×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

اولین اقدام هنگام وقوع تصادف خودرو :

اولین قدم حفظ ارامش و تسلط به خود میباشد. در عین ارامش و رعایت موارد ایمنی به بررسی اولیه خسارت وارده بپردازید و از بحث و نزاع دوری کنید. با پلیس تماس بگیرید و منتظر افسر بمانید. از صحنه تصادف عکس بگیرید و خودرو خود را در صورت امکان از ترافیک جدا کنید.

توجه داشته باشید در صورت توافق بین طرفین تصادف میتوانید با رد و بدل کردن مدارک به بیمه مراجعه کنید و برای تصادفات زیر ۲۰ میلیون خسارت نیازی به کروکی افسر نمیباشد.

در هنگام تصادفات رانندگی معمولا بیشترین قسمتی که آسیب می بیند، بخش صندوق خودرو است. در بسیاری از تصادفات، خودرو به خودروی مقابل خود برخورد می کند و همین باعث می شود که نیاز به تعویض درب صندوق، بیشتر از سایر قطعات بدنه باشد. این موضوع در خودروهای مختلف صدق می کند و مثلا درب صندوق رانا بیشترین فروش را در مقایسه با دیگر قطعات بدنه این خودرو دارد. در مورد دنا هم همینطور میباشد قطعه درب صندوق دنا قطعه پر مصرفی میباشد.

بعد از تصادف و آسیب دیدن بدنه خودرو، اولین راه حلی که به ذهن خیلی ها می رسد، مراجعه به صافکاری برای تعمیر بدنه خودرو است. در بسیاری از مواقع در صورت ماهر بودن صافکار، می توان با صافکاری و نقاشی عیب های بدنه خودرو را رفع کرد اما در برخی از مواقع این امکان وجود ندارد و باید به کلی قطعه تخریب شده، تعویض گردد. در این شرایط دو گزینه در مقابل خریدار قرار می گیرد؛ مثلا در ارتباط با رانا خرید درب جلو رانا یا خرید درب عقب رنگ شده رانا.

پارس قطعه اولین و تنها برند رنگی فروش بدنه خودرو در کشور:

بعد از مدت های روش های سنتی تعمیر و رنگ خودرو و معطلی زیاد و کیفیت پایین رنگ های گاراژی ، پارس قطعه اولین و تنها برند رنگی فروش کشور ، ابداع کننده فروش قطعات بدنه رنگ کوره ای و رنگ فابریک با کد رنگ و ضمانت های لازم ، افتخار بیش از ۱۵ سال ارائه خدمات رنگی از سال ۸۶ را به سراسر ایران دارد.

مجموعه پارس قطعه اولین و تنها تولید کننده قطعات بدنه رنگ کوره ای در کشور مبتکر فروش آنلاین قطعات از سال ۹۵ میباشد. مشتریان و مردم عزیز میتوانند بدون معطلی در تعمیرگاه ها و فقط با ذکر کد رنگ و قطعات مورد نیاز قطعه خود را تهیه نمایند و از سرعت و کیفیت بالای قطعات بهره مند شوند.

قطعه فابریک چه قطعه است؟

تعریف قطعه فابریک به طور ساده خیلی به قطعه ای گفته میشه که از اتاق یدک صفر و کاملا نو کمپانی باز میشه. تنها قطعه نویی که دارای ضمانت کارشناسی هستن و گرون ترین نوع قطعه یدک بدنه رنگی میباشد قطعات فابریک به دلیل داشتن ضمانت کارشناسی خیلی طرفدار دارند  اما فقط مناسب ماشین های مدل سال و یک سال قبل میباشد. همچنین از لحاظ هزینه از لحاظ افت قیمت نیز فقط مناسب خودروهای مدل بالا میباشند.

 images 1675519024 - پارس قطعه | تولید کننده قطعات بدنه رنگ کوره ای و رنگ فابریک -

مزایای خرید از پارس قطعه برای مشتریان:

  • تهیه آسان‌تر کالا بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • دریافت قطعه کوره ای واقعی حرارت دیده در کوره رنگ استاندارد خودرو
  • خرید کالاها با قیمت مناسب به دلیل حذف واسطه ها
  • دسترسی به کالاهای متنوع
  • امکان مقایسه قیمت یک محصول واحد در بین چندین فروشنده
  • دسترسی به اطلاعات کامل در مورد برندها و محصولات
  • تضمین کیفیت کالاها
  • عدم خواب خودرو در گاراژها و تعمیرگاه ها
  • صرفه جویی در وقت و هزینه

پارس قطعه به تمامی استان های کشور از آذربایجان تا سیستان ، از خراسان تا اهواز  ارسال انواع قطعه رنگی از جمله : کاپوت، گلگیر، درب های اطراف، درب صندوق، گلگیرعقب ، سپر ، چراغ، شاسی، کلاف، سر شاسی، نصف اتاق، اسکلت و اتاق کامل در انواع فابریک و کوره ای را داشته و با استفاده از روش های زمینی و هوایی این امر انجام شد.ه است.

 فروش عمده و اعطای نمایندگی :

مجموعه پارس قطعه اماده عقد قرارداد و اعطای نمایندگی بدنه رنگی فروشی به سراسر کشور میباشد. قطعاتی مانند گلگیر جلو کوییک و یا درب صندوق تیبا ۱ به صورت عمده در کد رنگ های مصرفی قابل ارسال میباشد.

