پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کارتن های جادویی که شما را ثروتمند میکند
    14 بهمن 1401 - 7:19
    شناسه : 233001
    0

    کارتن ها از کالا هایی می باشند که به دلیل کاربرد بالایی که دارند از فروش بسیاری برخوردار می باشند و می توانند سود بسیاری را برای فروشندگان خود به ارمغان آورند که ما در راستای ایجاد یک شغل پر سود و زود بازده این کالا را به شما معرفی می کنیم برای آشنایی با نمونه های پر سود این محصول با ما باشید.

    پ
    پ

    کارتن مقوایی شیراز

    در تولید و ساخت کارتن مقوایی شیراز از چسب های مخصوص کارتن استفاده می شود این چسب کناره ها و لبه های کارتن را فیکس و محکم می‌کند اما اگر از چسب بی کیفیت استفاده شود کارتن به راحتی از هم جدا می شود و قابل استفاده نیست.

    بسیاری از کارتن های مقوایی وجود دارند که کاملا بهداشتی و تمیز می باشند علاوه بر حس تمیزی که به مصرف کننده انتقال می دهند قابل بازيافت هم هستند که به حفظ محیط زیست کمک بزرگی می شود این نوع کارتن ها با توجه به لایه های متفاوتی که تولید می شوند از کیفیت و مقاومت مختلفی برخوردار هستند.

    word image 233001 1 - کارتن های جادویی که شما را ثروتمند میکند -

    کارتن مقوایی سفید

    قیمت کارتن مقوایی سفید با توجه به جنس آن، تیراژ تولید شده و سایز یا ابعاد کارتن همچنین نحوه خرید و سفارش این محصول بستگی دارد مشخص است که کارتن های دارای ابعاد بزرگ و لایه های بیشتر قیمت بالاتری نیز از کارتن های کوچک که با لایه های کمتر تولید شده‌اند دارد به دلیل نوسانات ارز و هزینه های مصرفی در کارخانه های تولید کارتن سفید قیمت این محصول ثابت نیست و در حال تغییر است.

    اما می توان قیمت حدودی یک کارتون مقوایی سفید با سایز ۱۰ در ۱۰ را از ۵ هزار تومان تا ۶ هزار تومان در نظر گرفت برای اطلاع از آخرین قیمت و نحوه سفارش به صورت تلفنی و خرید به صورت عمده با همکاران ما ارتباط برقرار کنید هنگام خرید کارتن مقوایی سفید حتما به نیاز خود و سایز محصولی که می خواهید بسته بندی کنید دقت داشته باشید.

    word image 233001 2 - کارتن های جادویی که شما را ثروتمند میکند -

    کارتن مقوایی محکم

    کارتن ها امروزه به یک ابزار کمک کننده برای حفظ و سالم نگه داشتن وسایل با ارزش تبدیل شده اند و نوع های مختلف کارتن مقوایی محکم هر کدام ویژگی های بسیار مطلوبی دارند کارتن مقوایی محکم این ویژگی را دارد که می توان وسیله های سنگین مثل لوازم الکترونیکی را در درون آن قرار داد و آن ها را از آسیب به دور نگه داشت خرید کردن همواره لذت بخش بوده است و خرید یک وسیله تازه همواره با هیجان رو به رو است.

    شما باید قبل از خرید تمام نکات محصول مورد نظر خود را بدانید تا محصول متناسب با نیاز خود را خریداری کنید قیمت کارتن های مقوایی از نوع جنس مستحکم بسته به سایز کارتن ها دارای تفاوت است نمی توان یک مبلغ ثابت برای قیمت کارتن ها گفته شود چون بازار همواره در حال نوسان است و قیمت کاغذ متفاوت است.

    word image 233001 3 - کارتن های جادویی که شما را ثروتمند میکند -

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.