×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

علی منتظری (3)

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در دولت یازدهم بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش صنعت با بیش از ۶۵۰ مورد پروانه بهره‌برداری انجام شده است.

به گزارش «بامردم»، علی منتظری صبح امروز در گردهمایی مدیران ارشد صنعت، معدن و تجارت که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار داشت: گیلان در حوزه صنعت سابقه درخشانی دارد.

وی با بیان  اینکه در دولت یازدهم بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش صنعت با بیش از ۶۵۰ مورد پروانه بهره‌برداری انجام شده است، افزود: در گیلان با تشکیل کارگروه رفع موانع تولید، طرح‌های بزرگی به بهره برداری رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تاکید بر اینکه استان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی فعال دارد، تصریح کرد: در واحدهای صنعتی مذکور بالغ بر ۸۷ هزار نفر اشتغال دارند.

منتظری با ابزار اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گام‌های مثبتی در زمینه توسعه صنعت در استان برداشته شده است، خاطرنشان کرد: گیلان در حوزه صنعت اقتصاد پویایی دارد.

وی با اشاره به شاخص‌های مهم استان در بحث کشاورزی،گردشگری، دارا بودن منطقه آزاد و  ظرفیت‌های توسعه صنایع سلولزی و نیروی انسانی اعلام کرد: ظرفیت‌ها و مزیت‌های گسترده گیلان موجب جذب سرمایه‌گذاری در استان می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان در بحث تولید دارو از استان‌های برتر کشور است، بیان کرد: گیلان بالغ بر ۲۰۰ واحد فعال در حوزه پوشاک دارد.

منتظری با تاکید بر ظرفیت‌های گسترده معدنی در گیلان خاطرنشان کرد: استان گیلان در حوزه‌های مختلف صنعتی و معدنی پیشرفت چشمگیری را در چند سال اخیر کسب کرده است.


 منبع: ایرنا/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.