جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انواع بهترین دوربین مداربسته از نظر تکنولوژی ساخت و فناوری
    17 بهمن 1401 - 17:46
    شناسه : 234163
    0

    بررسی بهترین مدل های دوربین مداربسته از نظر تکنولوژی ساخت و فناوری بکارگیری شده

    پ
    پ

    دوربین مداربسته ahd ای اچ دی و خصوصیت های آن

    به گزارش وبسایت با مردم و به نقل از سایت فروشگاه توان نمایندگی داهوا در تهران، دوربین مداربسته در سال های اخیر به عنوان یکی از مهمترین ابزاری های حفاظتی به کار گرفته می شود و نکته ای که در مورد به کارگیری این ابزار نظارتی وجود دارد کیفیت آن است.

    images 1675679775 63e0d81f9d4b4 - انواع بهترین دوربین مداربسته از نظر تکنولوژی ساخت و فناوری -

    محصولات دوربین مداربسته در سال های اخیر دارای کیفیت آنالوگ بودند اما رفته رفته کیفیت HD در سیستم های دوربین مداربسته آنالوگ محور ظاهر شد. در دوربین مداربسته آنالوگ برای ارسال دیتا از کابل کواکسیال استفاده می شود و در اصل بستر کابل کشی شما آنالوگ است.

    تصاویر با کیفیت HD با دوربین مداربسته ای اچ دی ahd

    با هنگام ظهور دوربین مداربسته ahd این امکان برای سیستم های نظارت تصویری به وجود آمد تا شاهد تصاویر HD بر بستر آنالوگ یا همان کابل های کواکسیال باشیم.

    استفاده از کابل کواکسیال برای ارسال دیتا و راه اندازی دوربین مداربسته ای اچ دی AHD سبب شد تا تحول بزرگی در به کارگیری دوربین مداربسته در بین کاربران این حوزه ایجاد شود زیرا به راحتی و با کمترین تجهیزات می توانستند سیستم نظارتی خود را به روز کرده و شاهد تصاویری باکیفیتی HD بر بستر آنالوگ باشند.

    اولین دوربین ahd با رزولوشن تصویر 720P طراحی و روانه بازار شد که دارای اختلاف کیفیت تصویر فاحشی نسبت با سیستم های تی وی لاینی قدیمی بود.

    انواع دوربین ahd در بازار

    در ادامه دوربین ahd با کیفیت تصویر ۱/۳ ‌مگاپیکسل معرفی و عرضه شد، اما در ادامه با معرفی دوربین ای اچ دی AHD با کیفیت تصویر دو مگاپیکسل یا همان 1080P کاربران از کیفیت تصویر دریافتی که این سری از دوربین ها ارایه می داند بهت زده شدند زیرا دوربین مداربسته AHD با کیفیت دو مگاپیکسل دارای کیفیت تصویری بسیار بالایی بوده و در زمان حال هم دوربین مداربسته دو مگاپیکسل جز پر فروش ترین رزولوشن تصویر ها می باشد. برای خرید انواع مدل های مختلف دوربین ahd به سایت گروه فنی مهندسی توان https://tavancctv.com/ میتوانید مراجعه کنید.

    دوربین ahd سازگار با دستگاه دی وی ار ahd

    برای دریافت تصویر دوربین مداربسته AHD علاوه بر دوربین شما باید دستگاه DVR را نیز تعویض نمایید و نکته ای که در مورد دستگاه DVR با حالت AHD وجود دارد این است که این دوربین ها قابلیت پشتیبانی از دوربین های CVBS یا در اصطلاح دوربین آنالوگ قدیم را نیز دارا می باشند و شما می توانید به صورت ترکیبی دوربین مداربسته AHD را در کنار دوربین آنالوگ به کار بگیرید.

    دوربین های ahd ای اچ دی با رزولوشن و کیفیت های مختلف

    علاوه بر کیفیت دو مگاپیکسل که در سیستم های نظارت تصویری رایج است ، دوربین های AHD دارای رزولوشن تصویرهای ۳ مگاپیکسل و ۴ مگاپیکسل و ۵ مگاپیکسل نیز می باشند که در هنگام خرید دوربین مداربسته باید به این موضوع مهم دفت داشته باشید که دستگاه DVR شما بتواند از دوربین های رزولوشن بالا پشتیبانی نماید.

