شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کارآفرینی با انواع مستربچ توانست مرا ثروتمند سازد
    13 بهمن 1401 - 16:48
    شناسه : 232905
    0

    همه ما می دانیم که مستربچ یکی از محصولاتی است که از زمان های قدیم تا به امروز استفاده و کاربرد های زیادی در بین ما ایرانی داشته است و از همین رو افراد زیادی به دنبال خرید عمده این محصول هستند، بنده نیز با اطلاع از این موضوع با تولید و عرضه انواع صابون توانستم ثروتمند شوم.

    پ
    پ

    مستربچ معطر

    بهتر است بدانید که مستربچ معطر کاربرد های متفاوتی در پلیمر ها و لوله پلی اتیلن را دارند. برای این که بتوانند مواد پلاستیکی رنگی تولید کنند احتیاج هست که از این مستربچ ها استفاده کنند.

    این محصول باعث می شود تا وسایل پلاستیکی سازگاری بیشتری را با رنگ داشته باشد. رنگی بودن این محصول در وسایل های پلی اتیلن باعث می شود تا مرغوبیت و مقاومت آن به میزان بالایی افزایش پیدا کند. این مستربچ ها از انواع متفاوتی برخوردار می باشند که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

    یک سری از انواع آن پر کننده می باشد که باعث می شود محصول در برابر ضربه های محکم مقاومت خودش را حفظ کند همچنین این ویژگی را دارد که به راحتی قابلیت سرد شدن در قالب مورد نظر را دارد و باعث می شود که شکل مورد نظر بهتر به دست بیاید.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) (1) (86).jpg

    مستربچ ماهان

    کاربردی ترین محصولی که در صنایع پلیمری دارد مستربچ ماهان می باشد در کل این محصول از سه اجزا تشکیل شده است که عبارت است از: مستربچ پرکننده، افزودنی و رنگی که در ادامه به صورت جدا گانه با آن ها می پردازیم. نوع پر کننده آن بیشتر در صنایع پلاستیک سازی استفاده می شود که کاربرد پر کننده را دارد اگر از این مزیت برخوردار نباشد حین تولید ممکن است محصولات دچار اختلال و بی کیفیتی شوند. این نوع دارای کربنات کلسیم بالایی می باشد همچنین از رشته شدن الیاف به کار رفته جلو گیری میکند. این ماده در بسیاری از صنایع تولید کاغذ های سنگی و سنگ های تزئینی کاربرد فراوان دارد.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) (1) (87).jpg

    مستربچ مشهد

    یک سری از مستربچ مشهد رنگی هستند که برای تولید پلی اتیلن به کار گرفته می شوند به نوعی که با به کار گرفتن افزودنی ها باعث بالا رفتن پلیمر های موجود می شود. عامل های متعددی در متناسب ساختن رنگ دانه ها در محصول شده و در نتیجه باعث ثبات در پلیمر موجود در کالا می شود. استفاده از این سازگار کننده ها باعث می شود که رنگ در محصول مستحکم تر و مرغوب تر شود و همچنین دچار چند رنگی نشود و با هم دیگر هماهنگی داشته باشند.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) (1) (88).jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.