شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با درب ضد سرقت درهای ثروتمندی به رویم باز شد
    17 بهمن 1401 - 23:17
    شناسه : 234221
    0

    با شروع فعالیتم در زمینه تولید و عرضه انواع درب ضد سرقت به مرور زمان درهای ثروتمندی نیز به روی من باز شد و توانستم وارد دنیای ثروت شوم، شما نیز اگر تمایلی برای آشنایی بیشتر در این زمینه دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

    پ
    پ

    درب ضد سرقت حیاط

    می توان گفت رویه ۹۵ درصد از دربهای درب ضد سرقت حیاط از جنس ام دی اف است در بعضی از دربها از روکشهای مصنوعی مانند پی وی سی استفاده می کنند این جنس دربها در برابر آفتاب و باران زود صدمه می بینند، نور آفتاب باعث کمرنگ شدن رویه چوبی درب می شود و باران باعث تورم روکش می گردد، برای حل این مشکل از دربهای ضد سرقت فلزی برای قسمتهایی از خانه که در معرض آسیبهای محیطی است استفاده می شود.

    بدون شک در انتخاب یک درب برای ساختمان زیبایی، امنیت، قیمت و دسترسی مناسب از گزینه های مهم به حساب می آیند، درب ضد سرقت فلزی یا درب ضد سرقت رویه فلزی مناسب برای فضای بیرون و مکانهایی است که در معرض آفتاب و آب قرار می گیرند دربهای فلزی در مقایسه با انواع درب ورودی چوبی امنیت و مقاومت به مراتب بیشتری دارند، در ساختار این دربها از دو لایه فلز به ضخامت یک میلی متر استفاده می شود.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-05T165118.317.jpg

    درب ضد سرقت نئوکلاسیک

    یکی از شاخصه های بارز درب ضد سرقت نئوکلاسیک، چهارچوب و اسکلت بسیار خوب و مقاوم آن است که از چندین لایه مقاوم ساخته شده است.

    در داخل این درب ها از لایه های محافظتی و عایقی استفاده شده است که یکی از بهترین آن می توان به پشم سنگ اشاره کرد.

    استفاده از پشم های مرغوب باعث شده تا هر کدام دارای عایق صوتی، حرارت و کاملا ضد سرقت باشند.

    این درب ها هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ زیبایی در شرایطی عالی قرار دارند و استفاده از آن برای خانه های خود شما را کاملا راضی نگه می دارند.

    به صورت ام دی اف، رویه های پی وی سی، فلز و شیشه تولید و عرضه می شوند.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-05T165143.671.jpg

    درب ضد سرقت بابازاده

    قبل از خرید درب ضد سرقت بابازاده می بایست حتما در رابطه با این درها تحقیقات لازم را به عمل بیاورید زیرا بسیاری از افراد سود جو و یا شرکتهای نا معتبر ممکن است دربهای بی کیفیت خود را و یا دربهایی که به هیچ عنوان ضد سرقت نیستند را به شما بفروشند.

    از دلایلی که باعث می شود این درها از امنیت بالایی برخوردار باشند این است در مقابل فشار، برش و دستکاری کردن اهرم قفل در از خود مقاومت نشان می دهد و این ویژگی باعث شده است که امنیت این در از حفاظهای آهنی نیز بیشتر باشد.

    البته باید این نکته را نیز ذکر کنیم که هر درب ضد سرقتی از این ویژگیها برخوردار نمی باشد بلکه دری که با توجه به استاندارهای تعیین در ساخت این دربها ساخته شده است می تواند دارای این ویژگیها باشد.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-05T165232.490.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.