×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

word image 234305 1 - امن ترین گاوصندوق خانگی -

امن ترین گاوصندوق خانگی کدام است؟ عده زیادی از افراد به دلیل اینکه از گاوصندوق خانگی برای محافظت از مدارک و لوازم ارزشمند خود استفاده می کنند، بنابراین به دنبال بهترین و امن ترین گاوصندوق خانگی هستند. از این رو درادامه به معرفی ویژگی های بهترین و امن ترین گاصندوق خانگی می پردازیم. برای استعلام قیمت امن ترین گاوصندوق خانگی از معتبر ترین فروشگاه گاوصندوق فروشی می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان متخصص سیف باکس شاپ تماس بگیرید.

۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ – ۰۹۹۱۵۶۰۰۰۴۵

ویژگی های امن ترین گاوصندوق خانگی

هنگامی که بحث امن ترین صندوق در میان باشد، باید به دنبال ویژگی و مشخصات محنصر به فردی باشید که در هر صندوق و یا برندی به آسانی پیدا نشود. برای مثال در ساخت یک صندوق خانگی از موارد زیادی استفاده شده است که این موارد شامل: الگوریتم ها و سیستم های پیچیده رمز نگاری، استفاده از متریال و آلیاژ های ویژه در تولید صندوق، موارد نسوز فوق پیشرفته و ….. می باشد. اما ویژگی های امن ترین گاوصندوق خانگی باید فراتر از این موارد ذکر شده باشد که در ادامه با آن آشنا می شوید. برخی از یژگی های امن ترین گاوصندوق خانگی به شرح زیر می باشد.

  • دارای سیستم گلس لاک
  • دارای سیستم قفل ترکیبی
  • زبانه های گاوصندوق مدل سراسری

 سیستم گلس لاک

گلس لاک چیست؟ ( گلس لاک به شکل یک لایه شیشه ای می باشد که در بخش میانی گاوصندوق قرار می گیرد) یکی از ویژگی های مهم امن ترین گاوصندوق خانگی سیستم گلس لاک می باشد. همچنین یکی از بهترین سیستم های هشدار دهنده گاوصندوق، سیستم گلس لاک می باشد که به عنوان یک خصوصیت امنیتی بازدارنده نیز هست.

توجه داشته باشید سارقین برای دسترسی به محتوای صندوق در ابتدا باید شیشه گلس لاک را بشکنند. یا به عبارت دیگر برای دسترسی غیر قانونی سارقین به جواهرات و مدارک ارزشمند درون صندوق باید گلس لاک شکسته شود. جالب است بدانید با شکسته شدن گلس لاک، گاوصندوق پلمپ می شود ( یعنی تمام زبانه های گاوصندوق در بیشترین حالت خود باز می شوند) و با پلمپ شدن گاوصندوق عملا دستیابی به محتوای درون صندوق توسط سارقین امری محال می شود. چرا که باز کردن گاوصندوق پلمپ شده حتی توسط افراد متخصص و تکسین با تجربه نیاز به زمان زیادی دارد. این زمان تقریبی بین ۴ الی ۶ ساعت می باشد.

 سیستم قفل ترکیبی

منظور از سیستم قفل ترکیبی چیست؟ در واقع منظور از سیستم قفل های ترکیبی، ترکیب سیستم های رمز نگاری پیچیده الکترونیکی با قفل های مکانیکی می باشد. البته نکته حائز اهمیت در خصوص این قفل ها این است که قفل های مکانیکی استفاده شده در این صندوق ها با قفل های مکانیکی معمولی کاملا متفاوت است و این قفل ها بسیار پیچیده تر از قفل های مکانیکی ساده هستند. بنابراین باز کردن درب صندوق تنها زمانی ممکن است که تمام مراحل ورود به صندوق کاملا درست انجام شود.

 زبانه گاوصندوق ( مدل‌های سراسری )

یکی از موارد تاثیر گذار در میزان امنیت در برابر آسیب های مکانیکی، زبانه های یک گاوصندوق هستند. توجه داشته باشید هنگامی که زبانه های گاوصندوق با استفاده از الگو و شیوه های درستی طراحی شده باشند، حتی اگر لولا های موجود صندوق با استفاده از دستگاه برش دچار آسیب شوند، درب گاوصندوق سرجای خود باقی می ماند.