    دوربین های مداربسته داهوا با تکنولوژی جدید و انحصاری

    images 1675679938 63e0d8c2c04f3 - انواع بهترین دوربین مداربسته از نظر تکنولوژی ساخت و فناوری -

    در قسمت قبل به این موضوع مهم و کلیدی اشاره کردیم که با پیشرفت تکنولوژی کاربران شاهد تصاویری با کیفیت HD در قالب سیستم دوربین مداربسته آنالوگ بودند و یکی از شرکت های مهم نظارتی حفاظتی یعنی داهوا این تکنولوژی مهم و کاربردی را سیستم های خود به کار گرفت و تحت عنوان فناوری HDCVI این فناوری را رونمایی کرد.

    تکنولوژی HD-CVI داهوا پیشرو در عرصه دوربین مداربسته

    البته باید بگوییم که دوربین مداربسته داهوا با تکنولوژی HDCVI به عنوان پیشرو سیستم های HD آنالوگ بیس به شمار می آید و اولین بار تکنولوژی HD بر روی کابل کواکسیال توسط شرکت داهوا معرفی شده است.

    دوربین مداربسته داهوا با ویژگی HDCVI

    دوربین مداربسته داهوا با تکنولوژی HDCVI دارای زمینه های کاربردی و آپشن های بالایی می باشد و همین امر سبب شده تا دوربین داهوا با تکنولوژی HDCVI به عنوان یه دوربین مداربسته پر فروش به کار گرفته شود.

    پشتیبانی از صدا و تصویر 4K با دوربین مداربسته داهوا

    یکی از موارد کاربردی که در دوربین مداربسته داهوا وجود دارد قابلیت صدا می باشد که در این قابلیت اگر دوربین انتخابی از نوع دوربین مداربسته داهوا با قابلیت صدا باشد، شما شاهد ارسال صدا و تصویر توسط یک کابل خواهید بود.

    سبد کالایی تکمیل دوربین های مداربسته داهوا

    دوربین مداربسته داهوا علاوه بر تکنولوژی HDCVI فناوری IP یا تحت شبکه را نیز پشتیبانی می کنند و در این سری نیز دارای کامل ترین سبد کالایی می باشند. دوربین مداربسته داهوا با تکنولوژی IP دارای انواع رزو‌لوشن تصویر از دو مگاپیکسل تا 4K را دارا می باشند.

    دوربین داهوا با تنوع بسیار زیاد و مختلف محصولات

    دوربین مداربسته داهوا دارای تنوع کالایی بسیار بالایی می باشد و از این حیث می توان مورد توجه ویژه قرار بگیرد. دوربین مداربسته داهوا از پایین ترین سطوح تا بالاترین سطح یعنی مصارف حرفه ای را پوشش می دهد و برای تمام کاربران می تواند یک راه حل ارائه دهد.

    دستگاه های DVR داهوا با انواع و اقسام مدل و رنج قیمتی

    نکته دیگر در مورد دوربین مداربسته داهوا دستگاه DVR آن ها می باشد که این دستگاه ها نیز دارای تنوع محصولی بسیار بالایی بوده و از اکونومی تا پیشرفته دارای محصول می باشد. شما می توانید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر راجب دستگاه های ذخیره ساز ویدیویی DVR – دی وی ار اعم از قیمت و نحوه انتخاب انواع دی وی ار به سایت tavancctv.com مراجعه کرده و یا اطلاعات خود را در زمینه نحوه کارکرد دستگاه های دی وی آر افزایش دهید.

    محبوبیت محصولات دوربین داهوا در ایران و سایر کشورها

    دوربین مداربسته داهوا نسبت به سایر محصولات HD دارای کیفیت تصویری و ساخت بالاتری می باشد و همین امر سبب شده تا دوربین مداربسته داهوا در سرتاسر دنیا و همچنین بازار سیستم های حفاظتی ایران به عنوان یک محصول پر فروش و کاملا پر طرفدار به شمار بیاید.

    رقابتی بودن قیمت و بصرفه بودن محصولات دوربین مداربسته داهوا

    البته این موضوع را باید در مورد دوربین داهوا باید یاد آور باشیم که قیمت دوربین مداربسته در این برند نسبت به قابلیت هایی که ارائه می دهد کاملا منطقی بوده و در بین سایر برنده ها دارای قیمتی رقابتی می باشد.

