اما بیشتر آنها فقط از نظر بصری خیره کننده هستند. چایخانه یک هزینه اضافی برای چای انتخابی شما است، اما من آن را بخشی ضروری از تجربه می دانم، حتی اگر چای را دوست نداشته باشید، زیرا گل ها در فنجان های شما شکوفا می شوند و آن را دور میز دنبال می کنید.نمایش بدون مرز قرار است در آگوست 2022 به پایان برسد و تیم به سختی مشغول ایجاد یک نمایش جدید توکیو در مرکز شهر در سال 2023 باشد.

    بازار بیرونی تسوکیجی

    بازارهای تسوکیجی سال‌ها مکان محبوب گردشگران بوده است، بسیاری از آنها قبل از سحر برای حراج ماهی تن حاضر شدند و آنقدر محبوب شدند که شروع به تداخل با اهداف تجاری شلوغ‌ترین بازار ماهی جهان کردند.

    چند سال پیش تصمیمی برای انتقال عمده فروشی به یک مکان جدید گرفته شد که اکنون اتفاق افتاده است اما بخش اصلی بازار مورد توجه بازدیدکنندگان و مردم محلی همیشه بازار بیرونی بود که می توانید بسیاری از غذاهای خوشمزه را امتحان کنید و خریداری کنید. محصولات تازه ای که در این نزدیکی معامله می شود.

    images 1674978766 - اماکن دیدنی تورهای پاتایا و توکیو و آفریقا را می شناسید؟ -

    تور آفریقا

    آفریقا قاره وسیعی است – در واقع دومین قاره بزرگ جهان. این کشور شامل 54 کشور، مناظر بی‌شماری مختلف، و تعداد بی‌شماری از گروه‌های قومی منحصربه‌فرد است. با در نظر گرفتن این موضوع، انتخاب 10 لیست برتر از کارهایی که باید در آفریقا انجام دهید تقریباً غیرممکن است، اما ما تعدادی از نمادین ترین گزینه ها را برای تعطیلات شما ارائه کرده ایم. از تورهای آشپزی گرفته تا ماجراجویی های حیات وحش، این لیست نهایی سطل آفریقایی شماست.

     برای رسیدن باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در تور آفریقا از آب و هوای جذاب لذت ببرید.

    در یک ساحل استراحت کنید

    استراحتگاه های ساحلی شمال آفریقا دهه هاست که آفتاب جویان اروپایی را به سواحل خود جذب کرده است. اما اگر می خواهید از جمعیت فرار کنید، به سمت جنوب بروید. سواحل شرقی آفریقا همه چیز را در اختیار عاشقان ساحل قرار می دهد، از کلبه های ارزان قیمت در اقیانوس هند در زنگبار تا جزایر خصوصی فوق العاده مجلل در سیشل. سواحل غربی آفریقا با هزاران مایل سواحل پوشیده از نخل پوشیده شده است. جریان آب شنا گاهی اوقات کمی چالش برانگیز است، اما موج سواری فوق العاده است. در آفریقای جنوبی، حتی می توانید در ساحل با پنگوئن ها برخورد کنید یا با کوسه های سفید بزرگ غواصی کنید.

    منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (https://navidgasht.com)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.