چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف محموله قاچاق لوازم یدکی خودرو به ارزش 500 میلیون ریال در لاهیجان
    26 آبان 1395 - 10:08
    شناسه : 23382
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف محموله قاچاق لوازم یدکی خودرو به ارزش 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ پاسدار محمود قاسمی در گفت و گو با «بامردم» با اعلام این خبر، افزود: در راستای اجرای سیاست های کلی نظام در خصوص اقتصاد مقاومتی و به منظور اقدامی عملی […]

    پ
    پ

    سرهنگ محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان (4)

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف محموله قاچاق لوازم یدکی خودرو به ارزش 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ پاسدار محمود قاسمی در گفت و گو با «بامردم» با اعلام این خبر، افزود: در راستای اجرای سیاست های کلی نظام در خصوص اقتصاد مقاومتی و به منظور اقدامی عملی در جهت حمایت از تولید کنندگان داخلی طرح مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

    وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان به صورت ویژه اقدام به گشت زنی و پایش کلیه قسمت های شهرستان به صورت شبانه روزی نموده که در این بین به یک دستگاه خودروی وانت مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

    سرهنگ قاسمی ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که خودروی مذکور حامل قطعات یدکی خودرو خارجی و قاچاق به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال بوده که در نتیجه خودرو به همرته راننده 33 ساله جهت سیر مراحل قانونی به مقر دلالت گردیدند.

    فرمانده انتظامی لاهیجان در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده، اظهار کرد: اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی وظیفه همه بوده و آحاد مردم نیز در این امر بایستی پلیس و سایر خدمت گزاران نظام را یاری کنند.


    منبع: بامردم/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.