جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشمشی که برایم درآمد های میلیاردی به همراه داشت
    18 بهمن 1401 - 18:02
    شناسه : 234542
    0

    شاید باورش برایتان سخت باشد اما بنده با راه اندازی یک کسب و کار کوچک خانگی برای تهیه و عرضه انواع کشمش در منزلم شروع به کسب درآمد کردم و بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه با بالا تر رفتن تعداد مشتری هایم به درآمد های میلیاردی نیز به دست آوردم.

    پ
    پ

    کشمش آفتابی مشهد

    کشمش آفتابی مشهد از نظر سلامتی و پزشکی یکی از بهترین انواع کشمش می باشد که تازگی و زمان تولید آن در کیفیت و قیمت آن مؤثر است از آنجا که کشمش آفتابی به روش کاملا ارگانیک تولید می شود احتمال خرابی و کرم افتادن در آن بسیار سریع است لذا نحوه نگهداری این محصول در میزان ماندگاری آن تأثیرگذار است و لازم است در جایی که خشک و خنک نگهداری شود.

    کشمشهای آفتابی به انواع صادراتی، درجه یک و درجه دو تقسیم بندی می شوند که انواع درجه دو ارزان بوده و مناسب استفاده در سالاد، دسر و غذا می باشند اما اگر اهل مصرف کشمش به همراه آجیل و در کنار چای هستید بهتر است انواع درجه یک را برای مصرف انتخاب نمایید.

    بسیاری از غذاهایی که این روزها ما استفاده می کنیم طبعی سرد دارند که مصرف آنها به طور مداوم می تواند باعث به وجود آمدن بیماریها و اختلالاتی نظیر افسردگی، بی حالی، درد مفاصل، کاهش میل جنسی و غیره شود.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T112345.825.jpg

    کشمش کاشمر مشهد

    اگر کشمش کاشمر مشهد در دمای محیط مناسب باشد حداکثر تا 6 ماه قابل نگهداری است و برای مدت طولانی تر یخچال محل مناسبی برای حفظ تازگی کشمش است.

    اگر همه ی ما از فواید و مزایای کشمش اطلاع کافی داشته باشیم به طور یقین مصرف این میوه خشک و لذیذ را در وعده های روزانه زندگیمان قرار می دهیم که سرشار از ویتامین ها، مواد مغذی و کالری می باشد.

    خانواده ها می بایست فرزندان خود را به مصرف این میوه خوش خوراک و انرژی زا تشویق کنند.

    مجموعه غذایی (کتاش، ketash) تلاش دارد که مصرف این میوه خشک و عامه پسند را به صورت یک فرهنگ مصرف صحیح خوراکی در بین مردم رواج دهد که بدنی سالم و تندرست داشته باشند.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T112422.028.jpg

    کشمش طلایی ملایر

    یکی از مواردی که باعث شده است انسان ها بدون توجه به قیمت کشمش طلایی ملایر و خشکبار اقدام به خرید آن نمایند وجود قند طبیعی در این محصول می باشد وجود قند طبیعی در این محصول سبب شده است افرادی که دارای دیابت هستند بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و از آن می توانند در زمان افت قند خون استفاده کنند.

    فیبر موجود در این کشمش باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارشی شما می شود و سبب می شود غذای شما به راحتی در معده هضم شود و از بروز مشکلاتی همچون نفخ و یبوست در شما جلوگیری می کند.

    ویتامین های مفیدی که در این کشمش و شیره انگور رزاقی وجود دارد می تواند باعث خون سازی در بدن شده و عملکرد معده شما را بهبود ببخشد همچنین وجود این ویتامینها در این محصول باعث ساخت پروتئینهای مورد نیاز بدن می شود.

    C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T112442.849.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.