    دوربین مداربسته دید در شب رنگی و کاربردهای آن

    images 1675680093 63e0d95d38456 - انواع بهترین دوربین مداربسته از نظر تکنولوژی ساخت و فناوری -

    یکی از اساسی ترین قابلیت و امکانات یک دوربین مداربسته قابلیت و امکان دید در شب می باشد. در سال های اخیر اکثر دوربین ها دارای دید در شب می باشند اما نکته مهم این است که این دید در شب به کار رفته از چه نوع بوده و دارای چه نوع قابلیتی می باشد.

    تکنولوژی دید در شب رنگی دوربین مداربسته

    معمولا دید در شب در دوربین ها به صورت دید در شب مادون قرمز است اما در اینجا می خواهیم راجع به یک قابلیت جدید در سیستم های دوربین مداربسته یعنی دید در شب رنگی صحبت نماییم.

    مدل های مختلف دوربین مداربسته دید در شب رنگی

    دوربین مداربسته دید در شب رنگی این قابلیت را برای شما فراهم می کند تا در هنگام شب و تاریکی برخلاف دوربین های دید در شب مادون قرمز شاهد تصاویر رنگی باشید.

    دوربین دید در شب رنگی داهوا استارلایت (Starlight)

    دوربین دید در شب رنگی در ابتدا به صورت Starlight طراحی و عرضه شد که در این حالت برای نمایش تصاویر باید حداقل برای اتاق یا محدوده تحت پوشش دوربین مداربسته دید در شب رنگی یک مقدار نور کم فراهم شده باشد.

    دوربین های مداربسته فول کالر داهوا (Full-color) یا دید در شب رنگی کامل

    images 1675679859 63e0d8737a1d2 - انواع بهترین دوربین مداربسته از نظر تکنولوژی ساخت و فناوری -

    در ادامه دوربین مداربسته دید در شب رنگی دوربین های Full color توسط داهوا معرفی شدند.

    دوربین دید در شب رنگی داهوا یا دوربین Full color داهوا تصاویر شب را کاملا رنگی نشان می دهد.

    این دوربین ها از لحاظ ظاهری در شب نسبت به سایر دوربین ها دارای تفاوت می باشند و در هنگام شب نور سفیدی از آن ها دیده می شود.

    تصاویر با کیفیت رنگی کامل توسط دوربین دید در شب رنگی داهوا

    images 1675679996 63e0d8fc61403 - انواع بهترین دوربین مداربسته از نظر تکنولوژی ساخت و فناوری -

    دوربین دید در شب رنگی داهوا این قابلیت را داراست که برای محیط تحت پوشش خود یک تصویر با کیفیت و البته کاملا رنگی نمایش دهد.

    این دوربین می تواند از طریق تمام دستگاه های دی وی آر قابلیت نمایش داشته باشد و این از آپشن های مهم این سری از محصولات می باشد.

    برد دید در شب رنگی دوربین مداربسته دید در شب رنگی داهوا

    از لحاظ پوشش دهی دوربین مداربسته دید در شب رنگی داهوا دارای تنوع خوبی می باشند که از ۳۰ متر تا ۶۰ متر را می تواند به وسیله وارملایت های مخصوص پوشش دهد.

    تکنولوژی های مختلف در دوربین های دید در شب رنگی داهوا

    دوربین مداربسته دید در شب رنگی داهوا هم در قالب HDCVI وجود دارد و هم در قالب دوربین های تحت شبکه که همین امر سبب می شود تا کاربر به راحتی می تواند در هنگام چیدمان و طراحی دستش باز باشد.

    اخذ مشاوره و راهنمایی رایگان از فروشگاه توان نمایندگی داهوا برای خرید و قیمت دوربین مداربسته

    عزیزان جهت دریافت مشاوره رایگان قبل خرید دوربین مداربسته و همچنین استعلام قیمت دوربین مداربسته از کارشناسان بخش فروش فروشگاه توان با شماره خط ویژه توان به شماره 91004949-021 تماس حاصل فرمایید. فروشگاه توان نمایندگی داهوا در تهران آماده خدمت رسانی به تمامی فعالان عرصه دوربین مداربسته در ایران می باشد. همچنین برای مشاهده قیمت انواع دوربین مداربسته و نیز خرید آنلاین دوربین مداربسته به سایت tavancctv.com مراجعه بفرمائید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.