پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آگاهانه فکرکن تا متحول شوی
    13 بهمن 1401 - 16:43
    شناسه : 232858
    0

    برای اینکه تغییر کنی و متحول بشی اول باید آگاهانه فکر کنی، در مرحله بعد تصمیم بگیری ، در نهایت برای اون تصمیم اقدام انجام بدی صبور باش صبر و پایداری تو رو به هر هدفی میرسونه با همه سرکوفتا با همه سختی ها با وجود شرایط سخت با غصه با شادی با اشک تو چشمت برای چیزی که میخوای بجنگ حتی اگه فکر میکنی دیر شده حتی اگه کم آوردی حتی اگه از تو بهترم هست تو بهترین خودت باش سختی بکش اما ازچیزی که میخوای دست نکش هنوز نشستی .هنوز منتظری یه نفر بیاد دستتو بگیره؟ پاشو پای چیزی که میخوای وایسا با تمام قدرت . من با تمام قدرتم پای تجارتی که ساختمش بودم و موفقیت های آن را روز به روز می بینم.

    پ
    پ

    ملحفه یکبار مصرف رولی

    در اشکال مختلفی ملحفه یکبار مصرف رولی عرضه می شوند که می توان به نمونه های رولی و پکیج اشاره نمود، این محصولات نسبت به نمونه های بسته بندی هزینه کمتری را صرف می کنند.

    از همین رو مورد استقبال خریداران زیادی قرار می گیرند که مسلما می تواند در میزان تولیدات آن ها تاثیر مستقیمی می گذارد و هر چه تقاضا بیشتر شود میزان تولیدات بیشتر می شود.

    word image 232858 1 - آگاهانه فکرکن تا متحول شوی -

    ملحفه یکبار مصرف شیراز

    رنگ و طرح: در محیط های مختلف بیمارستانی و درمانی برای تشخیص بخش ها از هم، ممکن است از رنگها و طرح های مختلف ملحفه یکبار مصرف شیراز استفاده کنند اما به طور رایج از رنگ سفید و آبی آن استفاده می شود.

    جنس: در مراکز درمانی و محیط های بیمارستانی، برای راحتی و آسایش بیمار لازم است که ملحفه یکبار مصرف از جنس مناسبی برخوردار باشد.

    گرماژ: در واقع همان نسبت جرم به حجم یا به اصطلاح چگالی نخ مورد استفاده در ملحفه را گرماژ گویند که ممکن است جرم آن نیز تلقی شود.

    از ملحفه یکبار مصرف گرماژ پایین در شرایطی استفاده می شود که قرار نیست بیمار یا شخص موردنظر، به مدت طولانی روی تخت یا مانند آن قرار بگیرد. همچنین از گرماژهای بالا در هتل ها و مانند آن استفاده می شود.

    word image 232858 2 - آگاهانه فکرکن تا متحول شوی -

    ملحفه یکبار مصرف سومریا

    در تولید انواع ملحفه یکبار مصرف سومریا از رنگ و طرح های بسیار زیادی مانند سبز، آبی و صورتی استفاده می شود به همین خاطر مورد استقبال اکثریت مردم قرار گرفت است.

    ملحفه های سومریا در کارخانه های مجهز و پیشرفته این شرکت به بهترین شکل مورد تولید می شود.

    به کار بردن این نوع ملحفه ها می تواند برای شما مزایای زیادی به دنبال داشته باشد.

    word image 232858 3 - آگاهانه فکرکن تا متحول شوی -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.