×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

ایزوگام فاخر

با گسترده شدن تولیدات مواد نفتی، برای عایق کاری ساختمان ها از قیرگونی و ایزوگام استفاده می کنند، این قیمت ایزوگام فاخر بر اساس اندازه و ضخامت دسته بندی می شوند.

یکی از بهترین نمونه های موجود، ایزوگام فاخر می باشد که به دلیل کیفیت بالای محصول، مشتریان زیادی دارد و با قیمت های بسیار مناسبی به فروش می رسد.

گفتنی است که قیمت های عمده آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود، همانطور که می دانید قیرگونی و ایزوگام تفاوت های بسیاری دارند و معمولا قیرگونی برای زیرسازی سطوح و کف به کار برده می شود.

 می توان همچنین برای عایق کاری بهتر سطوح و پشت بام از آسفالت در بین این دو لایه استفاده کرد تا محافظت بهتر صورت بگیرد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-29T111656.501.jpg

ایزوگام لرستان

لازم است بدانید ایزوگام لرستان یعنی یک عایق ضد رطوبت و باران که برای پوشاندن پشت بام، استخر، تونل، پلهای هوایی، پارکینگهای طبقاتی، سدها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

ایزوگام از داخل شدن آب و مواد جلوگیری می کند که از قیر و مواد نفتی تشکیل شده است و همچنین ساختمان و زمین و غیره را پوشش می دهد که باعث افزایش عمر آن مکان می شود.

ایزوگام پلیمری از قیر درست شده است که از ویژگیهایی برخوردار می باشد مانند: بعد از این که نصب می شود از عمر بالایی برخوردار است.

به طوری که می توان در سالهای طولانی از آن استفاده کرد، در برابر برف، هوای سرد و زمستان از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-29T111438.937.jpg

ایزوگام ضخیم

انواع ایزوگام را شاید بتوان محصولاتی با تنوع بالا دانست به نظر می رسد ایزوگام ضخیم یکی از انواع این محصول است که برای فعالین بازار این محصول کاملا آشنا باشد.

با این وجود شاید خیلی از افراد هنوز با این محصول به خوبی آشنا نباشند و یا حتی شاید بعضا اسم آن را نیز نشنیده باشند.

همانگونه که از نام ایزوگام دو لایه ضخیم ممکن است بتوانید حدس بزنید به نظر می رسد این محصول نوعی ایزوگام است که از دو لایه تشکیل شده است.

احتمالا موجب می شود در قیاس با ایزوگامهای تک لایه و معمولی از ضخامت بیشتری برخوردار گردند.

شاید به همین اعتبار است که به آنها ایزوگام دو لایه ضخیم می گویند به نظر می رسد ایزوگامهای ضخیم دو لایه کیفیت بالاتر و مقاومت بیشتری نسبت به عایقها و ایزوگامهای تک لایه دارند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-29T110901.284.jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.