بهترین گاوصندوق جهان

یکی از بزرگترین شرکت های آلمانی مدل های جدیدی از انواع گاوصندوق را تولید کرده که این صندوق ها کاملا ضد سرقت می باشد. به همین دلیل به عنوان فوق ایمن ترین گاوصندوق لوکس جهان شناخته شده است. یکی از نمایندگی های معتبر این شرکت فوق العاده، فروشگاه سیف باکس شاپ می باشد که تمامی محصولاتش را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

در ارتباط با بهترین گاوصندوق جهان باید بدانید این صندوق برخلاف سایر صندوق های معمولی که دارای یک درب هستند، مجهز به دو محفظه استوانه ای شکل در بخش بالا صندوق، یک درب در بخش پایین و دارای یک کشو در بخش میانی می باشد.

سیستم ایمنی این گاوصندوق دارای یک برنامه نرم افزای ویژه می باشد که کنترل و امنیت این صندوق را برعهده دارد و الگوی چرخش قفل های این صندوق ( Fortress) به صورت ترکیبی از راست به چپ یا متغییر می باشد.

لازم به ذکر است وزن این صندوق ۴۹۵ کیلوگرم می باشد و ابعاد آن ۶۷۰* ۵۱۵ ۱۲۳۸* سانتی متر است.

شما می توانید بهترین و ایمن ترین صندوق ها را با مشورت و راهنمایی کارشناسان سیف باکس شاپ انتخاب کرده و خریداری کنید.

word image 234305 2 - امن ترین گاوصندوق خانگی -

بهترین گاوصندوق ایرانی

بهترین گاوصندوق ایرانی کدام است؟ شناخت بهترین گاوصندوق ایرانی نیاز به راهنمایی و آشنایی با ویژگی های هر صندوق دارد اما درابتدا باید بدانید کدام برند و کدام نوع گاوصندوق از بهترین محصولات ایرانی می باشد تا با ویژگی های آنها آشنا شوید. باید بدانید برخی از برندهای گاوصندوق ایرانی نه تنها تفاوتی با برند های خارجی ندارند، بلکه دارای امنیت بیشتری نیز هستند و شما می توانید از این صندوق ها به عنوان امن ترین گاوصندوق خانگی استفاده کنید. در بین برندهای صندوق ایرانی می توان به شرکت های خرم، گنج بان، گاوصندوق کاوه و گنجینه به عنوان برند بهترین گاوصندوق ایرانی اشاره نمود. لازم به ذکر است شما می توانید انواع صندوق کاوه، گاوصندوق گنجینه و ….. را در بهترین و معتبر ترین فروشگاه گاوصندوق (سیف باکس شاپ) با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

word image 234305 3 - امن ترین گاوصندوق خانگی -

بهترین گاوصندوق خارجی

در حال حاضر علاوه بر گاوصندوق های ایرانی صندوق های خارجی نیز دارای جایگاه ویژه ای در بازار ایران هستند. در خصوص گاوصندوق های خارجی باید بدانید این صندوق ها دارای قابلیت های محنصر به فردی هستند که افراد می توانند متناسب با نیاز خود بهترین گاوصندوق خارجی را انتخاب و خریداری کنند. انواع گاوصندوق های خارجی به علت استفاده از متریال مرغوب و استاندارد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. البته در خصوص این صندوق ها مواردی وجو دارد که باید حتما به آن توجه داشته باشید. برای مثال محصولاتی که از خارج کشور وارد می شوند امکان دارد دارای مشکلاتی باشند، یکی ازاین مشکلات شامل تقلبی بودن صندوق ها می باشد که شما می توانید با خرید از فروشگاه معتبر و بررسی دقیق آن، این مشکل را رفع کنید.

بهترین گاوصندوق خارجی شامل گاوصندوق نیکا، بامیل، ایگل، آیکو و ….. می باشد.

قیمت بهترین گاوصندوق خانگی

باید بدانید قیمت گاوصندوق خانگی متناسب با ویژگی هایی که دارد متغییر می باشد و قیمت ثابتی ندارد. بنابراین شما می توانید برای استعلام قیمت بهترین گاوصندوق خانگی از طریق شماره های درج شده در ابتدای صفحه با کارشناسان سیف باکس شاپ تماس بگیرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.