×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

521bb291a5194c4cb8e7ec168f5f8e47 - با بیت آهنگ بیشتر آشنا شویم -

بیت آهنگ چیست؟

اگر بخواهیم به تعریف کامل و جامعی از بیت برسیم، لازم است توضیحاتی را درباره ی بیت، هم در لغت و هم در موسیقی ارائه کنیم. بیت در لغت معادل ضربان می باشد. و اهالی موسیقی می دانند که ضرب و ضربان چه نقش تعیین کننده ای از ابتدا تا انتهای موسیقی دارد، البته که موسیقی بی انتها می باشد. حال اگر بخواهیم این اصطلاح را در عالم موسیقی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم، باز هم به همان ضرب و ضربان خواهیم رسید.

تعریف بیت آنچنان جذاب است که شاید برای خیلی ها این سوال به وجود آمده باشد که بیت چگونه ساخته می شود و چه مراحلی برای ساخت بیت مورد نیاز است.

اول از همه بگوییم که برای شعرهای سعدی، شاعر شیرین سخن، اصطلاحی وجود دارد به نام «سهل و ممتنع» و حالا این سهل و ممتنع چیست؟ سهل و ممتنع یعنی اینکه وقتی چیزی را می خوانیم یا می بینیم یا می شنویم به نظرمان خیلی سهل و آسان می آید اما همین که وارد آن می شویم می بینیم که نه! بسی سخت و دشوار است. ساختن بیت هم از موارد سهل و ممتنع است. برای همین لازم است تا افرادی که بیت ها را می سازند، در زمینه ی موسیقی کاملا متخصص و آگاه باشند. با زیر و بم ها، هارمونی ها ، نحوه ی اجرا، سازها، تلفیق نت ها و بسیاری از چیزهای دیگری آشنایی عمیقی داشته باشند.

مزایا و کاربرد بیت ها

امروزه خواننده های بسیاری هستند که به دنبال بیت موزیک چه رایگان و چه پولی هستند. با توجه به دستمزد بالای تنظیم کننده ها قطعا داشتن بیت با کیفیت از مهم ترین نکات ارزنده برای یک هنرمند می باشد. آرپی بیت بهترین مرجع دانلود بیت آهنگ در ایران می باشد. بیت های با کیفیت و تنوع در آن ها باعث دو چندان شدن این دسته از بیت های آرپی بیت شده است. برای کسانی که شروع مسیر خوانندگی هستند قطعا داشتن بیت های آرپی بیت نیاز اولیه آنها خواهد بود.

به راحتی خواننده بشین!

در جامعه امروز مردم به دنبال موزیک های خوب و متفاوت و با کیفیت هستند و با رعایت این فاکتور ها به راحتی میتوان برای خود در دل مردم جای باز کرد و به راحتی خواننده شد و آهسته آهسته نقش پر رنگ تری در بازار موسیقی ایفا کرد. اما این روزها با توجه به قیمت بالای تولید موزیک های خوب در بخش تنظیم و میکس و مستر و … و از طرفی مشکلات تورمی در کشورمان، افراد علاقمند و با استعداد از این حرفه محروم می مانند و در نهایت از علاقه خود سرد میشوند.

تیم آرپی بیت در راستای حمایت از جوانان با استعداد اقدام به طراحی و تولید بیت ها برای رفع این مشکل کرده است.

فقط کافیست پس از تهیه بیت مورد نظر ملودی و ترانه خودتان را روی بیت سوار کنید! سپس به استدیو موسیقی رفته و وکال خود را نهایی ضبط کنید و میکس کنید! به همین راحتی خواننده می شوید!

پکیج ۴ عدد از بهترین بیت های پاپ را می توانید از آرپی بیت دریافت کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.