پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قاتل مرد گلفروش سیاهکلی در پای چوبه دار/ پایانی بر یک هوس بازی
    26 آبان 1395 - 10:33
    شناسه : 23384
    0

    مردی که با همراهی همسر یک گلفروش دست به جنایت زده بود در زندان لاکان رشت پای چوبه دار رفت. به گزارش «بامردم»،  ۲۳ اسفند سال ۹۱ این جنایت به پلیس و بازپرس جنایی شهرستان سیاهکل اعلام شد. بررسی ها نشان داد، مقتول مرد ۳۰ ساله و نگهبان گل فروشی بوده که بعد از خروج […]

    پ
    پ

    مردی که با همراهی همسر یک گلفروش دست به جنایت زده بود در زندان لاکان رشت پای چوبه دار رفت.

    به گزارش «بامردم»،  ۲۳ اسفند سال ۹۱ این جنایت به پلیس و بازپرس جنایی شهرستان سیاهکل اعلام شد. بررسی ها نشان داد، مقتول مرد ۳۰ ساله و نگهبان گل فروشی بوده که بعد از خروج از خانه به قتل رسیده بود.

    ماموران به همسر مقتول مشکوک شده و با بررسی ارتباطات او متوجه شدند زن جوان با مردی متاهل ارتباط پنهانی دارد. این مرد دستگیر شد و در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و اظهار داشت: برای اینکه بتوانم با زن جوان ازدواج کنم باید شوهر او را از سر راه بر می داشتم. روز جنایت زن مقتول با من تماس گرفت و خروج همسرش را از خانه اطلاع داد. من هم در مسیر مرد جوان قرار گرفته و از او خواستم که همسرش را طلاق دهد تا من با او ازدواج کنم . او قبول نکرد به همین خاطر مجبور به قتلش شدم.

    همسر مقتول هم گفت: شوهرم به من خرجی نمی داد و به نیازهایم نیز توجه ای نداشت به همن خاطر با قاتل دوست شدم. قرار بود بعد از قتل شوهرم من به عنوان همسر دوم با این مرد ازدواج کنم.

    پس از محاکمه متهمان در دادگاه کیفری استان گیلان قاتل به قصاص و ۱۰۰ ضربه شلاق و همسر مقتول هم به ۱۵ سال زندان و تحمل ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم شدند که حکم در دیوان عالی کشور تائید شد.

    پس از صدور حکم قصاص برای قاتلان و تائید در دیوان عالی کشور برای کسب رضایت اولیای دم تلاش زیادی در شورای حل اختلاف شد اما اولیای دم حاضر به گذشت نشده و خواستار قصاص بودند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.