×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

یکی از پررریسک‌ترین و حساس‌ترین عمل‌های جراحی، عمل‌هایی هستند که در ارتباط با سیستم عصبی می‌باشند. در این صورت جراحان و یا پزشکان مغز و اعصاب باید نهایت دقت خود را بکار گرفته تا از ایجاد آسیب به بافت عصبی در حین عمل جلوگیری کنند. یکی از دستگاه‌هایی که به جراحان در این زمینه کمک می‌کند، دستگاه نورومانیتورینگ است. این دستگاه اطلاعات عصبی بیمار در حین عمل جراحی را نمایش داده و از ایجاد خطرات احتمالی که منجر به فلج می‌شوند، جلوگیری می‌کند. به همین دلیل است که به عنوان دستگاهی مهم و ضروری برای بخش‌های مراقبت‌های ویژه و یا اتاق عمل بیمارستان‌ها شناخته می‌شود. برای آشنایی بیشتر با دستگاه نورومانیتورینگ و یا اطلاع از قیمت خرید آن می‌توانید در ادامه این محتوا از سایت بهساز شفا تجهیز ما را همراهی کنید.

نورومانیتورینگ چیست؟

یکی از دستگاه‌های فوق پیشرفته در عرصه پزشکی که باعث شده است احتمال خطر جراحی برای بیماران عصبی از جمله صرع به حداقل برسد، دستگاه نورومانیتورینگ می‌باشد. این دستگاه با استفاده از تحریک مستقیم مسیرهای عصبی، منجر به شناسایی مسیرهای عصبی در معرض خطر، حین جراحی خواهد شد. جراحان و متخصصان با استفاده از این دستگاه می‌توانند خطرات ناشی از جراحی عصبی را به حداقل رسانده و عملکردهای عصبی بیمار را حفظ نمایند. به محض ایجاد تغییرات در وضعیت عصبی بیمار، دستگاه اطلاعات خود را تغییر می‌دهد. در این صورت جراحان و یا متخصصان مغز و اعصاب می‌توانند مانع از آسیب رسیدن به بافت‌های عصبی بیمار گردند. به همین دلیل است که دستگاه نورومانیتورینگ به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای کنترل سیستم عصبی شناخته می‌شود. شما می‌توانید این دستگاه را از کمپانی بهساز شفا تجهیز با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

خرید دستگاه نورومانیتورینگ

تاریخچه دستگاه نورومانیتورینگ

در گذشته برای شناسایی قشر حرکتی بیمارانی که تحت عمل جراحی داخل جمجه بودند، از تحریک مستقیم مغز استفاده می‌شد. بعد از آن آزمایش‌های نظارتی جدید روی کار آمدند و دستگاه‌های پیشرفته‌ای همچون دستگاه نورومانیتورینگ در اغلب عمل‌های جراحی عصبی مورد استفاده قرار گرفت. پیشرفت فناوری در عرصه پزشکی باعث شده است زمینه تکامل تکنیک‌های نظارتی همچون نورومانیتورینگ فراهم گردد. وجود شبکه‌های اینترنتی گسترده نیز امکان کنترل از راه دور این دستگاه‌ها را برای افراد فراهم کرده است.

اهمیت استفاده از دستگاه نورومانیتورینگ در عمل‌های جراحی

در طول عمل‌های جراحی که به اعصاب و یا بافت‌های عصبی مربوط می‌شوند، یک عصب‌شناس که برای استفاده از دستگاه نورومانیتورینگ آموزش دیده است، الکترودهای ثبت را به بیمار متصل کرده و سیگنال‌های عصبی دریافت شده را ثبت می‌نماید. ثبت و تفسیر صحیح این سیگنال‌ها برای جراحی‌های مغز و اعصاب از اهمیت بالایی برخوردار است. این اطلاعات ثبت شده در اختیار جراحان و متخصصان مغز و اعصاب قرار گرفته و جراح به راحتی می‌تواند عمل جراحی را تحت مدیریت خود قرار دهد.

در حالت کلی؛ دو عارضه هستند که حین عمل جراحی روی عملکرد صحیح سیستم عصبی تاثیر می‌گذارند. این دو عارضه شامل آسیب‌های مکانیکی و ایسکمی می‌شود. این موارد روی محتوای سیگنال‌های الکتروفیزیولوژیکی تاثیر گذاشته و باعث تغییر دامنه و یا تغییرات مورفولوژیکی می‌شوند. اندازه‌گیری صحیح و مداوم پارامترهای امواج تولید شده و همچنین تفسیر آن‌ها روی عملکرد سیستم‌های عصبی تاثیر می‌گذارد. از این رو؛ می‌توانیم بگوئیم که دستگاه نورومانیتورینگ یک دستگاه ارزشمند برای ارزیابی دقیق و مداوم این پارامترها بوده و از آسیب‌های مکانیکی و یا اثرات ناشی از ایسکمی جلوگیری می‌نماید. اگر هنوز هم بیمارستان شما فاقد این دستگاه منحصربه‌فرد و فوق پیشرفته است، هر چه سریع‌تر نسبت به خرید آن از کمپانی بهساز شفا تجهیز اقدام نمایید.

