×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 233213 1 scaled - معرفی کدهای تقلب در بازی هی دی که هر کسی نمی داند -

ترفند های تقلب در بازی هی دی

بازی هی دی، شما را مسئول بازسازی مزرعه ‌ای خواهد کرد که از روز های اوج خود بسیار فاصله گرفت. در این مزرعه، شما می ‌توانید محصولات زراعی بکارید و برداشت کنید، به پرورش دام مشغول شوید، همچنی زمین کشاورزی را پاکسازی کنید و با تولید کالا و فروش آن ‌ها، کسب و کار های محلی راه بیاندازید. همانند سایر بازی ها، بازی Hay Day نیز دارای یک مکانیزم خرید درون برنامه ای می باشد که شما خواهید توانست از آن برای تهیه یک واحد پول درون بازی استفاده نمایید؛ یعنی خرید فارم پس هی دی را انجام دهید تا بتوانید خود را از شرایط بد نجات دهید. در این راهنما، ترفند هایی برای شما ارائه داده ایم تا بتوانید حتی بدون استفاده از فارم پس هی دی، مزرعه ای خوب و ایده آل را اداره نمایید.

تعداد دانه های زراعی در بازی بسیار مهم است.

در زمین ها کشاورزی، هر دانه کاشته شده به هنگام برداشت دو محصول می دهد؛ یعنی یک واحد کاشته شده در زمین شما، همراه دو واحد محصول برای شما در سیلو می باشد. دانه ‌های مد نظرتان را بکارید و مطمئن شوید که مقداری از آن ‌ها را جهت تولید محصولاتی که در آینده نیازمند آن‌ ها می شوید، در انبار ذخیره کنید. در صورتی که تمام دانه هایی را که برداشت کردید را مصرف کرده باشید، شما مجبور به خرید فارم پس هی دی می شوید تا بتوانید با آن ها محصولاتی برای کاشت دوباره خریداری کنید.

سعی کنید محصولاتی که دیر رشد خواهند کرد را در ساعات کاری یا شب بکارید.

تعدادی از محصولات، بعد از کاشت آنان تنها پس از چند دقیقه قابل برداشت می باشند. به عنوان مثال در بازی هی دی ذرت، گندم و هویج همگی در کمتر از ۱۰ دقیقه به ثمر خواهند رسید. هر چند تعدادی محصول وجود دارند مانند کدو تنبل و نیل که رشد شان ساعت‌ ها طول می‌ کشد. دقت کنید که قبل از خروج بازی هی دی برای انجام امورات تان، این دسته از محصولات را بکارید؛ بدین صورت هنگامی که دوباره به بازی باز می گردید، محصولات که کاشته اید کاملا آماده برداشت خواهند بود.

word image 233213 2 scaled - معرفی کدهای تقلب در بازی هی دی که هر کسی نمی داند -

به بازدیدکنندگان از مزرعه ‌تان توجه نکنید.

در این بازی، اشخاصی وجود دارند که قصد بازدید از مزرعه شما جهت خرید محصولاتتان را دارند. اما اکثر بازدیدکنندگان، نمی خواهند برای بازدید پول زیادی به شما دهند؛ سپس از نه گفتن به آن ‌ها نترسید و نگذارید وارد مزرعه تا شوند. آن‌ ها از این عمل شما، ناراحت نخواهند شد و پس از مدتی باز به مزرعه شما جهت خرید مراجعه خواهند کرد.

از دادن جواب منفی به سفارشات ترس نداشته باشید و با خیال راحت این کار را انجام دهید.

تابلوی اعلانات شما که بر روی در مزرعه شما قرار خواهد گرفت، با سفارش ‌های ارسالی مختلف از کسب کار هایی مانند مغازه ‌ها، سالن ‌ها، مدارس، کلیسا ‌ها و … پر خواهد شد تا شما بتوانید محصولاتتان را به فروش برسانید. معمولاً این اماکن، مبلغ منصفانه‌ ای برای محصولات تان می پردازند؛ اما گاهی اوقات محصولات شما آنقدر نیست که بتوانید جوابگو تمامی سفارشات باشید. در چنین مواردی از رها کردن آن سفارش هراسی نداشته باشید و یا اگر قصد ندارید آنان را لغو نمایید، می توانید با خرید فارم پس هی دی دام های زیادی خریداری کنید تا کار های شما زودتر انجام شوند.

word image 233213 3 scaled - معرفی کدهای تقلب در بازی هی دی که هر کسی نمی داند -

بین پول و تجربه خود تعادل ایجاد نمایید.

با دریافت سفارشاتی که بر روی تابلو اعلانات وجود دارند، شما در پایین کادر متوجه پدیداری دو نماد مختلف یعنی سکه ‌ها و ستاره ‌های تان می شوید. سکه‌ ها یا همان فارم پس ها، پول دریافتی شما از هر سفارش می باشند و ستاره ‌ها به تجربه بدست آمده شما پس از تکمیل آن سفارشات اشاره خواهند کرد.

بازی را برای اینکه روزنامه های جدیدی دریافت کنید، از اول بارگذاری نمایید.

روزنامه‌ شما در بازی هی دی، اقلام فروخته شده توسط سایر بازیکنان را نشان خواهد داد. از این رو شما می توانید بازی را پس از حذف و نصب دوباره، روزنامه جدید باز نمایید و از آن استفاده کنید.

نتیجه گیری

شما با کمک این ترفند های می توانید مزرعه ای ایده آل داشته باشید. توصیه ما به شما این می باشد که از استفاده از کد های تقلب خودداری نمایید و خرید فارم پس هی دی را انجام دهید تا به شما در بازی کمک کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.