جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ویژگی های شارژ کارتریج در محل
    19 بهمن 1401 - 0:38
    شناسه : 234633
    1

    آیا هر ماه به طور مستمر از چاپگر خود استفاده می کنید و از اینکه مجبور هستید برای خرید کارتریج چاپگر هزینه زیادی کنید خسته شده اید؟ می توانید از نمونه هایی از کارتریج ها استفاده کنید که قابل شارژ باشند این کارتریج ها انواع مختلفی دارند و برای شارژ آن باید تخصص این کار را داشته باشید اگر به دنبال راهی مطمئن برای رفع این مشکل هستید برای شارژ کارتریج در محل با ما تماس بگیرید.

    پ
    پ

    آیا هر ماه به طور مستمر از چاپگر خود استفاده می کنید و از اینکه مجبور هستید برای خرید کارتریج چاپگر هزینه زیادی کنید خسته شده اید؟ می توانید از نمونه هایی از کارتریج ها استفاده کنید که قابل شارژ باشند این کارتریج ها انواع مختلفی دارند و برای شارژ آن باید تخصص این کار را داشته باشید اگر به دنبال راهی مطمئن برای رفع این مشکل هستید برای شارژ کارتریج در محل با ما تماس بگیرید.

    09331576001 – 09199200914

    شارژ کارتریج در محل

    قبل از هر چیز، لازم است مشخص شود که فرآیند پر کردن یا بازسازی کارتریج ها می تواند بر روی کارتریج های تخلیه شده یا روی کارتریج های قابل شارژ مجدد (طراحی شده برای پر کردن و استفاده چندین بار) انجام شود. هر برند تولید کننده پرینتر و دستگاه کپی برای خود کارتریج های مخصوصی دارد و هر کدام از آن ها بین چهار تا هفت بار قابل شارژ هستند برای شارژ آن ها باید اصول اولیه رعایت شود که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

    جوهر مورد نیاز برای شارژ کارتریج در محل

    بسیاری از تامین کنندگان جوهر برای کارتریج ها به همراه خود دارای دستکش و سرنگ در بسته بندی هستند تا فرد بتواند عملیات پر کردن مجدد را با استقلال و ایمنی کامل انجام دهند.

    پس از خرید مواد برای پر کردن مجدد کارتریج های چاپگر، شما آماده خواهید بود تا بتوانید شارژ مجدد را ادامه دهید، در ادامه روش صحیح انجام کارتریج های استفاده شده و کارتریج های قابل شارژ را مشخص می کنیم. البته اگر در این کار تخصص ندارید بهتر است از شارژ کارتریج در محل شرکت ما استفاده کنید و مطمئن باشید این کار را متخصصان ما با دقت کامل و در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهند داد.

     شارژ کارتریج در محل پیروزی

    مراحل شارژ مجدد کارتریج های تخلیه شده

    قبل از شروع فرآیند بازسازی کارتریج برای چاپگر خود، خوب است توضیح دهید که همه آن ها را نمی توان دوباره پر کرد، معمولاً مناسب ترین آن ها برای شارژ مجدد کارتریج های hp و canon هستند. روش پر کردن مجدد کارتریج hp و canon کم و بیش یکسان است.

    اول از همه لازم است چسب واقع در قسمت بالایی کارتریج را جدا کنید (با گرم کردن آن با سشوار به جدا کردن چسب کمک کنید). شارژ کارتریج در محل علاوه بر تخصص نیاز به رعایت اصول ایمنی دارد که افراد عادی قادر به انجام آن نیستند به هر حال رنگ ها مواد شیمیایی هستند که می توانند برای بدن خطر داشتند باشند برای این کار بهتر است با متخصصان ما در تماس باشید.

    هنگامی که برچسب روی کارتریج برداشته شد، در بیشتر موارد که باید جوهر تزریق شود (سه سوراخ برای کارتریج های رنگی و یک سوراخ برای کارتریج های سیاه و سفید) سوراخ هایی را مشاهده می کنید.