همچنین قطعاتی مانند سپر جلو و عقب و چراغجات به صورت عمده در برند های مختلف قابل ارسال میباشد.

 images 1675519341 - پارس قطعه | تولید کننده قطعات بدنه رنگ کوره ای و رنگ فابریک -

تفاوت رنگ کوره ای با رنگ هوا خشک (قطعه رنگی خشک شده در محیط باز) :

  • عدم وجود آشغال رنگ در قطعه به سبب محیط ایزوله
  • عدم وجود عیوب رنگ مانند سوزنی و شُرّه رنگ
  • خواب و چین یک دست رنگ همانند قطعه فابریک
  • رنگ شفاف و باکیفیت
  • عدم استفاده از بتونه در قطعات
  • استفاده از رنگ های با کیفیت بالا جهت تحمل دما
  • دارای ۱۸ ماه ضمانت پوسته شدن و ترک خوردگی رنگ

رنگ کوره ای انواع قطعات بدنه خودرو کوره رنگ پارس قطعه کاملا متفاوت با اتاق های رنگ معمولی بوده و به طور کاملا حرفه ای و صنعتی پروسه رنگ و پخت قطعات انجام می شود. یکی از مهم ترین مزایا قطعه کوره ای عدم وجود بتونه در قطعه می باشد که احتمال فابریک محسوب شدن قطعه را نیز افزایش میدهد.مجموعه پارس قطعه تولید کننده قطعات بدنه رنگی دارای کوره صنعتی استاندارد که مشخصات آن با کوره های شرکت های ایران خودرو و سایپا مطابقت دارد و تمامی قطعات بدنه رنگ کوره ای پارس قطعه در این کوره رنگ آمیزی می شود.

چرا پارس قطعه ؟

مجموعه پارس قطعه به عنوان قدیمی ترین و اولین مجموعه بدنه رنگی خودرو در کشور ، مطمئن ترین و به صرفه ترین پیشنهادات را به شما برا تعمیر خودرو خود ارائه میکند. مهم ترین اصل در پارس قطعه ارائه مشاوره در ارتباط به خسارت وارده به شما میباشد. پارس قطعه با داشتن بیش از ۱۵ شعبه و دفتر فروش در سراسر کشور صرفا مجازی نمیباشد و قطعات بدنه خودرو را به صورت رنگی و در انواع فابریک ، کوره ای دو پوششه و همچنین در حوزه اتاق و اسکلت فابریک خودرو به صورت قانونی فعالیت دارد.

 images 1675519427 - پارس قطعه | تولید کننده قطعات بدنه رنگ کوره ای و رنگ فابریک -

نحوه سفارش از پارس قطعه :

  • حضوری: با مراجعه به دفاتر پارس قطعه میتوانید با دارا بودن نمونه رنگ مانند درب باک و یا کد رنگ قطعه مورد نظر خود را سفارش و تحویل بگیرید.
  • آنلاین: با شماره های پارس قطعه که در سایت پارس قطعه قرار دارد میتوانید با ذکر قطعه و سمت و کد رنگ و ارائه آدرس و مشخصات قطعه خود را در هر استان و شهری تحویل بگیرید.

چگونه به پارس قطعه اعتماد کنید؟

پارس قطعه دارای مجوزات به روز فعالیت اینترنتی که شامل نماد اعتماد  از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا و نماد ساماندهی کسب و کار از وزارت ارشاد میباشد. همچنین دارای بیش از ۱۴  شعبه در سراسر کشور میباشد و صرفا مجازی نمیباشد. خرید خود را با خیال آسوده انجام دهید.

خدمات تعویض اتاق پارس قطعه:

پارس قطعه به عنوان مرکز معتبر تهیه اتاق درجه ۱ و قانونی فابریک خودروهای ایرانی ، با راه اندازی مرکز تعویض اتاق خودرو قانونی در مشهد ، در یک سال گذشته بالغ بر۴۵  خودرو تصادفی از اقصی نقاط کشور پذیرا بوده و فرایند تعویض اتاق این خودرو ها انجام شد.

در پارس قطعه بعد از مشاوره و توضیحات کامل به مشتریان در صورت نیاز ، فرایند تعویض اتاق از صفر تا صد به صورت کاملا قانونی در مرکز تعویض اتاق پارس قطعه، در کمترین زمان و کمترین هزینه ، قابل اجرا می باشد.

بعد از تعویض کامل اتاق، خودرو طی سه مرحله تست می شود. تست های سرعت و قدرت موتور در سرعت های مختلف ، تست سیستم ترمز ، تست لرزش و غیره.

تست نهایی نیز با حضور مشتری یا نماینده مشتری انجام می شود.

لازم به ذکر است کلیه قطعات یدکی تهیه شده خودروهای ارسالی از طرف مشتریان از بهترین نوع می باشد و مجموعه پارس قطعه به هیچ عنوان از قطعات بی کیفیت در هیچ خودرویی استفاده نمی کند.

همچنین بسیاری از قطعات با مشورت شخص مشتری تصمیم به تعویض یا تعمیر گرفته می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.