جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اپلای تحصیلی کانادا و دانشگاه کارلتون را چگونه انجام دهیم؟
    15 بهمن 1401 - 13:28
    شناسه : 233198
    0

    اپلای تحصیلی کانادا سالانه در سراسر جهان برای دانشگاه های متخلف کانادا انجام می شود. دانشگاه کارلتون نیز یکی از این دانشگاه ها می باشد که دانشجویان برای ان اپلای می کنند. برای آشنایی با این موارد این مقاله را از دست ندهید!

    پ
    پ

    اپلای تحصیلی کانادا سالانه در سراسر جهان برای دانشگاه های متخلف کانادا انجام می شود. دانشگاه کارلتون نیز یکی از این دانشگاه ها می باشد که دانشجویان برای ان اپلای می کنند. برای آشنایی با این موارد این مقاله را از دست ندهید!

    images 1675254207 - اپلای تحصیلی کانادا و دانشگاه کارلتون را چگونه انجام دهیم؟ -

    اپلای تحصیلی کانادا

    بسته به اینکه در کدام استان کانادا هستید، مراحل پذیرش یا درخواست ممکن است متفاوت باشد. با این حال، چیزی که ثابت می ماند این است که شما باید از مهلت های تعیین شده توسط دانشگاه ها پیروی کنید. بهترین توصیه این است که نسبت به ضرب الاجل ها کوشا باشید و از قبل برنامه ریزی کنید. این مقاله به صورت استان به استان ارائه می شود تا نحوه درخواست برای دانشگاه های کانادایی مورد نظر شما را توضیح دهد. اما صرف نظر از استانی که دانشگاه در آن قرار دارد، همیشه می توانید برای هر سوال خاصی که ممکن است داشته باشید با دفتر پذیرش تماس بگیرید.

    با این حال، قبل از درخواست برای دانشگاه، باید تحقیقات عمیقی در مورد برنامه ها و دوره هایی که علاقه مند به تحصیل هستید انجام دهید. همچنین باید از شرایط پیش نیاز تعیین شده توسط دانشگاه ها آگاه باشید.

    خارج از انتاریو

    برای درخواست در دانشگاه های خارج از انتاریو، باید از طریق خود دفتر پذیرش دانشگاه اقدام کنید. هر دانشگاه برای ارسال درخواست شما به هزینه ای نیاز دارد که شامل کارنامه دبیرستان شما با تمام نمرات شما می شود. وب‌سایت‌های دانشگاه اغلب دارای یک صفحه درخواست با فرم‌هایی برای پر کردن، همراه با کارنامه شما هستند. برخی از دانشگاه‌ها از شما می‌خواهند اطلاعات بیشتری را در مورد فعالیت‌های فوق برنامه و مشارکت اجتماعی خود پر کنید، مانند دانشگاه کوئینز در کینگستون، انتاریو. درخواست‌ها را می‌توان به‌صورت آنلاین با استفاده از کارت اعتباری یا از طریق پست ارسال کرد، اگر چک یا حواله‌ای را برای حساب هزینه‌های پردازش لحاظ کنید. در بیشتر موارد، این هزینه ها غیر قابل استرداد هستند.

    به طور خلاصه، همه دانشگاه‌های کانادا در خارج از انتاریو از شما می‌خواهند که مستقیماً از طریق مدرسه‌شان درخواست بدهید، معمولاً با استفاده از اینترنت. لیستی از پیوندها به اطلاعات پذیرش و صفحات درخواست را می توانید در زیر مشاهده کنید.

    دانشگاه کارلتون

    دانشگاه کارلتون که در سال 1942 تأسیس شد، در 62 هکتار فضای سبز زیبا، درست در جنوب مرکز شهر اتاوا – پایتخت کانادا، گسترده شده است. دانشجویان دانشگاه کارلتون یادگیری همه جانبه را از طریق تجربه کاری مرتبط با مدرک، دنیای واقعی، تحقیقات عملی و مشارکت جامعه تجربه می کنند. در کنار تدریس تئوری در کلاس درس، دانش‌آموزان در کارلتون به تجربه آموزشی با ارزش بالایی دست می‌یابند. دانش‌آموزان همچنین از کلاس‌های کوچک، یک شبکه پشتیبانی عالی، و امکانات پیشرفته، از جمله آزمایشگاه‌های صنعتی، تحقیقاتی و امکانات ورزشی گسترده بهره می‌برند.

