×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

ترشی بامیه خانگی

همان طور که می دانید ترشی بامیه خانگی یک محصول خوشمزه و یسیار پر طرفدار است که دارای خواص بی نظیر و ارگانیک می باشد. ترشی بامیه خانگی یک ترشی خوشمزه با طعمی دلچسب است که در مناطق مختلف کشور دستور پخت های مختلفی دارد ولی اصالت آن به استان خوزستان برمی گردد. در بعضی مناطق برای تهیه ی آن از گوجه فرنگی، رب انار و همچنین تمر هندی هم استفاده می کنند. این خوشمزه ی مفید یک محصول پاییزه می باشد که در فصل پاییز با بامیه ی تازه تولید می شود و در صورت نگهداری استاندارد می توانید تا سال بعد برای خودتان استفاده کنید.

word image 234800 1 - از اینترنت به‌عنوان پلی برای رسیدن به ثروت استفاده کردم -

ترشی خیار و هویج

ترشی خیار و هویج از نمونه ترشی های ساده و در عین حال خوشمزه ای است که محبوبیت زیادی بین انواع ترشی دارد. ترشی یکی از چاشنی های بسیار معروف خانواده های ایرانی است که در اغلب سفره های ایرانی ها در کنار انواع غذا ها از انواع آن استفاده می کنند. ترشی نوعی نوستالژیک برای ایرانی ها محسوب می شود که در این بین مزه بعضی ترشی ها نقش ویژه ای در انتخاب ما دارند. یکی از این ترشی های محبوب ترشی خیار و هویج است که اکثر مردم عاشق طعم و مزه خاص این ترشی هستند.

word image 234800 2 - از اینترنت به‌عنوان پلی برای رسیدن به ثروت استفاده کردم -

ترشی لوبیا سبز

ترشی لوبیا سبز یکی از انواع ترشیجات است که درست کردن آن بسیار راحت است و در زمان کمی آماده می‌شود زیرا لوبیا سبز بافت نرمی دارد. لوبیا سبز به عنوان یکی از حبوبات است که متاسفانه خیلی از افراد فکر می کنند لوبیا سبز در دسته سبزیجات قرار دارد اما این طور نیست. با استفاده از لوبیا سبز می توان ترشی بسیار خوشمزه درست کرد و در کنار غذا آن را میل کنید و اشتهای بیشتری پیدا کنید. لوبیا سبز سرشار از خواص مفیدی برای بدن است که وقتی تبدیل به ترشی می شود خواص آن تنها از بین نمی رود بلکه چند خاصیت دیگر به آن اضافه می شود.

word image 234800 3 - از اینترنت به‌عنوان پلی برای رسیدن به ثروت استفاده کردم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.