×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

امدادخودرو در نطنز

خراب شدن خودرو در میان یک سفر شهری یا بین شهری ، یک اتفاق ناخوشانیند برای هر راننده ای است . حال اگر عجله داشته باشید و یا خودتان از پس تعمیر بر نیایید  اینجاست که امداد خودرو به کمک شما خواهد آمد . در بسیاری مواقع خراب شدن خودرو ها زمانی اتفاق می‌افتند که رانندگان در حرکت هستند. به همین دلیل افراد در شهر محل سکونت خود و مسیرهایی که بیشتر در آن رفت و آمد می‌کنند، به دنبال امدگرانی هستند که در اسرع وقت جهت رفع مشکل اقدام نمایند . شهر نطنز یکی از شهرهای استان اصفهان میباشد که در میان کاشان و اصفهان واقع شده و به دلیل توریستی بودن شهر اصفهان رفت و آند در این جاده زیاد بوده و امکان نیاز رانندگان به امداد در آن نیز بیشتر میشود . به همین دلیل پیدا کردن یک امداد خودرو در نطنز که در سریع ترین زمان ممکن به داد رانندگان جا مانده برسد بسیار اهمیت دارد .

images 1675413580 - امداد خودرو چیست و چه مواردی را شامل میشود ؟ -

چه زمانی باید با امداد خودرو تماس بگیریم ؟

هر اتفاقی که موجب اختلال در خودرو شود ممکن است خطر آفرین بوده و نیاز به بررسی دارد. در صورتی که در هنگام روشن کردن خودرو  به مشکلی برخوردید یا اینکه در زمان حرکت خودرو دچار مشکلی شده که مجبور به توقف شده باشید، بهتر است با امداد خودرو تماس بگیرید.

بهتر است همیشه یک علامت مثلث احتیاط همراه داشته باشید تا در صورتی که مجبور به توقف اضطراری در راه شدید از آن برای علامت دادن به دیگران استفاده نمایید . به دلیل سرعت بالای سایر رانندگان توقف در جاده ها بدون علامت هشدار ممکن است موجب بروز حوادث ناگواری شود .

امداد خودرو پور عسگری در نطنز یکی از ارائه دهنگان خدمات امداد خودرو در نظنز میباشد که در سریع ترین زمان ممکن متخصصین خود را اماده اعزام به محل کرده و به مشکلات خودرو شما رسیدگی خواهند کرد .

images 1675413638 - امداد خودرو چیست و چه مواردی را شامل میشود ؟ -

 خدمات امداد خودرو در نطنز

با تماس از هر نقطه استان اصفهان به صورت شبانه روزی ، می‌توانید از خدمات امدادخودرو در نطنز بهره‌مند شوید. از جمله خدماتی که امداد خودرو به شما ارائه خواهد داد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • فرستادن نیروی متخصص به محل
  • حمل خودروها به پارکینگ یا مراکز تعمیرات
  • رفع عیوب کوچک در محل
  • خدمات مرتبط با باتری و سایر حوزه‌های فنی خودرو

توصیه می‌شود در صورت دیدن هرگونه مشکل، خودرو خود را حرکت نداده و با امداد خودرو در نطنز تماس بگیرید. گاهی ممکن است خاموش شدن خودرو یک ایراد اساسی باشد که با روشن کردن و یا استارت زدن موجب بروز خساراتی به خودرو شود .

دقت نمایید که تمامی هزینه های امداد خودرو بر عهده مشتری بوده و در صورتی که خودرو دارای گارانتی باشد میتوانید از امداد خودرو فاکتور دریافت کرده و به نمایندگی مجاز مراجعه و هزینه های مربوط به امداد خودرو را دریافت نمایید .

images 1675414819 - امداد خودرو چیست و چه مواردی را شامل میشود ؟ -

نکات مهمی که باید پز از خرابی خودرو رعایت نمایید

راندن خودروی معیوب، ممکن است حادثه آفرین باشد. به همین دلیل بهتر است بلافاصله بعد از تشخیص اینکه اشکالی در کار وجود دارد با متخصصان تماس بگیرید و نکات لازم را رعایت کنید.