    کارلتون در بین پنج دانشگاه برتر کانادا (رتبه‌بندی دانشگاه مکلین در سال 2021) و همچنین در بین 10 دانشگاه برتر برای اشتغال فارغ‌التحصیلان قرار گرفت. موضوعات خاصی مانند علوم کامپیوتر، مهندسی و ریاضیات 10 رتبه برتر (رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS) را دریافت کرده اند. از بیش از 31000 دانشجو در کارلتون، حدود 14 درصد دانشجویان بین المللی هستند که از بیش از 150 کشور مختلف می آیند. کارلتون تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل را ارائه می دهد و به ارتباطات بین المللی خود افتخار می کند.

    images 1675254210 - اپلای تحصیلی کانادا و دانشگاه کارلتون را چگونه انجام دهیم؟ -

    پردیس با محیطی زیبا از جمله رودخانه ریدو، کانال تاریخی ریدو و محله های مسکونی هم مرز است. از دیگر نکات برجسته می توان به نزدیکی دانشگاه به ساختمان های پارلمان کانادا، بازار بایوارد و پارک زیبای گاتینو اشاره کرد. اتاوا همچنین خانه بیش از 1900 شرکت در صنعت فناوری است که بسیاری از مراکز تحقیقاتی بالینی، پزشکی و علوم زیستی کانادا را می‌توان در آنجا یافت.

    اپلای ،اخذ مجوز تحصیل

    پس از دریافت نامه پذیرش از یک دانشگاه کانادا، اگر قصد دارید شش ماه یا بیشتر در کانادا تحصیل کنید، باید برای مجوز تحصیل اقدام کنید. قبل از آمدن به کانادا باید برای مجوز اقدام کنید. می توانید به صورت آنلاین درخواست دهید یا درخواست کاغذی را به دفتر ویزای کانادا که مسئول کشور شما است ارسال کنید. جزئیات مربوط به مجوزهای تحصیل برای دانشجویان بین المللی را می توانید در وب سایت اداره شهروندی و مهاجرت کانادا بیابید.

    برای دریافت مجوز تحصیل، باید ثابت کنید که پول کافی برای پرداخت هزینه های تحصیل، هزینه های زندگی خود و اعضای خانواده که با شما به کانادا می آیند، و حمل و نقل برگشتی برای شما و اعضای خانواده که می آیند را دارید. در برخی موارد، شما همچنین نیاز به گذراندن یک معاینه پزشکی دارید که سلامت شما را ثابت کند. برای تحصیل در کانادا، باید قانونمند باشید، سابقه کیفری نداشته باشید و خطری برای امنیت کانادا نباشید. ممکن است مجبور شوید گواهی پلیس ارائه دهید.

    کار کردن در کانادا

    از سال 2014، دانشجویان بین المللی تمام وقت تازه وارد با مجوزهای تحصیلی معتبر مجاز به کار در کانادا بدون مجوز کار هستند. آنها می توانند ساعت های نامحدودی را در محوطه دانشگاه کار کنند و اگر برنامه آنها حداقل شش ماه طول بکشد، می توانند تا 20 ساعت در هفته در حالی که مدرسه در حال پیشرفت است در خارج از دانشگاه و در طول تعطیلات تحصیلی تمام وقت کار کنند.

    دانشجویان بین المللی در کانادا نیز مجاز به کار به عنوان بخشی از یک برنامه همکاری یا کارآموزی هستند تا زمانی که کار بخشی از برنامه آموزشی آنها باشد. دانش آموزان در این برنامه ها علاوه بر مجوز تحصیلی، به مجوز کار نیز نیاز دارند.

    images 1675254080 - اپلای تحصیلی کانادا و دانشگاه کارلتون را چگونه انجام دهیم؟ -برای دریافت اطلاعات مشابه در این موارد و همین طور تحصیل در آمریکا به وب سایت sirapply.com مراجعه کنید و از مشاوره آقای اپلای بهره مند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.