شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41369 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه تتر را به آلت کوین ها تبدیل کنیم؟
    18 بهمن 1401 - 12:18
    شناسه : 234399
    0

    ترید در ارزهای دیجیتال یک عمل سود آور، همچنین زیان ده و محبوب بین کاربران این حوزه می باشد. کابرانی که در ارزهای دیجیتال فعالیت دارند به خوبی با برخی ارزهای دیجیتال مانند تتر و برخی آلت کوین ها آشنایی دارند؛ در ادامه بر توضیح اجمالی در مورد این دو مورد می پردازیم.

    پ
    پ

    images 1675742508 63e1cd2c57072 - چگونه تتر را به آلت کوین ها تبدیل کنیم؟ -

    ترید در ارزهای دیجیتال یک عمل سود آور، همچنین زیان ده و محبوب بین کاربران این حوزه می باشد. کابرانی که در ارزهای دیجیتال فعالیت دارند به خوبی با برخی ارزهای دیجیتال مانند تتر و برخی آلت کوین ها آشنایی دارند؛ در ادامه بر توضیح اجمالی در مورد این دو مورد می پردازیم.

    تتر چیست؟

    تتر یکی از محبوب ترین استیبل کوین های بازار ارزهای دیجیتال می باشد که از نظر حجم بازار در رده ی سوم مارکت قرار دارد و همانطور که میدانید بیت کوین و اتریوم که پادشاه و ملکه بازار لقب دارند در جایگاه اول و دوم قرار دارند.

    اگر با مفهوم استیبل کوین آشنایی ندارید باید بدانید که استیبل کوین ها ارزهایی با ارزش ثابت هستند که نسبت 1:1 با دلار داشته و دلار امریکا پشتوانه آن ها می باشد.

    این ارزهای دیجیتال که ارزش آنها همواره ثابت است توسط کاربران مارکت ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد تا از نوسانات ناگهانی بازار در آمان باشند یا سود هایی که از ارزهای دیجیتال به دست آورده اند را اصطلاحا سیو سود کنند و از معامله خارج شوند.

    شاید برای شما این سوال مطرح شود که چگونه میتوانیم از این بازار سود به دست آوریم؛ در این مورد باید بدانید که شما با خرید ارزهای دیجیتال مستعد رشد در قیمت مناسب و فروختن آنها در قیمت های بالاتر سود به دست آورید؛ البته در بازار ارزهای دیجیتال از روند نزولی هم میتوان سود کسب کرد که باید از طریق معاملات اهرم دار و فیوچرز استفاده کرد.

    آلت کوین چیست؟

    بعد از پیدایش بیت کوین ارزهای دیجیتال دیگری به وجود آمدند که به علت اینکه پیدایش آنها بعد از بیت کوین بود آنها را آلت کوین نام گذاری کردند.

    آلت کوین های در ارز های دیجیتال فراوانی زیادی دارند و پروژه های خوب و بد زیادی در انها وجود دارد. اگر بخواهیم چند مورد از آلت کوین های مطرح را برای شما نام ببریم میتوان به اتریوم، بایننس کوین، کاردانو، پولکادات، ریپل و … اشاره کرد.

    حال که با کاربرد تتر و مفهوم آلت کوین آشنا شدید در ادامه نحوه تبدیل تتر به آلت کوین ها را توضیح می دهیم:

    تبدیل تتر به آلت کوین ها از طریق صرافی های خارجی و برخی صرافی های ایرانی انجام می شود. صرافی های خارجی مانند بایننس، کوکوین، هابی گلوبال و … که البته هر کدام قوانین خاص خود را دارند و قبل از افتتاح حساب قوانین آن را مطالعه کنید.

    در بین صرافی های نام برده صرافی کوکوین در زمان نگارش این مطلب با کاربران ایرانی مشکل نداشته و به آنها خدمات می دهد .

    علاوه بر صرافی های خارجی صرافی های ایرانی معتبری نیز وجود دارند که میتوانید بدون اینکه با مشکلی مواجه شوید تتر خود را به آلت کوین مورد نظر خود تبدیل کنید.

    صرافی آنلاین پی ام ایکس چنج یکی از صرافی های معتبر ایرانی با سابقه حضورطولانی مدت در این بازار می باشد.

    این صرافی کار خود را ارز سال 96 در بستر تلگرام آغاز کرده و ربات تلگرامی هوشمند آن اولین ربات تلگرام هوشمند معاملات ارزهای دیجیتال بود . وب سایت این صرافی از سال 99 راه اندازی شده که به شما این امکان را می دهد تا ارزهای دیجییتال از جمله آلت کوین های محبوب و مورد نظر خود را از طریق پلتفرم های معاملاتی این مجموعه به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به ارسال مدارک انجام دهید.

    برای تبدیل تتر خود به آلت کوین مورد نظر ارز مبدا را روی usdt قرار می دهید و نماد ارز دیجیتال مورد نظر را وارد کرده و طبق توضیحات مراحل را طی کرده و واریز خود را کامل کنید.

    صرافی آنلاین پی ام ایکسچنج یکی از صرافی های با سابقه و معتبر می باشد که شما میتوانید به راحتی از طریق آن خرید تتر بدون احراز هویت را انجام دهید.

    images 1675742556 63e1cd5c1071f - چگونه تتر را به آلت کوین ها تبدیل کنیم؟ -

    خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

    صرافی آنلاین پی ام ایکس چنج با ۵ سال سابقه یکی از قدیمی ترین صرافی های فروش ووچر پرفکت مانی می باشد. که می توانید خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام را انجام دهید. با توجه به روش های جدید پیاده سازی شده در این صرافی شما دیگر نیازی به احراز هویت های طولانی ندارید و می توانید در کسری از ثانیه بصورت تمام اتوماتیک فقط با یک شماره همراه به نام خودتان ثبت نام کنید و ووچر پرفکت مانی خریداری نمائید.

    چرا پی ام ایکس چنج ؟

    1. دارای سیستم احراز هویت اتوماتیک بدون ارسال مدارک
    2. خرید بدون ثبت نام
    3. اجازه خرید با تمام کارت های بانکی به نام شخص
    4. تحویل آنی ووچر پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال
    5. قابلیت تبدیل ارزهای دیجیتال به پرفکت مانی و بلعکس
    6. واریز وجه ریالی بصورت آنی و کارت به کارت
    7. پشتیبانی ۲۴ ساعته
    8. قیمت منصفانه
    9. بدون پرداخت کارمزد

    در سال های اخیر خرید ووچر پرفکت مانی و خرید پرفکت مانی محبوبیت زیادی بین ایرانی ها کسب کرده است و همانطور صرافی ها و سیستم های زیادی شروع به فروش این ارز دیجیتال کرده اند اما همواره کلاهبرداری های زیادی هم در این راه از کاربران شده است و پلفترم های غیر استاندارد شروع به کلاهبرداری می کنند. ما سعی کردیم در این مطلب یک صرافی آنلاین معتبر که مزایا و کاربرد های زیادی دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم. شما به راحتی می توانید در صرافی پی ام ایکس چنج بدون احراز هویت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

    images 1675742577 63e1cd717c6c8 - چگونه تتر را به آلت کوین ها تبدیل کنیم؟ -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.