سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • محصولات لوله مانیسمان,شیرمخلوط کسری,شیر فلکه
    17 بهمن 1401 - 13:01
    شناسه : 234129
    0

    لوله مانیسمان یا در واقع همان لوله بدون درز، شیر مخلوط کسری با کاربردهایش و انواع شیرفلکه و کاربردهای خاص آن را در این مقاله مورد بحث قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

    پ
    پ

    شیر مخلوط کسری

    لوله مانیسمان یا در واقع همان لوله بدون درز، شیر مخلوط کسری با کاربردهایش و انواع شیرفلکه و کاربردهای خاص آن را در این مقاله مورد بحث قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

    images 1674633243 - محصولات لوله مانیسمان,شیرمخلوط کسری,شیر فلکه -

    لوله مانیسمان

    لوله مانیسمان لوله بدون درز نیز گفته می شود که در حال حاضر در صنعت کاربرد و عملکرد بسیار زیادی دارد. لذا لوله مانیسمان به دلیل نوع ساختار و نداشتن درز در ساختار آنها یکی از بهترین گزینه ها و کارآمدترین موارد در صنایع حساس به حساب می آید.

    لازم به ذکر است که لوله مانیسمان در اواخر قرن ۱۹ و به واسطه یک مهندس آلمانی به نام مانیسمان اختراع گردید و همچنین نام اصلی این نوع لوله از لوله های فولادی و از مخترع آن گرفته شده است. یکی از دلایل مهم و حائز اهمیت که این لوله ها را از سایر لوله های تولید شده متمایز میکند نداشتن درز می باشد.

    لازم به ذکر است که لوله مانیسمان رده ۲۰ به دلیل تست خاص و همچنین نداشتن وجود جوش در طول لوله از تحمل فشار بسیار بیشتری برخوردار می باشد از لوله مانیسمان رده ۲۰ بیشتر در لوله کشی گاز توکار و همچنین لوله کشی موتورخانه استفاده می گردد. لازم است بدانید که در لوله فولادی سبک رده ۲۰ تا ۷۰ بار فشار معادل ۱۰۱۵ پوند تست می شود لذا لازم است بدانید لوله فولادی سبک و رده ۲۰ دارای ضریب اطمینان بالایی است

    images 1674633244 - محصولات لوله مانیسمان,شیرمخلوط کسری,شیر فلکه -

    شیر مخلوط کسری

    مجموعه کسری در سال 1381 یکی از وسیع ترین شهرک های صنعتی را احداث کرده است. این شرکت با این فعالیت گسترده خود قدم به حیطه تولید گذاشت. رویکرد این شرکت مشتری مداری بوده که بر تمام فعالیت های این مجموعه سایه گسترانیده است. این فعالیت ها موجب رضایت کامل مشتریان، ارتقا کیفیت محصولات تولید شده، نوآفرینی پی در پی و خدمات پس از فروش جزء با اهمیت ترین اصول و ارزش های سخت کوشی مجموعه کسری است.

    استانداردهای تعریف شده جهت تولید و کنترل چگونگی محصولات در مجموعه کسری در بالاترین حد ممکن مشخص شده است و همه محصولات پیش از خارج شدن از خط تولید، آزمایش های کنترل کیفیت بسیار سختی روی آن ها انجام می شود. برای خرید پلی تک ، پلیکا سمنان و اتصالات گالوانیزه می توانید به وب سایت بازار اتصالات مراجعه کنید.

    شیر مخلوط کسری یکی از اقسام شیرآلات بهداشتی است که به شکل شیر دستشویی، شیر روشویی، شیر ظرفشویی و شیر دوش قابل استفاده است. شیر مخلوط کسری یکی از بهترین برندهایی است که در بازار ایران وجود دارد، از بهترین شیرالات بهداشتی ساختمان هست که با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا توانسته شیرآلاتی شکیل و متناسب با سلیقه ی هر ایرانی را به بازار عرضه نماید. اگر قصد خرید دریچه بازدید پوش فیت را دارید ، می توانید از طریق وب سایت بازار اتصالات درخواست خود را ثبت نمایید و از قیمت زانو 90 درجه پوش فیت و زانو 45 درجه پوش فیت مطلع شوید.

    شیر فلکه

    شیر فلکه ابزاری است که در صنایع با توجه عملکرد و موقعیت قرارگیری آن ها استفاده می شوند. از مهمترین کاربرد شیر فلکه ها می توان به ایجاد یا قطع جریان سیالات درون لوله اشاره کرد. شیرفلکه مناسب معمولا سیالات درون لوله را با کمترین افت فشار و مقاومت از خود عبور می دهند. به بیان ساده تر می توان گفت که شیر فلکه ها برای جلوگیری از عبور سیالات استفاده می شوند. گاهی عملیات جلوگیری از عبور سیالات توسط شیرهای فلکه به صورت اتوماتیک در صنایع به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناگهانی انجام می شود.

    به طور کلی می‌توان گفت شیر فلکه ها ابزار هایی هستند که با توجه به نوع کارکرد و نحوه عمل شیر فلکه ها در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند از مهمترین وظایف شیر فلکه می توان به قطع یا ایجاد جریان سیال در درون لوله های اشاره کرد. لازم به ذکر است که یک شیر فلکه ایده آل شیر فلکه می باشد که سیال را با کمترین مقاومت و همچنین کمترین افت فشار از درون خود عبور می دهد . همچنین در بعضی مواقع برای تنظیم جریان سیال نیز شیر فلکه مورد بهره قرار گرفته می شود که این کار با تغییر مسیر حرکت و با کمی مقاومت انجام می شود و همچنین در بعضی از مواقع از بعضی از شیر فلکه های مخصوص که به طور اتوماتیک باز و بسته می شوند و همچنین از بروز برخی از اتفاق جلوگیری می کنند در صنعت به کار می روند.

    شیرهای فلکه ای در جنس های چدنی، استیل، برنجی و برنزی تولید و به بازار فروش عرضه می شوند، هر کدام از آن ها با در نظر گرفتن جنس و مواد در صنعت کاربرد دارند. بدنه و سایر اجزای شیر فلکه را با توجه به نوع سیالاتی که از آن عبور می کند می سازند. جنس اجزا و بدنه شیرهای فلکه معمولا از فولاد آلیاژی، کربنی، ضد زنگ و غیره است. شیر آلات وسایلی هستند که برای مهار و کنترل جریان سیالات استفاده می شوند. کاربرد آن ها در صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی، صنایع داروسازی و غذایی، نیروگاه ها و پالایشگاه ها و غیره بسیار بالاست.

    شیر فلکه ها معمولا به صورت خودکار یا دستی باز و بسته می شوند و انواع مختلفی دارند. آن ها را براساس جنس، فشار و دمای کار یا سیالات، اندازه و ابعاد، عملکردشان در صنعت دسته بندی می کنند. در صنعت بیشترین کاربرد مربوط به شیر فلکه کشویی فلزی و شیر فلکه کشویی زبانه لاستیکی نیز کاربرد وسیعی در صنعت آب و فاضلاب دارد. برای خرید نوار نیاشیمی ، پلیکا سمنان و اتصالات گالوانیزه می توانید به وب سایت بازار اتصالات مراجعه کنید.

    images 1674633245 - محصولات لوله مانیسمان,شیرمخلوط کسری,شیر فلکه -

    شیرفلکه ها انواع متفاوتی دارند که در کنار جنس های متفاوت، آنها را برای کارها و کاربردهای متفاوت اماده میکند. برای دیدن انواع آن به وب سایت bazaretesalat.com مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.