دستگاه نورومانیتورینگ

کاربردهای دستگاه نورومانیتورینگ

دستگاه نورومانیتورینگ که به اختصار با نام IONM نیز شناخته می‌شود، کاربردهای وسیعی داشته و بیشتر در مراقبت‌های ویژه و یا اتاق عمل‌ها به منظور جراحی‌های اعصاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین کاربردهای این دستگاه می‌توانیم به کاربرد آن در جراحی مغز و اعصاب، جراحی قلب و عروق، نوروم آکوستیک، اورولوژی، جراحی کانون‌های تشنجی، آنوریسم آئورت، پاروتیدکتومی و همچنین جراحی استخوان اشاره کنیم. استفاده از نورومانیتورینگ حتی برای بیمارانی که دچار آسیب مغزی تروماتیک شده‌اند و یا در معرض خطر از دست دادن یک پارچگی آناتومیکی مغز هستند نیز پیشنهاد می‌شود. در نتیجه؛ می‌توان گفت که دستگاه نورومانیتورینگ یکی از دستگاه‌های ضروری برای بخش مراقبت‌های ویژه و اتاق عمل بوده و هر بیمارستان باید حداقل یکی از این دستگاه‌ها را داشته باشد.

قیمت خرید دستگاه نورومانیتورینگ

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که قبل از خرید دستگاه نورومانیتورینگ مطرح می‌شود، قیمت خرید دستگاه می‌باشد. در حقیقت؛ همزمان با جمع‌آوری اطلاعات در زمینه کارکرد دستگاه، به قیمت دستگاه نیز توجه می‌شود. از آنجایی که این دستگاه‌ها با هم متفاوتند، قیمت خرید آن‌ها نیز به نوع دستگاه بستگی دارد. در ادامه این محتوا به معرفی برخی از عوامل موثر در قیمت خرید نورومانیتورینگ پرداخته‌ایم. استاندارهای مورد استفاده برای طراحی سیستم، نام برند، مدل دستگاه، تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های دستگاه، تعداد و نوع الکترودها، کیفیت دستگاه و همچنین کاربردهای آن در قیمت خرید نورومانیتورینگ موثرند.

مسئولان مراکز درمانی برای خرید بهترین دستگاه نورومانیتورینگ، تمامی این موارد را در نظر می‌گیرند. آن‌ها باید دستگاهی را خریداری نمایند که توانایی پاسخ‌دهی به مراکز مختلف درمانی را داشته باشد. کمپانی بهساز شفا تجهیز، یکی از بزرگ‌ترین توزیع‌کنندگان تجهیزات پزشکی است که محصولات خود را با قیمت‌های واقعی در اختیار مشتریان و خریداران خود قرار می‌دهد. شما نیز می‌توانید به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید این دستگاه از کمپانی بهساز شفا تجهیز اقدام نمایید.

شرکت بهساز شفا تجهیز

خرید آنلاین دستگاه نورومانیتورینگ از کمپانی بهساز شفا تجهیز

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید از کمپانی بهساز شفا تجهیز، امکان خرید غیرحضوری و اینترنتی می‌باشد. شما می‌توانید در هر کجا از ایران که باشید درباره نورومانیتورینگ تحقیق کرده و با مقایسه کامل انواع این دستگاه‌ها با یکدیگر، نسبت به خرید آنلاین آن‌ها اقدام نمایید. تجهیزات پزشکی شامل کیت‌ها، دستگاه‌ها و انواع مختلفی از مواد بوده و توسط کمپانی‌های متعددی توزیع می‌گردند. در نتیجه؛ می‌توان گفت برند دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی با هم متفاوت است. از آنجایی که کیفیت و دقت دستگاه‌ نورومانیتورینگ در حین عمل جراحی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما باید کمپانی را انتخاب کنید که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای خدمات پس از فروش باشند. کمپانی بهساز شفا تجهیز، با برترین برندها کار کرده و برای محصولات خود قیمت مناسبی را در نظر می‌گیرد. اگر به دنبال خرید دستگاه نورومانیتورینگ آلمانی هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم به وب‌سایت بهساز شفا تجهیز مراجعه نمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.