    بدیهی است که در کارتریج های مشکی سوراخ فقط مشکی است اما در رنگی ها باید مراقب باشید که جوهر را به سوراخ درست رنگی که انتخاب کرده اید تزریق کنید هر گونه خطایی در این زمینه باعث خرابی کل کارتریج می شود برای انجام صحیح و کامل شارژ کارتریج در محل پیروزی با همکاران ما تماس بگیرید.

    شارژ کارتریج در محل غرب تهران

    اشتباهاتی که نباید در شارژ کارتریج در محل مرتکب شوید

    • مخزن را بیش از حد پر نکنید.
    • جوهر را خیلی سریع تزریق نکنید. (باید به اسفنج زمان بدهید تا جوهر را جذب کند)
    • از یک سرنگ برای تزریق رنگ های مختلف استفاده نکنید.
    • رنگ نامناسب جوهر را به سوراخ تزریق نکنید. (رنگ ها در داخل مخزن مخلوط می شوند و کارتریج غیر قابل استفاده خواهد بود)

    پس از تکمیل فرآیند پر کردن مجدد، چاپگر ممکن است نشان دهد که کارتریج خالی است یا سطح جوهر آن پایین است، این کاملاً طبیعی است زیرا شمارنده تراشه قابل تنظیم مجدد نیست.

    برای جلوگیری از اشتباهات رایج شارژ کارتریج باید از توانایی متخصصان این امر استفاده کنید علاوه بر این اگر می خواهید کارتریج شما تا مدت ها بدون مشکل کار کند از دستکاری آن و پر کردن آن به روش های نا ایمن خوداری کنید.

    هر گونه دستکاری در کارتریج علاوه بر خرابی که در خود کارتریج ایجاد می شود این امکان وجود دارد که به خود پرینتر یا دستگاه کپی هم آسیب های جبران ناپذیری وارد کند.

    وجود هر گونه گرد و غبار بر روی کارتریج ها می تواند مشکل ساز شود پس در نگهداری آن دقت لازم را داشته باشید.

    نکته های پایانی درباره شارژ کارتریج در محل

    کارتریج های قابل شارژ مطمئناً ساده ترین و سریع ترین راه حل هستند در واقع، فقط کافی است جوهر چاپگر را به مخازن مناسب تزریق کنید و بازی تمام می شود. علاوه بر این، این نوع کارتریج دارای یک تراشه خود تنظیم مجدد است که هر بار که کارتریج دوباره پر می شود، خود را ریست می کند.

    مطمئناً راه حل ارزان تری از پر کردن مجدد کارتریج های مصرف شده نیست اما بسیار راحت است و به دلیل مشکلات جزئی که تراشه با آن مواجه می شود، در دراز مدت می تواند راحت باشد.

    تمام مراحلی که گفته شده دارای ریزه کاری های خاصی است که فقط متخصصان این کار از پس آن بر می آیند پس بهتر است برای شارژ کارتریج در محل با همکاران ما که در این کار خبره هستند تماس بگیرید.

    word image 234633 4 - ویژگی های شارژ کارتریج در محل - شارژ کارتریج

    در نهایت باید این مساله را بدانید که لوازم الکترونیکی مانند چاپگر و پرینتر مانند اکثر لوازم در این حوزه بسیار حساس هستند و خرابی آن ها هم می تواند هزینه بسیار زیادی را به استفاده کننده تحمیل کند.

    همچنین خرید انواع نو و جدید این دستگاه ها به دلیل وارداتی بودن هزینه بسیار بالایی دارد پس بهتر است به جای اینکه برای باز و بسته کردن پرینتر و دستگاه کپی آن را به افراد متخصص و توانمند در این زمینه بسپارید.

    شرکت ما سال های زیادی است که در این حوزه فعال است و کیفیت کار و گارانتی هایی که پس از انجام کار به مصرف کننده داده می شود زبان زد خاص و عام است برای اینکه از خدمات شارژ کارتریج در محل غرب تهران شرکت ما استفاده کنید با همکاران ما در این زمینه تماس بگیرید و از راهنمایی های آن ها بهرمند شوید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.