شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ام دی اف سه میل پرینتی شرکت پتروفوم (mdf)
    10 بهمن 1401 - 17:50
    شناسه : 232229
    0

    یکی از انواع ورق‌های پرینتی مورد استفاده در تولیدات، ورق‌هایی با ضخامت 3 میل و با روکش پرینتی است. ورق‌های ام دی اف سه میل پرینتی قیمت مناسب و کارایی بسیار بالایی در بخش تولیدات بخش‌های مختلف دارند. این ورق‌ها مقاومت بسیار بالایی دارند.

    پ
    پ

    word image 232229 1 - ام دی اف سه میل پرینتی شرکت پتروفوم (mdf) -

    ورق ام دی اف سه میل پرینتی با بهترین کیفیت موجود در بازار را می‌توانید از فروشگاه پتروفوم خریداری کنید. ورق‌های MDF سه میل پرینتی همان ورق‌های خام ام دی اف هستند. اما تفاوت این ورق‌ها این است که با افزودن سه لایه رنگ به صورت پرینتی یا چاپی به ورق‌های خام ام دی اف تولید می‌شوند. ورق‌های MDF سه میل پرینتی با وجود یک لایه روکش UV مقاومت زیادی در برابر تغییر رنگ دارند.

    ضخامت این نوع ورق‌ها سه میل است و زیر مجموعه ورق‌های ام دی اف است. MDF سه میل پرینتی از نظر جنس یکدست و صاف و بدون تابیدگی است. این ورق‌ها امکان برش در 4 یا 8 قسمت مساوی را دارند. از جمله مزایای مهم این ورق‌ها این است که امکان چاپ طرح و عکس اختصاصی بر روی آنها وجود دارد. ورق‌های ام دی اف سه میل پرینتی دارای رنگ بندی‌های متنوعی هستند و از نظر روکش و مقاومت نسبت به ورق‌های سه میل دوام و عمر بالاتری دارند.

    ورق ام دی اف سه میل پرینتی

    یکی از انواع ورق‌های پرینتی مورد استفاده در تولیدات، ورق‌هایی با ضخامت 3 میل و با روکش پرینتی است. ورق‌های ام دی اف سه میل پرینتی قیمت مناسب و کارایی بسیار بالایی در بخش تولیدات بخش‌های مختلف دارند. این ورق‌ها مقاومت بسیار بالایی دارند.

    word image 232229 2 - ام دی اف سه میل پرینتی شرکت پتروفوم (mdf) -

    کاربرد ورق ام دی اف سه میل خارجی

    از ورق های ام دی اف 3 میل پرینتی در بخش‌های مختلفی استفاده می‌شود. در زیر به کاربردهای ورق ام دی اف پرینتی اشاره کرده‌ایم:

    1. قابل استفاده در تولید انواع باکس
    2. دیوار پوش‌های مشبک
    3. تکمیل کردن بخش‌هایی از کمد و کابینت ام دی اف و…. با ورق‌های پرینتی
    4. به دلیل اینکه ورق‌های ام دی اف پرینتی به راحتی برش می‌خورند و قابلیت پردازش با لیزر را دارند در ساخت انواع قطعات و سازه‌های تزیینی کاربرد دارند.
    5. سایز استاندارد ام دی اف 3 میل پرینتی در طرح‌های مختلف سفارشی و… استفاده می‌شود.

    دستگاه ام دی اف سه میل پرینتی

    دستگاه دیجیتال پرینت دستگاهی برای چاپ انواع طرح‌ها و تصاویر بر روی چوب و ورق ام دی اف است. با این دستگاه می‌توان هر تصویری را به شکل دیجیتالی با بالاترین کیفیت و با دقت و سرعت بالا بر روی انواع فرآورده‌های چوبی چاپ کرد. البته این دستگاه فقط برای تخته‌های صاف کاربرد دارد. از این دستگاه برای عملیات انواع ورق‌ها مثل ورق نئوپان و تخته‌های فیبری استفاده می‌شود.  دستگاه دیجیتال پرینت دارای یک هد است که به راحتی در 2 محور X و Y حرکت می‌کند. دستگاه دیجیتال پرینت دارای یک میز وکیومی است تا در هنگام چاپ روی ام دی اف سه میل پرینتی دستگاه تکان نخورد. این دستگاه می‌تواند بر روی انواع چوب تا ارتفاع 10 سانتی‌متر طرحی را چاپ کند.

    word image 232229 3 - ام دی اف سه میل پرینتی شرکت پتروفوم (mdf) -

    ابعاد ورق سه میل پرینتی

    ورق‌های MDF سه میل پرینتی دارای ضخامت 3 میل هستند. ورق‌های خام ام دی اف دارای ضخامت‌های 2.6 و 2.7 میل هستند که با پوشش رنگی قطر آنها 3 میل می‌شود. معمولا ورق‌های ام دی اف سه میل پرینتی به رنگ سفید و در سایز 183 در 244 سانتی متر هستند. برای مشاهده انواع نمونه‌های ورق MDF سه میل پرینتی ما در شرکت پتروفوم کافیست به لینک زیر مراجعه نمایید؛

    https://petrofom.com/%d8%a7%d9%85-%d8%af%db%8c-%d8%a7%d9%81-3-%d9%85%db%8c%d9%84-%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%aa%db%8c/

    قیمت ورق سه میل سفید

    در حال حاضر با توجه به نوسانات متعددی که در بازارهای داخلی و خارجی وجود دارد قیمت‌ ورق های ام دی اف 3 میل پرینتی قابل تایید نیستند. زیرا ممکن است که در طول یک هفته قیمت‌های جدیدی ارائه شود. همچنین به صورت کلی قیمت ورق ام دی اف سه میل پرینتی ایرانی با ورق ام دی اف سه میل خارجی متفاوت است. ما در شرکت پتروفوم بهترین قیمت ورق ام دی اف سه میل پرینتی را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم و سالهاست که در زمینه خرید و فروش ورق ام دی اف 3 میل پرینتی تخصص و مهارت داریم. با ما کیفیت بالایی را تجربه می‌کنید.

    https://petrofom.com

    031-33337890

    09133205484

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.