×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

خرید مواد شیمیایی امری کاملأ تخصصی است و نیازمند آشنایی کامل با بازار مواد شیمیایی و دارا بودن تجربه و دانش کافی است و فردی که مسئولیت خرید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی را بر عهده می‌گیرد باید از شناخت و تخصص کافی نسبت به این مواد برخوردار باشد. به عبارت دیگر فرد خریدار باید اطلاعات و دانش لازم در مورد برندهای تولید کننده و شرکت‌های توزیع کننده و همچنین فرمول و ساختار ماده، کاربرد آن و خطرات احتمالی و … را داشته باشد تا بتواند خریدی مطمئن انجام دهد. لازم به ذکر است مواد شیمیایی مرک آلمان به عنوان یکی از برترین و بهترین محصولات در حوزه علوم آزمایشگاهی میباشد.

 امروزه علاوه بر فروشگاه‌های حضوری، سایت‌های معتبری نیز برای خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی به وجود آمده‌اند که مواد شیمیایی مختلف را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. برای خرید بهتر لازم است ابتدا با کلیات مواد شیمیایی آشنا شویم.

 chemical legislation indicator qvhs - آخرین اطلاعات بروز در صنعت مواد آزمایشگاهی -

ماهیت ماده شیمیایی چیست

هر چیزی که بتوانید آن را بچشید یا بو کنید، یک ماده شیمیایی است. هر چیزی که بتوانید از لحاظ جسمی لمس کنید یا آن را بردارید و از جایی به جای دیگر منتقل کنید، نیز یک ماده شیمیایی است مانند گازها، مایعات، جامدات، پلاسما، جعبه مقوا، نوشابه، تار عنکبوت، الماس، طلا، ازن و رنگ مواد غذایی.

توضیحات ابتدایی در رابطه با انواع مواد شیمیایی طبیعی

مواد شیمیایی طبیعی که وجود دارند می‌توانند جامد، مایع یا گاز باشند. مواد جامد، مایعات یا گازها که به طور طبیعی وجود دارند، ممکن است از عناصر جداگانه تشکیل شوند یا ممکن است حاوی عناصر بسیاری به شکل مولکول باشند.

گازها: اکسیژن و نیتروژن گازهای طبیعی هستند. آن‌ها با هم، بیشتر هوایی را که تنفس می‌کنیم، تشکیل می‌دهند. هیدروژن رایج‌ترین گاز طبیعی است که در جهان وجود دارد.

مایعات: شاید مهم‌ترین ماده شیمیایی مایع موجود در جهان، آب باشد. آب که از هیدروژن و اکسیژن ساخته شده است، با بسیاری از مایعات دیگر رفتار متفاوت دارد. زیرا وقتی یخ  می‌زند، حجم آن بیشتر می‌شود. این رفتار شیمیایی طبیعی تاثیر عمیقی بر زمین شناسی، جغرافیا و زیست شناسی زمین و سیاره‌ها داشته است.

جامدات: هر ماده جامد که در جهان طبیعی یافت می‌شود از مواد شیمیایی تشکیل شده است. الیاف گیاهی، استخوان‌های حیوانات، سنگ‌ها و خاک همگی از مواد شیمیایی تشکیل شده‌اند. برخی مواد معدنی مانند مس و روی کاملاً از یک عنصر ساخته شده‌اند. از طرف دیگر گرانیت نمونه‌ای از سنگ آذرین است که از چندین عنصر تشکیل شده است.

مواد شیمیایی - آخرین اطلاعات بروز در صنعت مواد آزمایشگاهی -

آشنایی با قوانین شرکت های فروش مواد شیمیایی

در سال های گذشته تعداد بسیاری از مشاغل دیده شده است که قادر بودند حداقل تا حدودی، مدل تجاری خود را از فروش یک محصول به فروش یک سرویس تغییر دهند. تأسیس شرکت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی،  نیز یک چنین کسب و کاری است که حوزه های مختلفی را تحت پوشش خود قرار می دهد. هر چیزی به عنوان یک سرویس یا خدمات در این شرکت ها ارائه می گردد، مزایای متعددی را برای مشتریان در نظر گرفته است؛ مواردی نظیر سرمایه گذاری اولیه پایین در خرید مواد شیمیایی ، هزینه های قابل پیش بینی در بازاریابی محصولات و نگهداری مواد شیمیایی خریداری شده ، نمونه هایی از خدماتی است که در مراکز و شرکت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و تامین کنندگان و خرده فروشان مواد شیمیایی آزمایشگاهی حائز اهمیت میباشد.

ارائه خدمات به مشتریان ایده جدیدی در شرکت های فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی نیست و هم اکنون نیز در جامعه وجود دارد. بسیاری از برندهای شیمیایی را می شناسیم که توسط شرکت های بازرگانی و خرده فروشان به مصرف کنندگان فروخته می شوند. برندهایی معتبر از مواد آزمایشگاهی نظیر مواد سیگما آلدریچ و مرک آلمان و …، که در میان مراکز تحقیقاتی، شناخته شده هستند. دانشگاه ها، مراکز دانش بنیان و آزمایشگاه های کنترل کیفیت، مهم ترین بازارهای هدف برای محصولات و خدمات شرکت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی هستند.

کاربرد محصولات و مواد آزمایشگاهی برند مرک در تحقیقات را می توان در موارد زیر دسته بندی کرد:

  • تحقیقات علمی و ژنتیکی
  • تحقیقات بیوتکنولوژی
  • تحقیقات توسعه دارویی
  •  تشخیص بیماری

 خرید پتاسیم یدید lmpk - آخرین اطلاعات بروز در صنعت مواد آزمایشگاهی -

طبق آمار بیش از یک میلیون دانشمند و تکنولوژیست از مواد آزمایشگاهی و کیت های تحقیقاتی مرک استفاده می نمایند.

مشتریان این برندها، دانشگاه ها، پژوهشگاه های مختلف و موسسات پژوهشی آموزشی هستند که به این مواد در آزمایشگاه های خود برای مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا نیاز دارند.

رشته های دانشگاهی مانند زیست شناسی، شیمی، مواد، میکروبیولوژی، بهداشت محیط، محیط زیست، نانوتکنولوژی، پزشکی، داروسازی، بیوشیمی و غیره و تمام گرایش های مربوط به آن ها، واحدهای عملی زیادی دارند که در آزمایشگاه ها با استفاده از مواد آزمایشگاهی انجام می شوند. از این رو مسئولان این آزمایشگاه ها موظف اند مواد مورد نیاز را برای این افراد تأمین نمایید.

شما می توانید کلیه محصولات و مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی شرکت مرک را از شرکت دایا اکسیر با تضمین اصل بودن تهیه نمایید. برای پیدا کردن تمامی محصولات مرک در دایا اکسیر می توانید به صفحه محصولات مرک مراجعه نمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.