  •  هیچ وجه درب رادیاتور خودرو را پس از خاموش شدن و داغ بودن رادیاتور باز نکنید زیرا فشار هوا و داغ بودن آب رادیاتور موجب فوران آب شده می میتواند باعث ایجاد سوختگی شود ..
  • در صورتی که هنگام حرکت احساس کردید که پدال ترمز و یا ترمز دستی دچار مشکل شده است به هیچ وجه اقدام به حرکت نکنید و با امداد خودرو جهت رفع مشکل تماس بگیرید .
  • همیشه لوازم جانبی متناسب با فصل را همراه داشته باشید. برای مثال به همراه داشتن زنجیرچرخ در فصل زمستان لازم است و اغلب استفاده به موقع از آن در محورهایی با بارش سنگین، احتمال نیاز به امداد خودرو را کاهش می‌دهد.
  • حتماً قبل از شروع به مسافرت یا مسیرهای طولانی ، سطح آب و روغن خودرو را چک کنید. خنک کردن موتور و عملکرد صحیح آن به این مورد بستگی دارد.
  • همیشه لاستیک زاپاس به همراه داشته باشید. البته این مورد به کمک امداد خودرو حل می‌شود، اما به همراه داشتن لاستیک زاپاس، یکی از اصول اولیه به ویژه در طی مسافت‌های طولانی است.

نحوه امدادرسانی چگونه است؟

زمانی که امدادجو با مرکز امداد خودرو در نطنز تماس بگیرد، امدادگران به محل اعزام می‌شوند. توجه داشته باشید که آن‌ها وظیفه دارند با پرس و جو از شما مشکل را دریافته و برای پیدا کردن آن خودرو را بررسی کنند. سپس تشخیص می‌دهند که آیا امکان رفع عیب در محل وجود دارد یا خیر. پس از آن درصورت نیاز به انتقال خودرو به تعمیرگاه، آن را بکسل خواهند کرد.

images 1675414909 - امداد خودرو چیست و چه مواردی را شامل میشود ؟ -

چگونه با امداد خودرو در نطنز تماس بگیریم؟

برای این کار کافی است در هر ساعتی از شبانه روز با یکی از شماره‌های اعلام شده تماس بگیرید و پس از اعلام ادرس منتظر باشید تا یکی از متخصصان به محل شما مراجعه کند. توصیه می‌کنیم برای مواقعی که ممکن است در راه بمانید، پاور بانکی برای شارژ تلفن همراه خود داشته باشید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید درخواست امداد دهید.

امکان تعمیر چه خودروهایی به کمک امداد خودرو در نطنز وجود دارد؟

تمام انواع خودرو امکان بهره‌مندی از خدمات امداد خودرو را دارند. درواقع یکی از امکانات مجموعه ما خدمت‌رسانی به خودروهای لوکس و همچنین سنگین است؛ بنابراین محدودیتی از این نظر وجود ندارد. کافی است در زمان تماس مدل خودروی خود و مشکلی که با آم مواجه شده‌اید را به اپراتور بگویید.

اهداف ما در مجموعه چیست؟

بدون شک هدف اصلی جلب رضایت مشتری است، که ما تلاش کرده‌ایم آن را برای کسانی که به امداد خودرو در نطنز نیاز دارند، ارائه دهیم. این هدف بزرگ با فعالیت‌های مختلف ما ممکن شده است.

  • سیستم نظارتی مجموعه بر کار متخصصان و امدادگران اشراف دارد، تا مراحل کار به خوبی و مطابق تعریف دستور کار مجموعه انجام شود.
  • خدمات خودروهای لوکس و گران قیمت در نظر گرفته شده است.
  • حمل خودروها از محل به تعمیرگاه، به صورت کاملاً امن صورت می‌گیرد.
  • درصورت نیاز به تعویض قطعه، از برندهای باکیفیت استفاده می‌شود.
  • زمان حضور در محل بسیار پایین است.

شماره تماس امداد خودرو در نطنز

امدادجویان عزیز می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز در تمام روزهای هفته با شماره تماس‌های اعلامی مجموعه تماس بگیرند. ما در تمام ساعات پاسخگوی شما هستیم. اپراتورهای ما با نهایت سرعت تماس‌ها را پاسخ گفته ودر حین دریافت اطلاعات نیروی امداد را به محل اعزام می‌کنند. در نهایت مجموعه خوشحال می‌شود که نظرات شما را در خصوص رفتار امدادگر و کادر پاسخگویی دریافت کرده و برای بهبود آن تلاش کند.

تماس با امدادخودرو در نطنز : ۰۹۱۳۳۶۴۶۵۵۱

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.